IN-HOUSE RADIONICE

‘tailor made’ radionice za tvrtke

Za svaku organizaciju kreiramo specifičan program razvoja poslovnih vještina. Preko 20 godina iskustva. Više od 150 organizacija. 15 vrhunskih trenera stručnjaka.

Interaktivne radionice

Specijalizirani LEADERSHIP program: Executive Coaching + GALLUP® CliftonStrengths Assessment

Specijalizirani LEADERSHIP program: Executive Coaching + GALLUP® CliftonStrengths Assessment Program obuhvaća: 1. Individualni rad: pojedinci otkrivaju i razvijaju svoje talente kako bi unaprijedili svoje jake strane kroz kontinuirani razvoj i provođenje u praksi. Procjena talenata / potencijala svakog člana tima Rad na konkretnim kompetencijama koje prethodno definiramo s vlasnikom Zagarantiranu

Pogledaj »

TEAM BUILDING

Provođenje Team Buildinga podrazumijeva povezivanje zaposlenika kroz ‘in door’ i ‘out door’ aktivnosti izvan prostora firme. Vježbe su vrlo zabavne i visoko interaktivne uz korištenje raznih rekvizita i kreiramo na osnovi potreba klijenta. Mogući ciljevi Team Buildinga: bolje međusobno upoznavanje i stvaranje zajedništva, otpuštanje stresa, postavljanje ciljeva, motivacija i samomotivacija,

Pogledaj »

TEŠKI RAZGOVORI

Kako dati kritiku, otkaz ili povišicu? Sve su to teški razgovori. Sadržaj modula:  Koji su  razgovori teški Metoda utjecaja na ljude Zbog čega izbjegavamo teške razgovore Najčešći razlozi za izbjegavanje Teških razgovora ima u privatnom, a i u poslovnom  životu  Situacije teških razgovora Kako tražiti povišicu Kako  prekinuti vezu Kako

Pogledaj »

MANAGER vs LEADER

Koja je razlika između managera i leadera? Kako postati leader? Sadržaj modula: Razlike između leadera i managera Polaznici utvrđuju da li su leaderi ili manageri  Tko je leader Osobine i odlike leadera Što je leadership Kako leader usmjerava svoje ljude Motivacija leadera Vještine leadera Lideri kreiraju vizije i komuniciraju ih

Pogledaj »

SIX THINKING HATS®

Polaznici će naučiti sagledati određeni izazov iz nekoliko smjerova te koristiti tehniku paralelnog razmišljanja i ohrabrivanja ideja i alternativa. O radionici: Radionica koja potiče suradnju Tehnika koja potiče produktivnost i inovativnost Pomaže pri razvoju kritičkog i analitičkog razmišljanja Unapređuje grupnu produktivnost i komunikaciju Pomaže u rješavanju kreativnih rješenja Usmjerava proces

Pogledaj »

POINTS OF YOU®

Metodologija radionice je rad s fotografijame, riječima, pričama i pitanjima. O radionici: Pruža nove uvide Polaznici upoznaju bolje sebe i svoja uvjerenja Potiče kreativnost Povezuje polaznike na osobnoj razini Nudi rješenja i daje više odabira Radionicu provodi ovlašteni trener Points of You® metodologije

Pogledaj »

DISC® PERSOLOG RADIONICA

Polaznici bolje upoznaju sebe i svoje kolege te dobivaju nove mogućnosti kako pristupati različitim tipovima ljudi. Sadržaj modula: Upoznavanje s komunikacijskim stilovima i svojom osobnosti Analiziranje prednosti i nedostataka svog stila ponašanja Savjeti za pristup i komunikaciju s kolegama/ klijentima različitih komunikacijskih stilova Formalno utvrditi tko ima potencijala za koje

Pogledaj »

SITUACIJSKO VODSTVO

Uspješnost voditelja je u prilagođavanju komunikacije s različitim tipovima osobnosti zaposlenika. Kako se prilagoditi i motivirajuće djelovati u trenutku, naučit ćete na našoj radionici. Sadržaj modula:  Komunikacijski stilovi Koji je stil vodstva, a koji stil zaposlenika Korisne tehnike prepoznavanja komunikacijskog stila zaposlenika Polaznici se bolje upoznaju sa svojim stilovima vođenja

Pogledaj »

MS OFFICE/ POWERPOINT/ EXCEL napredni i ekspertni

Imate puno artikala i izračuna u vašem poslovanju? Istovremeno koristite puno tablica, kopirate brojke, tražite dodatne mogućnosti Word ili PowerPoint dokumenta i istovremeno želite prezentirati svoje znanje na kvalitetan digitalni način. Koliko vaši kolege troše vremena na operativne zadatke? Naš tim stručnjaka će Vas obučiti kako znatno ubrzati Vaše poslovanje

Pogledaj »

LEGO SERIOUS® PLAY

LSP® je metodologija koja sastancima doslovno dodaje novu dimenziju razumijevanja. O radionici: Probijaju se uobičajene granice vizualizacije i rješavanja problema Iznosi se prešutno znanje i neformalne poveznice između procesa Podiže se pouzdanost komunikacije kroz ujednačenje pretpostavki Postaje se efikasniji u radu s kompleksnim i nepredvidivim sustavima

Pogledaj »

VJEŠTINE VOĐENJA/ POSTAJEM ŠEF!

Uloga i obaveze nadređene osobe je vrlo odgovorna. Trebate razumjeti struku, ljude, biti pravedan i istovremeno pun razumijevanja. Na radionici polaznici dobivaju nova znanja i istreniraju svoje izazovne situacije. Program se može prilagoditi mladim, kao i iskusnim voditeljima. Sadržaj modula: Komunikacija kao alat vođenja Što sve čini uspješnu komunikaciju Barijere

Pogledaj »

PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE

Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za MALOPRODAJE. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe i kreira konkretan način rada, provodi edukaciju voditelja maloprodaje,kao i edukaciju prodavača. Edukacija voditelja poslovnica Utvrđivanje stanja i prilagodba programa Motiviranje prodavača Motiviranje voditelja poslovnica

Pogledaj »

MENTORING PROGRAM

Sadržaj modula: • Što znači biti mentor? Koje su njegove vještine i odlike? • Mogu li ja biti dobar mentor? Koje su moje prednosti? • Što je uistinu mentorstvo i koji preduvjeti su potrebni da bi taj odnos uspio • Mentoring vs. Coaching Što je sve potrebno da postanem dobar

Pogledaj »

VJEŠTINE UVJERAVANJA

Radionica je puna konkretnih primjera i interaktivnih vježbi gdje ćete uspješno istrenirati svoje vještine uvjeravanja. Sadržaj modula: • Moć uvjeravanja – vještina uspješnih koja se može naučiti• Upoznavanje sugovornika kroz njegov sustav vrijednosti i način razmišljanja• ‘Čitanje ljudi’• Na koji način otkriti što je kome važno• Tehnike postavljanja pitanja• Kako

Pogledaj »

PROAKTIVNOST & ODGOVORNOST

Pozitivan stav, traženje prilika i rješenja – osobine su uspješnih ljudi. Polaznici će osvijestiti da mogu početi drugačije razmišljati i djelovati. Sadržaj modula: • ‘Što zračim – to privlačim!’ • Kako prenositi dobru vibraciju proaktivnosti u timu • Što znači biti ‘accountability’ i kako svatko od nas može razmišljati u

Pogledaj »

UPRAVLJANJE PROMJENAMA

Promjena je korak prema napretku. Kada to shvatimo, i sami ćemo postati nositelji promjena u organizaciji. Sadržaj modula: • Stupnjevi podrške u procesu učenja i promjena • Naše reakcije na promjene – kako i zašto reagiramo • Vjerovanja i uvjerenja vezana uz uvođenje promjena • Otpor prema promjenama i kako

Pogledaj »

VJEŠTINE USPJEŠNOG WIN-WIN PREGOVARANJA

Kako pregovarati na način da obje strane budu zadovoljne? Sadržaj modula: • Koja je razlika između prodaje i pregovaranja? • Koje alternative su u igri? • Što bi trebali znati prije pregovaranja? • Kako se pripremiti za pregovaranje? • Reagiranje na ponašanje drugih za pregovaračkim stolom – emotivna inteligencija u

Pogledaj »

EDUKACIJA ZA CALL CENTAR

Svaki telefonski razgovor može biti koristan za firmu ako je dobro pripremljen. Na radionici polaznici prolaze razne simulacije situacija. Sadržaj modula: • Prednosti telefonske komunikacije i telefonske prodaje • Ograničenja kojima se možemo prilagoditi u telefonskoj prodaji • Značaj glasa i naglaska dijelova u rečenici (vježbe) • Intonacija i prenošenje

Pogledaj »

TIMSKI RAD I NJEGOVA EFIKASNOST

Često se u firmama događa da odjeli međusobno gotovo ne komuniciraju, jer nisu svjesni važnosti povezane organizacije. Sadržaj modula: • Što je tim? 1 + 1 = 3 • Karakteristike uspješnog tima učeće i razvojne organizacije • Collaboration vs. Competition • Model timskog rada – poštivanje različitosti • Osnovna načela

Pogledaj »

UČINKOVITO I KREATIVNO RJEŠAVANJE PROBLEMSKIH SITUACIJA

Kako reagirate kada se pojavi problem/ izazov u vašem timu? Sadržaj modula: • Rješavanje problema kao jedan od najviših oblika učenja • Fokus i koncentracija u rješavanju situacije • Kako se osobno nositi sa izazovima – problemima • Usmjerenost na pozitivne emocije i stavove Koraci u rješavanju situacije • Kako

Pogledaj »

UPRAVLJANJE VREMENOM

Koliko ste efikasni tijekom dana, a koliko imate kradljivaca vremena i kako se postavljate u takvim situacijama? Sadržaj modula: • Upoznajmo sebe kroz način na koji provodimo vrijeme • Spoznaja: kakve osobine imaju ljudi koji dobro upravljaju svojim vremenom? • Moj odnos prema vremenu – dio osobnog integriteta • Važnost

Pogledaj »

SAMOMOTIVACIJA I MOTIVACIJA

Kako se pokrenuti i prepoznati svoje unutarnje motivatore? Sadržaj modula: • Što vas motivira? • Koji su vaši ciljevi, što vas pokreće • Kako uskladiti osobne i profesionalne ciljeve • Osvijestimo svoje vrijednosti koje nas pokreću i daju nam smisao • Pozitivan stav = pokretačka energija • Želja za pobjedom

Pogledaj »

PRODAJNE VJEŠTINE I, II i III + ON THE JOB TRENING

Prodaja je igra! Na radionicama kroz diskusiju i vježbe savladat ćete zahtjevne situacije s vašim klijentima/ kupcima. Sadržaj modula: • Predrasude o prodaji • Istine o prodaji • Kako „da“ i kako „ne“ u prodaji Korak 1 – Uvodni dio razgovora • Informiranost o klijentu , proizvodu i međusobnim odnosima

Pogledaj »

RAD S TEŠKIM KLIJENTIMA

Da li su klijenti teški ili vi trebate naučiti i istrenirati dodatne vještine u komunikaciji? Sadržaj modula: • „Feedback“ (davanje povratne informacije) • Empatija i osjećaj međusobnog razumijevanja • Afirmativni govor – “meki” rječnik • Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE • Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost • Ograničavajuća

Pogledaj »

UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA

Kako djelovati u konfliktnoj situaciji, a istovremeno biti profesionalac?! Sadržaj modula: • Osvještavanje osjećaja odgovornosti kroz niz vježbi i interaktivnih igara • Što uzrokuje konflikte • Vrste i razine konflikta • Ego reakcije i igre moći • Uspješno rješavanje konflikata (vježbe i simulacije) • Najčešće strategije – prednosti i nedostaci

Pogledaj »

UPRAVLJANJE STRESOM

Mi sami odlučujemo koliko nam je neka situacija stresna. Kada to osvijestimo, naš pogled prema stresu se može promijeniti. Sadržaj modula: • Činjenice o stresu • Koji su uzroci stresa • Mehanizam stresne reakcije • Može li stres biti pozitivan, kada postaje negativan za funkcioniranje • Ponašanje voditelja u stresnim

Pogledaj »

FEEDBACK RADIONICE

Vaša kolegica svaki dan ponavlja iste greške, iako ste joj već puno puta to napomenuli. Feedback je efikasna metoda kojom ćete na efikasan i pozitivan način prenijeti svoje viđenje situacije i time sačuvati odnos. Sadržaj modula: • Što je Feedback • Kako se uskladiti i uspješno komunicirati s kolegama •

Pogledaj »

KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE

Kada netko kvalitetno komunicira, uspješniji je na poslu i općenito ima bolje odnose s ljudima, privatno ili poslovno. Sadžaj modula: • Verbalna i neverbalna komunikacija • Percepcija i emocija • Alati i barijere u komunikaciji • Aktivno slušanje • „Feedback“ (davanje povratne informacije) • Empatija i osjećaj međusobnog razumijevanja •

Pogledaj »

POSTANITE VRHUNSKI PREZENTATOR

Trebate zainteresirati klijenta za svoje proizvode? Ili kolegama ‘prodati’ svoju ideju? Na koji način biti zanimljiv i postići svoj cilj? Sadržaj modula: Učinkovita priprema prezentacije Kakva struktura prezentacije će dovesti do najvećeg uspjeha? Predstavljanje sebe i svoje kompanije, proizvoda ili projekta Predstavljanje teme na domišljat i uspješan način Kako koristiti

Pogledaj »

COACHING U VOĐENJU

Coaching je danas postao suvremeni i neizbježni alat komunikacije i vođenja, što danas organizacije prepoznaju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele poboljšati svoje voditeljske i komunikacijske sposobnosti i na taj način razvijati potencijale svojih kolega. Kratak sadržaj modula: Što je coaching? Voditelj kao coach Osnove uspješnog coachinga Elementi uspješnog

Pogledaj »