Teški razgovori

Teški razgovori mogu biti povezani sa prenošenjem negativnih, ali i pozitivnih informacija. Kako dati kritiku, otkaz ili povišicu? Polaznici istreniraju sve njima zahtjevne situacije.

Sadržaj modula:

  • Koji su  razgovori teški
  • Metoda utjecaja na ljude
  • Zbog čega izbjegavamo teške razgovore
  • Najčešći razlozi za izbjegavanje
  • Teških razgovora ima u privatnom, a i u poslovnom  životu

 Teški razgovori – situacije

  • Kako tražiti povišicu
  • Kako  prekinuti vezu
  • Kako isporučiti negativnu kritiku
  • Kako se ispričati
  • Kako otpustiti zaposlenika
  • Kako priznati svoju pogrešku
  • Kako saopčiti lošu ocjenu rada
  • Kako kritizirati loše ponašanje
  • Kako dati pozitivan ‘feedback’
  • Kako dati negativan ‘feedback’
  • Što DA i što NE
  • Treniranje različitih situacija na konkretnim primjerima, diskusija

Što će polaznici spoznati na radionici:

  • Spoznati važnost i korist teških razgovora
  • Naučiti metode utjecaja na ljude
  • Provježbati niz zahtjevnih situacija
  • Naučiti što treba koristiti, a što svakako izbjegavati
  • Dobiti niz povratnih informacija na osnovi svojih provedenih konkretnih primjera

Teški razgovori radionica je puna konkretnih praktičnih primjera na kojima polaznici treniraju razne situacije.

Autor:

Sviđa ti se edukacija? Podijeli na društvenim mrežama ili pošalji prijatelju!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pošalji na email
Isprintaj stranicu

Želiš saznati više o ovoj edukaciji?

Popuni kontakt formu, javiti ćemo se u toku nadolazećeg radnog dana.