Uspješnost voditelja je u prilagođavanju komunikacije s različitim tipovima osobnosti zaposlenika. Kako se prilagoditi i motivirajuće djelovati u trenutku, naučit ćete na našoj radionici.
Sadržaj modula:
Komunikacijski stilovi
- Koji je stil vodstva, a koji stil zaposlenika
- Korisne tehnike prepoznavanja komunikacijskog stila zaposlenika
- Polaznici se bolje upoznaju sa svojim stilovima vođenja i komunikacije
- Spoznaja o svojim stilovima vođenja i osobnom području za razvoj svakog pojedinca
- Fleksibilnost u komunikaciji – „zajednički jezik“ sa svakim zaposlenikom
- Tipovi zaposlenika
Što je situacijsko vođenje
- Što je vođenje, funkcije vođenja
- Različiti stilovi vođenja i utjecaj na motivaciju
- Razlika između formalnog i neformalnog vođe
- Određivanje odgovarajućeg stila vođenja
Kako procijeniti i odabrati stil vođenja s obzirom na razvojnu fazu djelatnika
- Kako izgraditi kvalitetnije odnose unutar tima da vas ljudi slijede, da vam vjeruju
- Voditelj kao uzor
- Rad na konkretnim primjerima polaznika
- Interaktivne vježbe
Coaching kao efikasan stil vođenja
- Upoznavanje polaznika s coaching metodom vođenja
- Tehnike postavljanja pitanja u coachingu
- Vježbe i simulacije situacija
Što ćemo postići interaktivnom radionicom:
- Upoznati se s komunikacijskim stilovima vodstva i zaposlenika
- Naučiti tehnike upoznavanja komunikacijskih stilova
- Spoznati koliko je važna prilagodljivost u vođenju
- Naučiti što je situacijsko vođenje
- Upoznavanje polaznika s coaching metodom vođenja