IN-HOUSE
RADIONICE
‘tailor made’
radionice za tvrtke
Za svaku organizaciju kreiramo specifičan program razvoja poslovnih vještina. Preko 20 godina iskustva. Više od 150 organizacija. 15 vrhunskih trenera stručnjaka.
Interaktivne radionice
Krećemo s Train the Trainer edukacijom !!!
Što ima novo u INtegri? Krećemo s Train the Trainer edukacijom !!! Kada počinje program? 12.10.2024. ZAŠTO JE PROGRAM IZVRSTAN? Zato što predstavlja ‘the best of’
Sklad posla i privatnog života u digitalno doba
U moderno digitalno doba, harmonija između posla i privatnog života postao je poput balansiranja na trapezu, ali bez mreže koju bi nas uhvatila. Svaka greška
Kako asertivna komunikacija utječe na mentalno zdravlje
Važnost mentalnog zdravlja Asertivna komunikacija je stil izražavanja koji omogućava pojedincima da jasno i izravno izraze svoje potrebe, osjećaje i mišljenja, a pritom poštuju prava
Vještine utjecanja/ Influencing skills
VJEŠTINE UTJECANJA/ Influencing skills na sugovornike danas čini razliku između prosječno i vrlo uspješnih poslovnih ljudi. Ova vještina se može naučiti i dobro istrenirati na našim
Kako podići motivaciju u zreloj dobi?
Kako podići motivaciju u zreloj dobi (za seniore)? Zanimljivo pitanje. Zaposlenici koji dugo rade u firmi imaju beskrajno velika znanja, ali im je možda motivacija
Teški razgovori
Teški razgovori mogu biti povezani sa prenošenjem negativnih, ali i pozitivnih informacija. Kako dati kritiku, otkaz ili povišicu? Polaznici istreniraju sve njima zahtjevne situacije. Sadržaj
Traumatski događaj na radnom mjestu
Traumatski događaj na radnom mjestu je tema radionice namijenjena je firmama čiji djelatnici su doživjeli neko traumatsko iskustvo ili su konstantno pojačano izloženi mogućem doživljaju
Mobing, kako ga prepoznati i ispravno reagirati?
Mobing, kako ga prepoznati i ispravno reagirati? Što je mobing? Koja je granica između mobinga i konfliktnih situacija? Mobing je pojam koji se odnosi na
Asertivna komunikacija
Asertivna komunikacija izuzetno važna za građenje dugoročnih i zdravih odnosa. Sadržaj modula: Asertivna komunikacija kao vještina građenja odnosa Što je asertivnost Asertivnost kao poželjna socijalna
DISC® Persolog radionica
DISC® PERSOLOG radionica je prilika da polaznici upoznaju alate komuniciranja i prilagođavanja u građenju kvalitetnih odnosa s različitim profilima ljudi (klijenata, kolega). DISC® PERSOLOG radionica
Retention trening – Kako zadržati kvalitetan kadar?
RETENTION TRENING – Kako zadržati kvalitetan kadar? Koliko ste svjesni da možete utjecati na odlazak kvalitetne osobe iz vašeg tima ako imate uključene ‘senzore’ i
Manager vs Leader
Manager vs Leader. Koja je razlika između managera i leadera? Kako postati leader? Sadržaj modula: Razlike između leadera i managera Polaznici utvrđuju da li su
MS OFFICE, POWERPOINT, EXCEL napredni i ekspertni
MS OFFICE, POWERPOINT, EXCEL edukacije! Imate puno artikala i izračuna u vašem poslovanju? Istovremeno koristite puno tablica, kopirate brojke, tražite dodatne mogućnosti Word ili PowerPoint
Situacijsko vodstvo
Situacijsko vodstvo je važna vještina prilagođavanja komunikacije prilikom vođenja ljudi. Različite situacije s različitim profilima ljudi, u ovom tako užurbanom vremenu. Kako se prilagoditi i
SIX THINKING HATS®
SIX THINKING HATS® je certificirani program čijom metodom polaznici uočavaju svoj problem iz nekoliko smjerova te koriste tehniku paralelnog razmišljanja, ohrabrivanja ideja i alternativa. O
POINTS OF YOU®
POINTS OF YOU® je specifična i vrlo interesantna metodologija kojom se pomoću fotografija, pitanja i zanimljivih priča osvještavaju i razrješavaju izazovne situacije na individualnoj/ grupnoj
LEGO SERIOUS® PLAY
LSP® je metodologija koja sastancima doslovno dodaje novu dimenziju razumijevanja. O radionici: Probijaju se uobičajene granice vizualizacije i rješavanja problema Iznosi se prešutno znanje i
Postajem šef!
Uloga i obaveze nadređene osobe je vrlo odgovorna. Postali ste šef svojim kolegama? i što sada? kako se postaviti kao nadređena osoba-profesionalac i istovremeno zadržati
PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE
Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za MALOPRODAJE. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe
MENTORING PROGRAM
Sadržaj modula: • Što znači biti mentor? Koje su njegove vještine i odlike? • Mogu li ja biti dobar mentor? Koje su moje prednosti? •
VJEŠTINE UVJERAVANJA
Radionica je puna konkretnih primjera i interaktivnih vježbi gdje ćete uspješno istrenirati svoje vještine uvjeravanja. Sadržaj modula: • Moć uvjeravanja – vještina uspješnih koja se
Proaktivnost & odgovornost
Pozitivan stav, traženje prilika i rješenja – osobine su uspješnih ljudi. Polaznici će osvijestiti da mogu početi drugačije razmišljati i djelovati. Sadržaj modula: • ‘Što
Upravljanje promjenama
Promjena je korak prema napretku. Kada to shvatimo, i sami ćemo postati nositelji promjena u organizaciji. Sadržaj modula: • Stupnjevi podrške u procesu učenja i
VJEŠTINE USPJEŠNOG WIN-WIN PREGOVARANJA
Kako pregovarati na način da obje strane budu zadovoljne? Sadržaj modula: • Koja je razlika između prodaje i pregovaranja? • Koje alternative su u igri?
EDUKACIJA ZA CALL CENTAR
Svaki telefonski razgovor može biti koristan za firmu ako je dobro pripremljen. Na radionici polaznici prolaze razne simulacije situacija. Sadržaj modula: • Prednosti telefonske komunikacije
TIMSKI RAD I NJEGOVA EFIKASNOST
Često se u firmama događa da odjeli međusobno gotovo ne komuniciraju, jer nisu svjesni važnosti povezane organizacije. Sadržaj modula: • Što je tim? 1 +
UČINKOVITO I KREATIVNO RJEŠAVANJE PROBLEMSKIH SITUACIJA
Kako reagirate kada se pojavi problem/ izazov u vašem timu? Sadržaj modula: • Rješavanje problema kao jedan od najviših oblika učenja • Fokus i koncentracija
Upravljanje vremenom
Koliko ste efikasni tijekom dana, a koliko imate kradljivaca vremena i kako se postavljate u takvim situacijama? Sadržaj modula: • Upoznajmo sebe kroz način na
SAMOMOTIVACIJA I MOTIVACIJA
Kako se pokrenuti i prepoznati svoje unutarnje motivatore? Sadržaj modula: • Što vas motivira? • Koji su vaši ciljevi, što vas pokreće • Kako uskladiti
Prodajne vještine I, II i III + On the job trening
Prodaja je igra! Na radionicama kroz diskusiju i vježbe savladat ćete zahtjevne situacije s vašim klijentima/ kupcima. Sadržaj modula: • Predrasude o prodaji • Istine
Rad s teškim klijentima
Da li su klijenti teški ili vi trebate naučiti i istrenirati dodatne vještine u komunikaciji? Sadržaj modula: • „Feedback“ (davanje povratne informacije) • Empatija i
Upravljanje konfliktima
Kako djelovati u konfliktnoj situaciji, a istovremeno biti profesionalac?! Sadržaj modula: • Osvještavanje osjećaja odgovornosti kroz niz vježbi i interaktivnih igara • Što uzrokuje konflikte
Upravljanje stresom
Mi sami odlučujemo koliko nam je neka situacija stresna. Kada to osvijestimo, naš pogled prema stresu se može promijeniti. Sadržaj modula: • Činjenice o stresu
FEEDBACK
Feedback je efikasna metoda kojom ćete na efikasan i pozitivan način prenijeti svoje viđenje situacije i time sačuvati odnos. Vaša kolegica svaki dan ponavlja stvari
Komunikacijske vještine
Kada netko kvalitetno komunicira, uspješniji je na poslu i općenito ima bolje odnose s ljudima, privatno ili poslovno. Sadžaj modula: • Verbalna i neverbalna komunikacija
Postanite vrhunski prezentator
Trebate zainteresirati klijenta za svoje proizvode? Ili kolegama ‘prodati’ svoju ideju? Na koji način biti zanimljiv i postići svoj cilj? Sadržaj modula: Učinkovita priprema prezentacije
Coaching u vođenju
Coaching je danas postao suvremeni i neizbježni alat komunikacije i vođenja, što danas organizacije prepoznaju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele poboljšati svoje voditeljske
BIHEVIORALNA FORENZIKA 1 i 2
Radionice su namijenjene firmama i pojedincima koji žele konkretna i dodatna znanja u području otkrivanja istine, detekcije i prevencije laži i obmane. Izuzetno korisna, praktična
Želiš saznati dodatne informacije?