
Kako usvojiti vještine asertivne komunikacije
U današnjem vremenu punom izazova i kompleksnih interakcija, usvajanje vještina asertivne komunikacije postaje ključno za mnoge aspekte naših života. Bez obzira komuniciramo li na poslu,

Što je, a što nije mobing? Kako postupiti?
Definicija mobinga i kako ga prepoznati Mobing se odnosi na sustavno psihološko nasilje, uznemiravanje ili omalovažavanje na radnom mjestu koje može značajno ugroziti sigurnost, zdravlje

Što je ‘Quiet leadership’?
Mala gesta, veliki učinak Zamislite sljedeću scenu: šef ulazi u sobu, ne progovara ni riječ, ali s pogledom punim samopouzdanja i jednostavnom gestom palca gore

Kako prepoznati transformacijskog leadera?
Potiče angažiranost i promjene Transformacijsko vodstvo, razvijeno od sredine 20. stoljeća na temelju radova Bernarda M. Bassa i Jamesa MacGregora Burnsa, ima značajan utjecaj na

Možete li izmjeriti strast kandidata u razgovoru za posao?
Možete li izmjeriti strast kandidata u razgovoru za posao? Pokušavate pronaći osobu koja će se najbolje uklopiti u Vašu tvrtku? Možda Vam se čini teško

Izgradnja autoriteta je proces
Zadovoljni ste u firmi u kojoj radite, imate dobre odnose u timu, ali ništa nije vječno. Voditelj vašeg odjela je otišao iz firme i vama
KAKO BITI DOBAR RODITELJ & MANAGER?!
Biti roditelj jedna je od najljepših uloga u životu. Uz tu odgovornu i predanu ulogu, treba biti i uspješan u poslu. Kako bi svojoj djeci

KAKO ODVOJITI PRIVATNO OD POSLOVNOG?
Vječno pitanje. Nekada su ljudi imali strogo odvojeno radno vrijeme, zatvorili vrata firme u kojoj su radili i otišli kući svojoj obitelji. Nije bilo mobitela
KAKO RADITI MANJE I ZARADITI VIŠE?
Imate svoju firmu s kojom živite i koja je vaša strast. Volite svoj posao, dokazali ste sebi i drugima da ste stručnjak u tom poslu,