IN-HOUSE
RADIONICE
‘tailor made’
radionice za tvrtke
Za svaku organizaciju kreiramo specifičan program razvoja poslovnih vještina. Preko 20 godina iskustva. Više od 150 organizacija. 15 vrhunskih trenera stručnjaka.

Interaktivne radionice
EDUKACIJA ZA CALL CENTAR
Svaki telefonski razgovor može biti koristan za firmu ako je dobro pripremljen. Na radionici polaznici prolaze razne simulacije situacija. Sadržaj modula: • Prednosti telefonske komunikacije
TIMSKI RAD I NJEGOVA EFIKASNOST
Često se u firmama događa da odjeli međusobno gotovo ne komuniciraju, jer nisu svjesni važnosti povezane organizacije. Sadržaj modula: • Što je tim? 1 +
UČINKOVITO I KREATIVNO RJEŠAVANJE PROBLEMSKIH SITUACIJA
Kako reagirate kada se pojavi problem/ izazov u vašem timu? Sadržaj modula: • Rješavanje problema kao jedan od najviših oblika učenja • Fokus i koncentracija
Upravljanje vremenom
Koliko ste efikasni tijekom dana, a koliko imate kradljivaca vremena i kako se postavljate u takvim situacijama? Sadržaj modula: • Upoznajmo sebe kroz način na
SAMOMOTIVACIJA I MOTIVACIJA
Kako se pokrenuti i prepoznati svoje unutarnje motivatore? Sadržaj modula: • Što vas motivira? • Koji su vaši ciljevi, što vas pokreće • Kako uskladiti
Prodajne vještine I, II i III + On the job trening
Prodaja je igra! Na radionicama kroz diskusiju i vježbe savladat ćete zahtjevne situacije s vašim klijentima/ kupcima. Sadržaj modula: • Predrasude o prodaji • Istine

Rad s teškim klijentima
Da li su klijenti teški ili vi trebate naučiti i istrenirati dodatne vještine u komunikaciji? Sadržaj modula: • „Feedback“ (davanje povratne informacije) • Empatija i
Upravljanje konfliktima
Kako djelovati u konfliktnoj situaciji, a istovremeno biti profesionalac?! Sadržaj modula: • Osvještavanje osjećaja odgovornosti kroz niz vježbi i interaktivnih igara • Što uzrokuje konflikte
Upravljanje stresom
Mi sami odlučujemo koliko nam je neka situacija stresna. Kada to osvijestimo, naš pogled prema stresu se može promijeniti. Sadržaj modula: • Činjenice o stresu