Korisničko iskustvo – Customer experience (CX)

Iskustvo kupca, ponekad skraćeno CX, zbroj je kognitivnih, afektivnih, osjetilnih i bihevioralnih reakcija kupca tijekom svih faza procesa potrošnje, uključujući faze prije kupnje, konzumacije i faze nakon kupnje. Vi možete upravljati ovim procesom, ali kako?

O radionici

Korisničko iskustvo uvijek postoji – pitanje je samo da li organizacija s njime upravlja i svjesno ga dizajnira ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo stihijski događa.

Korisničko iskustvo je rezultat mikro interakcija kupaca ili klijenata s brendom ili organizacijom, kroz određeni period.

Dobro korisničko iskustvo donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.

Kome je radionica namijenjena

  • Svima koji žele dobiti kompletnu sliku i cjelovito razumijevanje korisničkog iskustva
  • Svima čiji je posao direktno ili indirektno vezan za krajnjeg korisnika a posebno oni koji upravljaju kvalitetom ili su odgovorni za iskustvo brenda
  • Svima koji žele unaprijediti postojeću razini korisničkog iskustva i čuti recentne poslovne prakse ‘pametno’ implementiranih CX strategija i inicijativa

Sadržaj radionice

  • Što je korisničko iskustvo (CX)
  • Važnost cjelovitog razumijevanje korisnika
  • Mapiranje korisničkog putovanja
  • CX strategija, metrika i aktivnosti

Autor:

Sviđa ti se edukacija? Podijeli na društvenim mrežama ili pošalji prijatelju!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pošalji na email
Isprintaj stranicu

Želiš saznati više o ovoj edukaciji?

Popuni kontakt formu, javiti ćemo se u toku nadolazećeg radnog dana.