Iskustvo kupca, ponekad skraćeno CX, zbroj je kognitivnih, afektivnih, osjetilnih i bihevioralnih reakcija kupca tijekom svih faza procesa potrošnje, uključujući faze prije kupnje, konzumacije i faze nakon kupnje. Vi možete upravljati ovim procesom, ali kako?
O radionici
Korisničko iskustvo uvijek postoji – pitanje je samo da li organizacija s njime upravlja i svjesno ga dizajnira ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo stihijski događa.
Korisničko iskustvo je rezultat mikro interakcija kupaca ili klijenata s brendom ili organizacijom, kroz određeni period.
Dobro korisničko iskustvo donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.
Kome je radionica namijenjena
- Svima koji žele dobiti kompletnu sliku i cjelovito razumijevanje korisničkog iskustva
- Svima čiji je posao direktno ili indirektno vezan za krajnjeg korisnika a posebno oni koji upravljaju kvalitetom ili su odgovorni za iskustvo brenda
- Svima koji žele unaprijediti postojeću razini korisničkog iskustva i čuti recentne poslovne prakse ‘pametno’ implementiranih CX strategija i inicijativa
Sadržaj radionice
- Što je korisničko iskustvo (CX)
- Važnost cjelovitog razumijevanje korisnika
- Mapiranje korisničkog putovanja
- CX strategija, metrika i aktivnosti