HR appreciate Employee

Zašto je važno poticati zaposlenike na razgovor o privatnom životu

Kao osoba zadužena za upravljanje ljudskim potencijalima, smatrate li da smanjena produktivnost i češći izostanci s posla mogu biti odraz problema u privatnom životu? Nažalost, odgovor je da.

Stres koji proizlazi iz loših privatnih odnosa, razvoda, bolesti, spolne orijentacije ili nečeg drugog često se negativno odražava i na profesionalni život. Danas se gotovo svi suočavamo sa stresom, tjeskobom i užurbanim rasporedom. Stoga je krajnje vrijeme da se u tvrtkama počne razgovarati o privatnom životu i pokaže razumijevanje za životne situacije koje zaposlenicima odvraćaju pažnju od posla.

Jasno je da se u takvim situacijama od zaposlenika ne može očekivati najbolji učinak. No, što u tom slučaju može napraviti vaš tim za upravljanje ljudskim potencijalima? Prije svega, važno je znati postoje li u vašoj tvrtki politike usmjerene na zaposlenike, koje osobama u teškim životnim situacijama omogućuju financijsku i emocionalnu potporu te im pomažu da svoje radne zadatke obavljaju jednostavnije i s više samopouzdanja.

Ponekad takve politike postoje, a ponekad ih treba izraditi od nule ili pak iz temelja promijeniti. No, u svakom je slučaju najvažnije da je vaš tim za upravljanje ljudskim potencijalima dobro obučen za rješavanje osobnih i osjetljivih pitanja.

Integra znanja ima iskustva u organiziranju radionica i predavanja namijenjenih osobama zaduženima za upravljanje ljudskim potencijalima, koje dodatno povećavaju vrijednost tog ključnog tima u organizaciji. Da, dobro ste pročitali! Govorimo o timu za upravljanje ljudskim potencijalima.

Osim edukacija o tehničkim temama, kao što su zapošljavanje, određivanje opisa posla, upravljanje radnim učinkom, provedba sustava nagrađivanja i slično, nudimo i sveobuhvatnu edukaciju koja će vas naučiti kako postupati u slučajevima kada se zaposlenici suočavaju s privatnim problemima.

Ponosimo se time što podižemo svijest o važnosti poticanja zaposlenika na razgovor o privatnom životu. To, naravno, značajno utječe na posao, a usto pomaže i izgraditi povjerenje, odanost, kulturu i suosjećanje.

U nastavku opisujemo kako potaknuti zaposlenike na razgovor o privatnom životu i tako neizravno ostvariti višestruke koristi za organizaciju. Zapamtite da je blagostanje zaposlenika odraz izvrsnog upravljanja ljudskim potencijalima.

Evo što morate napraviti kako bi poticanje zaposlenika na razgovor o privatnom životu bilo izvrsna ideja 

  • Provođenje ankete među zaposlenicima ili formiranje fokus-skupine za raspravu uvijek je dobra ideja, no možete napraviti i nešto kreativnije. To će vam omogućiti da otkrijete koje situacije izazivaju najveći sukob između privatnog i poslovnog života vaših zaposlenika.
  • U sljedećem biste koraku mogli izraditi politiku ili sastaviti službenu izjavu koja jasno pokazuje da je blagostanje zaposlenika najvažniji element vašeg poslovanja.
  • Važno je da s time upoznate svakog člana organizacije koristeći različite komunikacijske kanale.
  • Dobra je ideja i naučiti ljude na rukovodećim položajima kako postupati u slučajevima kada se njima podređeni zaposlenici nađu u osjetljivim životnim situacijama.

Zbog straha od gubitka posla ili suočavanja s ozbiljnim posljedicama, zaposlenici često pokušavaju sakriti ozbiljne probleme kao što su ovisnost, zlouporaba opojnih sredstava, financijski problemi i slično. Zato stručnjaci savjetuju da postupate s oprezom. 

Integra znanja svjesna je osjetljivosti tih pitanja i ima obučene i provjerene stručnjake koji vam mogu pružiti potrebnu edukaciju.

Ako želite saznati više o nama, kliknite ovdje!

Autor:

Sviđa ti se edukacija? Podijeli na društvenim mrežama ili pošalji prijatelju!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pošalji na email
Isprintaj stranicu

Želiš saznati više o ovoj edukaciji?

Popuni kontakt formu, javiti ćemo se u toku nadolazećeg radnog dana.