Od 2023. kreće novi trend u organizaciji nagradnih igara

Novi moduli:

– od 2023. godine kreće pretplatnički odnos prema nagradnim igrama: zašto kupiti kada možete iznajmiti

– kako integrirati WhatsApp prijave u nagradnim igrama

Sadržaj standardnih modula:

  • kazne i još kazni: saznajte o opasnim zamkama organizacije nagradnih igara (kazne od pol milijuna kuna nisu zabavne)
  • zabavna i ne toliko zabavna iskustva: nasmijte se uz iskustva predavača koji su u organizaciji nagradnih igara već 20 godina
  • GDPR i prikupljanje podataka: u naprednijem tečaju možete naučiti sve o zakonskim osnovama i prikupljanju podataka
  • povrat ulaganja: ako već ulažete budžet u organizaciju nagradne igre i kupnju nagradnog fonda, naučite kako precizno mjeriti što ste dobili nazad
  • analitika kupaca: iskoristite to veliko ulaganje višestruko i saznajte sve o Vašim klijentima što i inače želite znati
  • zero-party data: prikupljanje podataka direktno od klijenata, uz njihovu privolu i voljno sudjelovanje
  • gejmifikacija: kako voditi prikupljanje podataka o klijentima kroz razne gejmifikacije procese (nagradne igre, nagradni natječaji, programi vjernosti, zabavni kvizovi, vizualni i zvučni efekti…)
  • setup za konstantno prikupljanje i analizu podataka: naučite prikupljati podatke o klijentima po Zakonu i kada nemate nikakve nagradne igre ili ostale gejmifikacijske procese

Jeste li znali?

…da za organizaciju nagradne igre morate proći 32 koraka kako bi ispunili sve što od Vas traži Zakon?

… da kazne za nepoštivanje propisa dosežu čak 500.000,00 kn?

… da većina nagradnih igara nema kontrolu nad “lažnim” i “profesionalnim” igračima?

 

Više o zakupu na nagradne igre, bez odgovornosti organizacije na primjeru “vertikale” slatkiša i grickalica: KLIK.

Autor:

Sviđa ti se edukacija? Podijeli na društvenim mrežama ili pošalji prijatelju!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pošalji na email
Isprintaj stranicu

Želiš saznati više o ovoj edukaciji?

Popuni kontakt formu, javiti ćemo se u toku nadolazećeg radnog dana.