Novi moduli:
– od 2023. godine kreće pretplatnički odnos prema nagradnim igrama: zašto kupiti kada možete iznajmiti
– kako integrirati WhatsApp prijave u nagradnim igrama
Sadržaj standardnih modula:
- kazne i još kazni: saznajte o opasnim zamkama organizacije nagradnih igara (kazne od pol milijuna kuna nisu zabavne)
- zabavna i ne toliko zabavna iskustva: nasmijte se uz iskustva predavača koji su u organizaciji nagradnih igara već 20 godina
- GDPR i prikupljanje podataka: u naprednijem tečaju možete naučiti sve o zakonskim osnovama i prikupljanju podataka
- povrat ulaganja: ako već ulažete budžet u organizaciju nagradne igre i kupnju nagradnog fonda, naučite kako precizno mjeriti što ste dobili nazad
- analitika kupaca: iskoristite to veliko ulaganje višestruko i saznajte sve o Vašim klijentima što i inače želite znati
- zero-party data: prikupljanje podataka direktno od klijenata, uz njihovu privolu i voljno sudjelovanje
- gejmifikacija: kako voditi prikupljanje podataka o klijentima kroz razne gejmifikacije procese (nagradne igre, nagradni natječaji, programi vjernosti, zabavni kvizovi, vizualni i zvučni efekti…)
- setup za konstantno prikupljanje i analizu podataka: naučite prikupljati podatke o klijentima po Zakonu i kada nemate nikakve nagradne igre ili ostale gejmifikacijske procese
Jeste li znali?
…da za organizaciju nagradne igre morate proći 32 koraka kako bi ispunili sve što od Vas traži Zakon?
… da kazne za nepoštivanje propisa dosežu čak 500.000,00 kn?
… da većina nagradnih igara nema kontrolu nad “lažnim” i “profesionalnim” igračima?
Više o zakupu na nagradne igre, bez odgovornosti organizacije na primjeru “vertikale” slatkiša i grickalica: KLIK.