Kako Excel može povećati vašu produktivnost

Odgovor bi bio: Pravilnim dizajniranjem rješenja prema formuli koja samo vama odgovara!

Ako vi (ili vaš tim) provodite puno vremena u ručnim obradama podataka za željeni rezultat, optimizacija može učiniti čuda. Tipičan primjer je izrada izvještaja u Excelu na osnovi više ulaznih tablica, gdje automatizacija štedi mnoge sate ručnog (i dosadnog) rada, smanjuje pogreške i time povećava kvalitetu.

Što dobivate?

  • Više vremena – uštede na satima mogu se rasporediti na značajniji rad
  • Bolju kvalitetu – automatizacija osigurava kvalitetu vašeg rada
  • Uštede troškova – korištenjem Excel alata i modela umjesto skupog softvera štedite novac

Primjeri uporabe su mnogobrojni: od upravljanja smjenama zaposlenika, praćenja novčanog toka, izračunavanja profitabilnosti projekata, ili izračuna dnevnica prema zadanim parametrima. Budući da su izgrađena za konkretnu i personaliziranu svrhu, ova Excel rješenja su često puno bolja i jeftinija od komercijalnih softvera (koji zahtijevaju licencu ili pretplatu).

Je li ovo za vas?

Provodi li puno vremena u Excelu radeći dosadne zadatke? Tražite formule? Imate li problema s dobivanjem željenih rezultata jer niste Excel stručnjak? Često se javljaju pogreške? To su znakovi da vam je potrebna optimizacija postojećih Excel procesa i stručnu osobu koja razumije postavljene formule.

Za drugo područje – nedostaje li vam uvid u bilo koji poslovni proces? Često tražite informacije na više mjesta kako biste imali potpunu sliku za donošenje odluka? Koristite li bilo koji alat ili softver s kojim niste potpuno zadovoljni? Excel vam može pomoći u izgradnji jednostavnijih, personaliziranih i korisnih alata!

Kako uvođenje izgleda u praksi?

Optimizaciju i uvođenje Excel rješenja provodimo kroz tri faze:

A) Faza dijagnostike – dubinska analiza vaših trenutačnih procesa, identificiranje glavnih prepreka, bolnih točaka i željenih rezultata. Ova faza uključuje:

  1. Uvodni sastanak – otkrivanje potreba, prikupljanje podataka o zahtjevima
  2. Predstavljanje prijedloga rješenja s pravim formulama i funkcijama za korisnika
  3. Dogovor o daljnjem postupku – definirani rokovi i opseg isporuke

B) Faza implementacije – izgradnja rješenja, testiranje, poboljšavanje i finalizacija:

  1. Razvoj prema dogovorenim specifikacijama prilagođenim korisniku
  2. Testiranje i poboljšavanje funkcija
  3. Konačna isporuka

C) Faza produkcije – nakon isporuke, tu smo za:

  1. Kontinuiranu podršku korisniku
  2. Dodatne manje prilagodbe (ako je potrebno)
  3. Konzultacije i savjete korištenja funkcija

Ovim korak-po-korak procesom osiguravamo visoki standard i kvalitetna rješenja korištenja vaših podataka.

Ako želite dodatno istražiti može li ovakva Excel rješenja pomoći i vama, javite nam se za besplatan online sastanak!

 

 

 

Autor:

Sviđa ti se edukacija? Podijeli na društvenim mrežama ili pošalji prijatelju!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pošalji na email
Isprintaj stranicu

Želiš saznati više o ovoj edukaciji?

Popuni kontakt formu, javiti ćemo se u toku nadolazećeg radnog dana.