VJEŠTINE VOĐENJA

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Komunikacija i njezini važni elementi

  • Komunikacija kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke
  • Što sve čini uspješnu komunikaciju
  • Barijere koje postoje u komunikaciji
  • Na koji način uspješnom komunikacijom razvijati planove
  • Što sve trebamo znati kako bi uspješno poslali poruku osobi s kojom komuniciramo
  • Aktivno slušanje
  • Tehnika postavljanja pitanja (otvorena i zatvorena pitanja)
  • Vi kao uzor u komunikaciji tvrtke
  • Davanje povratne informacije (feedback)
  • Afirmativni govor – “meki” rječnik
  • Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost

Osnovni elementi uspješnog vođenja

 Što je vođenje

  • Različiti stilovi vođenja i utjecaj na motivaciju
  • Motiviranje i inspiriranje zaposlenika
  • Građenje povjerenja, kolegijalnosti i zajedništva
  • Feedback kao povratna informacija o učinku
  • Značaj konstruktivnog feedbacka i kako ga dati
  • Pozitivan pristup – usmjerenost na rješenja
  • Osobni razvojni plan
  • Rad na konkretnim primjerima polaznika (‘case study’)

Metodologija rada:

  • Diskusija
  • Rad na primjerima
  • Rad u grupama
  • Simulacije situacija
  • Snimanje kamerom i analize snimki
  • Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Kako pronaći idealne klijente i učiniti svoj posao uspješnim

Je li vam se ikada dogodilo da ste izgubili ugovoreni posao ili pak niste uspjeli ispuniti očekivanja klijenta samo zbog neučinkovite komunikacije? Takve su situacije često sastavni dio posla. Stoga je pravo vrijeme da se tvrtke spremno suoče s tim izazovom i...

Važnost edukacije o upravljanju timom u vašoj organizaciji

Koja je najveća razlika između uspješne i propale organizacije? Odgovor je izvrstan tim. Bilo da morate izgraditi tim od nule ili da radite s već postojećim timom, svakako ćete se suočiti s izazovima. Voditelj tima često se mora brinuti o stvarima kao što su...

Zašto su vam potrebne radionice za komunikacijske vještine

Komunikacijski su problemi stvarni. Čak i kada dvije osobe međusobno razgovaraju, može postojati komunikacijski jaz. Mnogi od nas ponekad se znaju osjećati pomalo nelagodno u razgovoru s prijateljima, članovima obitelji i kolegama, a razlog tome su loše...
Pratite nas:
Facebook Logo
Facebook Logo
LinkedIn Logo
Share This