VJEŠTINE UVJERAVANJA

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Upoznavanje sugovornika

• Moć uvjeravanja – vještina uspješnih koja se može naučiti
• Upoznavanje sugovornika kroz njegov sustav vrijednosti i način razmišljanja
• ‘Čitanje ljudi’
• Na koji način otkriti što je kome važno
• Tehnike postavljanja pitanja
• Kako prepoznati želje, strahove i ograničenja sugovornika
• Vještine aktivnog slušanja

‘Male tajne’
• Na koji način opustiti sugovornika u razgovoru
• Vještine zrcaljenja i usklađivanja
• Mimika lica, verbalna i neverbalna komunikacija
• Praćenje i vođenje u komunikaciji
• Hipnotički obrasci
• Što treba izbjegavati
• Strast koja potiče energiju razgovora i emocije sugovornika
• Na koji način držati kontinuiranu pažnju sugovornika
• Što sve može odvući pozornost sugovornika i na koji način vratiti pažnju
• Kako zadobiti povjerenje klijenta i biti vjerodostojan

Prezentiranje svojih ideja

• Na koji način pripremiti i prezentirati argumente koji će potkrijepiti vaše stavove
• Govorne konstrukcije

Što će polaznici dobiti interaktivnom radionicom:

• Upoznati se s tehnikom ‘čitanja ljudi’
• Osvijestiti važnost aktivnog slušanja, što je preduvjet vještine uvjeravanja
• Istrenirati tehnike praćenja i vođenja u komunikaciji
• Naučiti na koji način prenijeti snažnu pozitivnu emociju svoje ideje koja će potaknuti jaku energiju vaše vještine uvjeravanja
• Istrenirati tehnike postavljanja pitanja i aktivnog slušanja
• Upoznati se s nizom korisnih i prokušanih savjeta privlačenja pozornosti u komunikaciji
• Istrenirat će kvalitetno i zanimljivo isprezentirati svoju ideju

 

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

VJEŠTINE VOĐENJA

Sadržaj radionice:   Komunikacija kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke Što sve čini uspješnu komunikaciju Barijere koje postoje u komunikaciji Na koji način uspješnom komunikacijom razvijati planove Što sve trebamo znati kako bi uspješno...

PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE

Sadržaj:   Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za maloprodaje. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe i kreira konkretan način rada, provodi edukaciju voditelja maloprodaje,kao i...

Vođenje ključnih kupaca (KAM)

Sadržaj:   • KAM definicija • Integracijska uloga KAM • Glavni zadaci KAM • Faktori atraktivnosti kupaca • Faktori atraktivnosti dobavljača Financijski pojmovi • Bilanca - Balance sheet • P&L račun dobiti i gubitka • BreakevenPoint • Cash Flow • Marža i Mark Up •...

Uvod u Category Management

Sadržaj:   • ECR (Efikasno upravljanje asortimanom, KPI-s; ideja, ciljevi, misija)• Strateški sustav CM-a (definiranje kategorije, uloge kategorije, analiza katgorije, postavljanje ciljeva, strategije kategorije, taktike kategorije, implementacija i evaluacija•...

Trade Marketing

Sadržaj:   • Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga• Trade marketing metode• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)• Metode• Neto cijene i rabati na fakturi• Consumer promocije• Marketing Mix (4P - asortiman, cijene, pozicije,...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This