VJEŠTINE USPJEŠNOG WIN-WIN PREGOVARANJA

Pregovarati znači težiti situaciji u kojoj obje strane dobivaju, težiti zadovoljnom klijentu, zdravoj organizaciji i osobnom uspjehu. Također znači težiti maksimalnim rezultatima, a bez da se ošteti klijent. Kako bilo, ova cesta je puna zamki. Radionica je prilagođena prodajnim predstavnicima, savjetnicima prodaje, svima koji pregovaraju interno i eksterno, menadžerima na funkcijama, referentima nabave i mnogim drugima koji žele razviti svoje .

ZANIMA ME

Sadržaj 2-dnevne radionice:

 

Sadržaj 2-dnevne radionice

• Koja je razlika između prodaje i pregovaranja?
• Koje alternative su u igri?
• Što bi trebali znati prije pregovaranja?
• Kako se pripremiti za pregovaranje?
• Reagiranje na ponašanje drugih za pregovaračkim stolom – emotivna inteligencija u pregovaranju
• Koja je razlika između pregovaračke pozicije i interesa
• Kada započeti pregovaranje i o čemu raspravljati?
• Na koji način dobiti potrebne informacije
• Kako se okoristiti neverbalnom komunikacijom?
• Načini na koje možemo bolje i aktivnije slušati za pregovaračkim stolom?
• Kako što učinkovitije prezentirati vlastite ideje?
• Kada naglasiti koju od dodanih vrijednosti?
• Kako trgovati i kada napraviti ustupak?
• Pregovaranje u timu
• Kako zaključiti pregovore?

Ciljevi radionice

• Pregovarati sa samopouzdanjem
• Razumjeti i znati prepoznati s kojim tipom pregovarača pregovaraju
• Svjesno koristiti neverbalnu komunikaciju
• Na kreativan i domišljat način postići situaciju u kojoj obje strane dobivaju

Metodologija rada:
• Diskusija
• Rad na primjerima
• Rad u grupama
• Simulacije situacija
• Snimanje kamerom i analize snimki
• Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

VJEŠTINE VOĐENJA

Sadržaj radionice:   Komunikacija kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke Što sve čini uspješnu komunikaciju Barijere koje postoje u komunikaciji Na koji način uspješnom komunikacijom razvijati planove Što sve trebamo znati kako bi uspješno...

PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE

Sadržaj:   Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za maloprodaje. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe i kreira konkretan način rada, provodi edukaciju voditelja maloprodaje,kao i...

Vođenje ključnih kupaca (KAM)

Sadržaj:   • KAM definicija • Integracijska uloga KAM • Glavni zadaci KAM • Faktori atraktivnosti kupaca • Faktori atraktivnosti dobavljača Financijski pojmovi • Bilanca - Balance sheet • P&L račun dobiti i gubitka • BreakevenPoint • Cash Flow • Marža i Mark Up •...

Uvod u Category Management

Sadržaj:   • ECR (Efikasno upravljanje asortimanom, KPI-s; ideja, ciljevi, misija)• Strateški sustav CM-a (definiranje kategorije, uloge kategorije, analiza katgorije, postavljanje ciljeva, strategije kategorije, taktike kategorije, implementacija i evaluacija•...

Trade Marketing

Sadržaj:   • Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga• Trade marketing metode• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)• Metode• Neto cijene i rabati na fakturi• Consumer promocije• Marketing Mix (4P - asortiman, cijene, pozicije,...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This