VJEŠTINE USPJEŠNOG WIN-WIN PREGOVARANJA

Pregovarati znači težiti situaciji u kojoj obje strane dobivaju, težiti zadovoljnom klijentu, zdravoj organizaciji i osobnom uspjehu. Također znači težiti maksimalnim rezultatima, a bez da se ošteti klijent. Kako bilo, ova cesta je puna zamki. Radionica je prilagođena prodajnim predstavnicima, savjetnicima prodaje, svima koji pregovaraju interno i eksterno, menadžerima na funkcijama, referentima nabave i mnogim drugima koji žele razviti svoje .

ZANIMA ME

Sadržaj 2-dnevne radionice:

 

Sadržaj 2-dnevne radionice

• Koja je razlika između prodaje i pregovaranja?
• Koje alternative su u igri?
• Što bi trebali znati prije pregovaranja?
• Kako se pripremiti za pregovaranje?
• Reagiranje na ponašanje drugih za pregovaračkim stolom – emotivna inteligencija u pregovaranju
• Koja je razlika između pregovaračke pozicije i interesa
• Kada započeti pregovaranje i o čemu raspravljati?
• Na koji način dobiti potrebne informacije
• Kako se okoristiti neverbalnom komunikacijom?
• Načini na koje možemo bolje i aktivnije slušati za pregovaračkim stolom?
• Kako što učinkovitije prezentirati vlastite ideje?
• Kada naglasiti koju od dodanih vrijednosti?
• Kako trgovati i kada napraviti ustupak?
• Pregovaranje u timu
• Kako zaključiti pregovore?

Ciljevi radionice

• Pregovarati sa samopouzdanjem
• Razumjeti i znati prepoznati s kojim tipom pregovarača pregovaraju
• Svjesno koristiti neverbalnu komunikaciju
• Na kreativan i domišljat način postići situaciju u kojoj obje strane dobivaju

Metodologija rada:
• Diskusija
• Rad na primjerima
• Rad u grupama
• Simulacije situacija
• Snimanje kamerom i analize snimki
• Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Kako pronaći idealne klijente i učiniti svoj posao uspješnim

Je li vam se ikada dogodilo da ste izgubili ugovoreni posao ili pak niste uspjeli ispuniti očekivanja klijenta samo zbog neučinkovite komunikacije? Takve su situacije često sastavni dio posla. Stoga je pravo vrijeme da se tvrtke spremno suoče s tim izazovom i...

Važnost edukacije o upravljanju timom u vašoj organizaciji

Koja je najveća razlika između uspješne i propale organizacije? Odgovor je izvrstan tim. Bilo da morate izgraditi tim od nule ili da radite s već postojećim timom, svakako ćete se suočiti s izazovima. Voditelj tima često se mora brinuti o stvarima kao što su...

Zašto su vam potrebne radionice za komunikacijske vještine

Komunikacijski su problemi stvarni. Čak i kada dvije osobe međusobno razgovaraju, može postojati komunikacijski jaz. Mnogi od nas ponekad se znaju osjećati pomalo nelagodno u razgovoru s prijateljima, članovima obitelji i kolegama, a razlog tome su loše...
Pratite nas:
Facebook Logo
Facebook Logo
LinkedIn Logo
Share This