IN-HOUSE RADIONICE

‘tailor made’ radionice za tvrtke

Za svaku organizaciju kreiramo specifičan program razvoja poslovnih vještina. Preko 25 godina iskustva. Više od 248 organizacija. 25 vrhunskih trenera stručnjaka.

Interaktivne radionice

PRODAJNE VJEŠTINE I, II i III + ON THE JOB TRENING

Prodaja je igra! Na radionicama kroz diskusiju i vježbe savladat ćete zahtjevne situacije s vašim klijentima/ kupcima. Sadržaj modula: • Predrasude o prodaji • Istine o prodaji • Kako „da“ i kako „ne“ u prodaji Korak 1 – Uvodni dio razgovora • Informiranost o klijentu , proizvodu i međusobnim odnosima

Pogledaj »

RAD S TEŠKIM KLIJENTIMA

Da li su klijenti teški ili vi trebate naučiti i istrenirati dodatne vještine u komunikaciji? Sadržaj modula: • „Feedback“ (davanje povratne informacije) • Empatija i osjećaj međusobnog razumijevanja • Afirmativni govor – “meki” rječnik • Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE • Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost • Ograničavajuća

Pogledaj »

UPRAVLJANJE KONFLIKTIMA

Kako djelovati u konfliktnoj situaciji, a istovremeno biti profesionalac?! Sadržaj modula: • Osvještavanje osjećaja odgovornosti kroz niz vježbi i interaktivnih igara • Što uzrokuje konflikte • Vrste i razine konflikta • Ego reakcije i igre moći • Uspješno rješavanje konflikata (vježbe i simulacije) • Najčešće strategije – prednosti i nedostaci

Pogledaj »

UPRAVLJANJE STRESOM

Mi sami odlučujemo koliko nam je neka situacija stresna. Kada to osvijestimo, naš pogled prema stresu se može promijeniti. Sadržaj modula: • Činjenice o stresu • Koji su uzroci stresa • Mehanizam stresne reakcije • Može li stres biti pozitivan, kada postaje negativan za funkcioniranje • Ponašanje voditelja u stresnim

Pogledaj »

FEEDBACK

Feedback je efikasna metoda kojom ćete na efikasan i pozitivan način prenijeti svoje viđenje situacije i time sačuvati odnos. Vaša kolegica svaki dan ponavlja stvari koje vas smetaju ili često griješi u provođenju zadataka. Više puta ste joj to iskomunicirali, ali bezuspješno. Kako to promijeniti?! Sadržaj modula: Što je Feedback?

Pogledaj »

IN-HOUSE RADIONICE

KAKO POSTATI BOLJA ŠEFICA/ŠEF?

Postali ste šefica ili šef? Čestitamo! Lijepo sve to zvuči na početku. Počašćeni ste, ponosni na sebe, kolege vas tapšaju, roditelji i supruga su ponosni na vas, primanja će biti veća, sad ste postali ‘faca’. Pokrenuo vas je val motivacije i želite se stvarno dokazati i iskoristiti ovu šansu za

Pogledaj »

Zašto NEKI direktori ne razumiju potrebu za edukacijom zaposlenika?

Što vam govori informacija da uprava kompanije ne pokazuje interes za edukacijama? U nekim firmama izazovan zadatak je objasniti direktoru važnost razvoja kompetencija i edukacije zaposlenika, što će mu donijeti veću angažiranost zaposlenika i razvoj organizacije. Da li vaša firma ima ‘njegovan kadar’? Postoje različiti profili kompanija, pa tako i

Pogledaj »

Kako zadržati sigurnost u samog sebe?

Svi smo mi u životu u nekim trenucima, posebno kada još nismo imali iskustva, postavljali sebi pitanja: Radim li pravu stvar? Jesam li sada na pravom putu? Hoću li uspjeti u onome što želim? Znam li uopće što točno želim? Što trebam raditi da ostvarim sebe i svoje ciljeve koji

Pogledaj »

KAKO PLANIRATI SVOJU POSLOVNU BUDUĆNOST

Gledajući s perspektive naše karijere, putujući tako od točke A, gdje se nalazimo sada, pa do točke B, gdje želimo doći, treba imati dobar plan i razraditi ga kako bi došli do željenog cilja. Željeni cilj je osjećaj kada dođete kući zadovoljni, ispunjeni i istovremeno umorni, znajući da radite nešto predivno za sebe i ovaj svijet.

Pogledaj »

Zabrinutost i strah od neizvjesnosti

S obzirom na izazove koji su u ovoj 2020. godini, svjesni smo da u posljednje vrijeme osjećamo brigu i zabrinutost više nego prije u normalnim životnim uvjetima. U ljudskoj prirodi je usađena zabrinutost koja često može na nas utjecati kontraproduktivno i koja je prisutna u našim mislima bez neke realne

Pogledaj »

Program osobnog razvoja

Posebni programi

Hard Skills