UPRAVLJANJE VREMENOM

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Ja i moje vrijeme

• Upoznajmo sebe kroz način na koji provodimo vrijeme
• Spoznaja: kakve osobine imaju ljudi koji dobro upravljaju svojim vremenom?
• Moj odnos prema vremenu – dio osobnog integriteta
• Važnost dobrog balansiranja privatnog i poslovnog života

Vizija i organizacija vremena

• Moje osobne vizije i vizije moje organizacije
• Tehnike vizualiziranja i poticanja ciljeva
• Odabir ambicioznih, ali ostvarivih željenih ishoda
• Maštanje i kreiranje osobne i poslovne vizije

• Koji su A, B i C zadaci
• U koje doba radnog vremena provoditi A, B i C zadatke
• Pareto princip (prioriteti)
• Organizacija dokumenata, radni stol

Planiranje vremena i izazovi s kojima se susrećemo

• Odnos strateškog i operativnog planiranja
• Tehnike planiranja: Godišnje, mjesečno, tjedno i dnevno planiranje
• Organizacija dokumenata, radni stol
• Tehnika postavljanja ciljeva
• Razlika između želje i cilja

• Otpori prema radnim zadacima i zašto se javljaju
• Kradljivci vremena
• Utvrđivanje najčešćih kradljivaca vremena polaznika
• Asertivnost: kada reći “ne” i na koji način
• Zašto odgađamo i kako se riješiti te navike

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

VJEŠTINE VOĐENJA

Sadržaj radionice:   Komunikacija kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke Što sve čini uspješnu komunikaciju Barijere koje postoje u komunikaciji Na koji način uspješnom komunikacijom razvijati planove Što sve trebamo znati kako bi uspješno...

PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE

Sadržaj:   Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za maloprodaje. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe i kreira konkretan način rada, provodi edukaciju voditelja maloprodaje,kao i...

Vođenje ključnih kupaca (KAM)

Sadržaj:   • KAM definicija • Integracijska uloga KAM • Glavni zadaci KAM • Faktori atraktivnosti kupaca • Faktori atraktivnosti dobavljača Financijski pojmovi • Bilanca - Balance sheet • P&L račun dobiti i gubitka • BreakevenPoint • Cash Flow • Marža i Mark Up •...

Uvod u Category Management

Sadržaj:   • ECR (Efikasno upravljanje asortimanom, KPI-s; ideja, ciljevi, misija)• Strateški sustav CM-a (definiranje kategorije, uloge kategorije, analiza katgorije, postavljanje ciljeva, strategije kategorije, taktike kategorije, implementacija i evaluacija•...

Trade Marketing

Sadržaj:   • Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga• Trade marketing metode• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)• Metode• Neto cijene i rabati na fakturi• Consumer promocije• Marketing Mix (4P - asortiman, cijene, pozicije,...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This