UPRAVLJANJE VREMENOM

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Ja i moje vrijeme

• Upoznajmo sebe kroz način na koji provodimo vrijeme
• Spoznaja: kakve osobine imaju ljudi koji dobro upravljaju svojim vremenom?
• Moj odnos prema vremenu – dio osobnog integriteta
• Važnost dobrog balansiranja privatnog i poslovnog života

Vizija i organizacija vremena

• Moje osobne vizije i vizije moje organizacije
• Tehnike vizualiziranja i poticanja ciljeva
• Odabir ambicioznih, ali ostvarivih željenih ishoda
• Maštanje i kreiranje osobne i poslovne vizije

• Koji su A, B i C zadaci
• U koje doba radnog vremena provoditi A, B i C zadatke
• Pareto princip (prioriteti)
• Organizacija dokumenata, radni stol

Planiranje vremena i izazovi s kojima se susrećemo

• Odnos strateškog i operativnog planiranja
• Tehnike planiranja: Godišnje, mjesečno, tjedno i dnevno planiranje
• Organizacija dokumenata, radni stol
• Tehnika postavljanja ciljeva
• Razlika između želje i cilja

• Otpori prema radnim zadacima i zašto se javljaju
• Kradljivci vremena
• Utvrđivanje najčešćih kradljivaca vremena polaznika
• Asertivnost: kada reći “ne” i na koji način
• Zašto odgađamo i kako se riješiti te navike

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Najbolje strategije zadržavanja zaposlenika koje stvarno djeluju

Ono što poduzeće čini uspješnim, angažiran je i talentiran tim!  Jeste li sigurni da ste za svoje zaposlenike stvorili sretno i motivirajuće radno okruženje? Ako niste, budite spremni na to da ćete ostati bez talenata koji daju najveći doprinos vašem poslovanju....

Kako pronaći idealne klijente i učiniti svoj posao uspješnim

Je li vam se ikada dogodilo da ste izgubili ugovoreni posao ili pak niste uspjeli ispuniti očekivanja klijenta samo zbog neučinkovite komunikacije? Takve su situacije često sastavni dio posla. Stoga je pravo vrijeme da se tvrtke spremno suoče s tim izazovom i...

Važnost edukacije o upravljanju timom u vašoj organizaciji

Koja je najveća razlika između uspješne i propale organizacije? Odgovor je izvrstan tim. Bilo da morate izgraditi tim od nule ili da radite s već postojećim timom, svakako ćete se suočiti s izazovima. Voditelj tima često se mora brinuti o stvarima kao što su...

Zašto su vam potrebne radionice za komunikacijske vještine

Komunikacijski su problemi stvarni. Čak i kada dvije osobe međusobno razgovaraju, može postojati komunikacijski jaz. Mnogi od nas ponekad se znaju osjećati pomalo nelagodno u razgovoru s prijateljima, članovima obitelji i kolegama, a razlog tome su loše...
Pratite nas:
Facebook Logo
Facebook Logo
LinkedIn Logo
Share This