UPRAVLJANJE PROMJENAMA

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Što je proces promjene (change management)

• Stupnjevi podrške u procesu učenja i promjena
• Naše reakcije na promjene – kako i zašto reagiramo
• Vjerovanja i uvjerenja vezana uz uvođenje promjena
• Otpor prema promjenama i kako ga svladati

Faze koje prolazimo u procesu promjena
• Tipovi organizacijske promjene
• Priprema za organizacijsku promjenu
• Upravljanje procesom uvođenja promjena kroz različite faze ciklusa promjena
• Svjesnost i preduvjeti uspješnog prihvaćanja promjene u svakoj fazi
• Osobni plan i strategija za proces uvođenja promjena

Što ćemo postići interaktivnom radionicom

• Osvijestiti važnost promjena u današnje vrijeme
• Naučiti na koji način komunicirati i voditi zaposlenike kroz promjene
• Spoznati kako zaposlenici doživljavaju proces promjene u organizaciji i na koji način je što kvalitetnije provesti kroz firmu
• Naučiti pozitivnije gledati promjene

Metodologija rada:
• Diskusija
• Rad na primjerima
• Rad u grupama
• Simulacije situacija
• Snimanje kamerom i analize snimki
• Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Kako pronaći idealne klijente i učiniti svoj posao uspješnim

Je li vam se ikada dogodilo da ste izgubili ugovoreni posao ili pak niste uspjeli ispuniti očekivanja klijenta samo zbog neučinkovite komunikacije? Takve su situacije često sastavni dio posla. Stoga je pravo vrijeme da se tvrtke spremno suoče s tim izazovom i...

Važnost edukacije o upravljanju timom u vašoj organizaciji

Koja je najveća razlika između uspješne i propale organizacije? Odgovor je izvrstan tim. Bilo da morate izgraditi tim od nule ili da radite s već postojećim timom, svakako ćete se suočiti s izazovima. Voditelj tima često se mora brinuti o stvarima kao što su...

Zašto su vam potrebne radionice za komunikacijske vještine

Komunikacijski su problemi stvarni. Čak i kada dvije osobe međusobno razgovaraju, može postojati komunikacijski jaz. Mnogi od nas ponekad se znaju osjećati pomalo nelagodno u razgovoru s prijateljima, članovima obitelji i kolegama, a razlog tome su loše...
Pratite nas:
Facebook Logo
Facebook Logo
LinkedIn Logo
Share This