Sadržaj:
Sadržaj:
• Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga
• Trade marketing metode
• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)
• Metode
• Neto cijene i rabati na fakturi
• Consumer promocije
• Marketing Mix (4P – asortiman, cijene, pozicije, promocije)
• Planiranje i budgetiranje
• Rezultati prodaje i profitabilnost
• Način izračuna važnijih financijskih pokazatelja
• Promjene cijena i komercijalnih uvjeta
• Analiza zaliha i koeficjent obrtaja
• Isplativost police
Lokacija održavanja:
Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana
Trajanje:
09.00 do 16.30 h
Broj polaznika je ograničen:
do 15
Kotizacija:
1.390,00 kn + PDV
Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.
Cijena uključuje:
- Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffee break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Gordana Bauer, MPC Master Trainer
Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.