Sadržaj:

 

Sadržaj:

• Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga
• Trade marketing metode
• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)
• Metode
• Neto cijene i rabati na fakturi
• Consumer promocije
• Marketing Mix (4P – asortiman, cijene, pozicije, promocije)
• Planiranje i budgetiranje
• Rezultati prodaje i profitabilnost
• Način izračuna važnijih financijskih pokazatelja
• Promjene cijena i komercijalnih uvjeta
• Analiza zaliha i koeficjent obrtaja
• Isplativost police

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE

Što pokloniti sebi za kraj godine?

Ova 2020. godina je bila izazovna za sve nas, i to na više načina. Kada osjetimo da smo uspjeli u bilo čemu, uvijek je kažu dobro nazdraviti sam sebi i reći: “Čestitam! Ponosna/ ponosan sam na sebe što dobro prolazim kroz ovo teško razdoblje, koje će s vremenom i...

Zabrinutost i strah od neizvjesnosti

S obzirom na izazove koji su u ovoj 2020. godini, svjesni smo da u posljednje vrijeme osjećamo brigu i zabrinutost više nego prije u normalnim životnim uvjetima. U ljudskoj prirodi je usađena zabrinutost koja često može na nas utjecati kontraproduktivno i koja je...

Leaderi novog doba

Dolazi novo vrijeme. Neke vještine polako postaju manje važne, a druge sve više dolaze do izražaja. U ovom trenutku potrebno je provoditi 'update' vještina voditelja i na taj način ih pripremiti za svjetlu budućnost vaše organizacije. Ukoliko tako razmišljate, dobo...

Lojalnost zaposlenika se ne podrazumijeva, treba je zaslužiti

Kvaliteta proizvoda ili usluge koju isporučujete motor je koji pokreće Vaše poduzeće. Da biste postigli poslovnu izvrsnost, morate zadržati zaposlenike u svojoj organizaciji. Pouzdana radna snaga jedino je na što se možete osloniti da biste isporučivali proizvode...

Najbolje strategije zadržavanja zaposlenika koje stvarno djeluju

Ono što poduzeće čini uspješnim, angažiran je i talentiran tim!  Jeste li sigurni da ste za svoje zaposlenike stvorili sretno i motivirajuće radno okruženje? Ako niste, budite spremni na to da ćete ostati bez talenata koji daju najveći doprinos vašem poslovanju. Ne...