RAD S TEŠKIM KLIJENTIMA
ZANIMA MEKratak sadržaj radionice:
Komunikacijski alati
- „Feedback“ (davanje povratne informacije)
- Empatija i osjećaj međusobnog razumijevanja
- Afirmativni govor – “meki” rječnik
- Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE
- Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost
- Ograničavajuća uvjerenja u komunikaciji
- Emocije i predrasude
- Negacije i utjecaj riječi na emocije
- Emocije i uloga emocija u komunikaciji
- Aktivno slušanje kao važan alat boljeg razumijevanja sugovornika
Vještine usklađivanja
- Važnost govora i njegov utjecaj u komunikaciji kroz ugodnu atmosferu
- Govorne konstrukcije i kako ih prilagoditi različitim sugovornicima
- Kako procijeniti sugovornika, na koji način uočiti njegove ‘jake’ i ‘slabe’ strane
- Upoznavanje s različitim tipovima sugovornika
- Koliko smo profesionalni i kakav dojam ostavljamo?
- Što treba svakako izbjegavati
Zahtjevni sugovornici:
- Kako ih prepoznati
- Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
- Strategije ponašanja za svaki profil osobe
- Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
- Model nenasilne komunikacije Marshala B. Rosenberga
- Kako se staviti u ‘cipele’ zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
- Vježbe i simulacije na različitim primjerima
- Diskusija: što svatko od nas može promijeniti kod sebe kako bi se lakše nosio sa izazovnim osobama
Metodologija rada:
- Diskusija
- Rad na primjerima
- Rad u grupama
- Simulacije situacija
- Snimanje kamerom i analize snimki
- Vrlo interaktivan pristup
Lokacija održavanja:
Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana
Trajanje:
09.00 do 16.30 h
Broj polaznika je ograničen:
do 15
Kotizacija:
1.500,00 kn + PDV
Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.
Cijena uključuje:
- Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffe break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Gordana Bauer, MPC Master Trainer
Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.