Sadržaj radionice:

 

Komunikacijski alati

• „Feedback“ (davanje povratne informacije)
• Empatija i osjećaj međusobnog razumijevanja
• Afirmativni govor – “meki” rječnik
• Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE
• Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost
• Ograničavajuća uvjerenja u komunikaciji
• Emocije i predrasude
• Negacije i utjecaj riječi na emocije
• Emocije i uloga emocija u komunikaciji
• Aktivno slušanje kao važan alat boljeg razumijevanja sugovornika

Vještine usklađivanja
• Važnost govora i njegov utjecaj u komunikaciji kroz ugodnu atmosferu
• Govorne konstrukcije i kako ih prilagoditi različitim sugovornicima
• Kako procijeniti sugovornika, na koji način uočiti njegove ‘jake’ i ‘slabe’ strane
• Upoznavanje s različitim tipovima sugovornika
• Koliko smo profesionalni i kakav dojam ostavljamo?
• Što treba svakako izbjegavati

Zahtjevni sugovornici

• Kako ih prepoznati
• Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
• Strategije ponašanja za svaki profil osobe
• Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
• Model nenasilne komunikacije Marshala B. Rosenberga
• Kako se staviti u ‘cipele’ zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
• Vježbe i simulacije na različitim primjerima
• Diskusija: što svatko od nas može promijeniti kod sebe kako bi se lakše nosio sa izazovnim osobama

Metodologija rada:

  • Diskusija
  • Rad na primjerima
  • Rad u grupama
  • Simulacije situacija
  • Snimanje kamerom i analize snimki
  • Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Kako teku pripreme za ljetni odmor?

Početak godine je bio zahtjevan, osjećate se iscrpljeno i željni ste odmora. Prije odlaska i priprema za pakiranje i odlazak iz grada, pred vama je još cijeli niz obaveza koje trebate obaviti kako bi otišli na zasluženi odmor u miru. Sigurni ste da imate sve pod...

Koji je vaš dominantni stil vođenja?

Svatko od nas je poseban i jedinstven. Naravno, isto tako i naši zaposlenici. S obzirom na to potrebno je osvijestiti da i pristup prema svakome od njih treba biti poseban ili drugačiji. Nameću se pitanja: kako ću prepoznati profil svakog kolege? Kako mu točno...

Kako raditi manje i zaraditi više?

Imate svoju firmu s kojom živite i koja je vaša strast. Volite svoj posao, dokazali ste sebi i drugima da ste stručnjak u tom poslu, i na tržištu ste se dobro pozicionirali. Posao se razvija u skladu s vašim očekivanjima. Međutim, kao i mnogi uspješni poduzetnici,...

Kako odvojiti privatno od poslovnog?

Vječno pitanje. Nekada su ljudi imali strogo odvojeno radno vrijeme, zatvorili vrata firme u kojoj su radili i otišli kući svojoj obitelji. Nije bilo mobitela i mailova i sve je moglo pričekati do sutra ujutro. Danas više gotovo ništa ne može čekati do jutra jer...

Kako postati najbolji roditelj i ostati dobar manager

SADRŽAJ RADIONICE:Želite li sretne i uspješne poslovne ljude u svojoj tvrtki, poklonite im pažnju i poučite ih kako da jednakom efikasnošću obavljaju svoj posao i vode uspješne živote - da postignu privatno-poslovnu ravnotežu.Premda se usklađivanje posla i privatnog...