PRODAJNE VJEŠTINE
ZANIMA MEKratak sadržaj radionice:
Kontakt s kupcima
• Verbalna i neverbalna komunikacija, aktivno slušanje, empatija
• Alati za prvi dojam
• Pozdrav dobrodošlice, kontakt očima i osmjeh
• Komunikacijski alati
• Rapor u komunikaciji
• Psihologija i profili kupaca
• Vještine usklađivnja s kupcima
• Što je prodaja
Utvrdimo potrebe kupca
• Kolika je cijena izgubljenog kupca?
• Otvorena i zatvorena pitanja (intenzivne vježbe i simulacije)
• Aktivno slušanje kupca (verbalni i neverbalni signali)
• Fokus na želje i potrebe kupca
• Ograničavajuća uvjerenja u prodaji
• Proces prodaje
• ‘Reframing’ u prodaji
Prezentiranje proizvoda
• OKSP tehnika
• Savjetodavna uloga
• Dodatna prodaja
• Kompletna prodaja
Zaključivanje prodaje
• DA setovi – kako i kada ih koristiti (intenzivne vježbe i simulacije)
• Cross-seling i up-seling (intenzivne vježbe i simulacije)
• Alati koji uspješno rješavaju prigovore
• Alati koji su usmjereni boljem zaključivanju prodaje
Važni ciljevi u prodaji
• 4 osnovna cilja suvremene prodaje
• Kako zadržati postojeće kupce i učiniti ih lojalnima
• Građenje odnosa i prepoznavanje redovitih kupaca
• Alati kojima ćemo povećati profitabilnost postojećih kupaca
• Na koji način komunicirati istovremeno s više kupaca
• Zadovoljan kupac koji će se uvijek vraćati i biti dobra preporuka
Metodologija rada:
- Diskusija
- Rad na primjerima
- Rad u grupama
- Simulacije situacija
- Snimanje kamerom i analize snimki
- Vrlo interaktivan pristup
Lokacija održavanja:
Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana
Trajanje:
09.00 do 16.30 h
Broj polaznika je ograničen:
do 15
Kotizacija:
1.500,00 kn + PDV
Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.
Cijena uključuje:
- Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffee break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Trenerica Ivana Mišić Lokar
Trenerica ima veliko iskustvo rada u segmentu vođenja zaposlenika i prodajnih vještina. Bila je najmlađi direktor prodaje (Keune Hrvatska) sa 25 godina, vodila je 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. U tvrtki Henkel radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. U firmi AWT d.o.o. radila je kao developer & adviser veleprodaje i radila na razvoju branda na tržištu. Za firmu Everet bila je Zone brand manager za regiju u 6 zemalja bivše Jugoslavije, postavljala je ciljeve, pratila razvoj zaposlenika i rezultate po zemljama, povezivala osobni i poslovni razvoj te usmjeravala voditelje da vode svoje timove na isti način. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u svakoj zemlji, postavljanju managera, zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika.