PRODAJNE VJEŠTINE

ZANIMA ME

Kratak sadržaj radionice:

Kontakt s kupcima

• Verbalna i neverbalna komunikacija, aktivno slušanje, empatija
• Alati za prvi dojam
• Pozdrav dobrodošlice, kontakt očima i osmjeh
• Komunikacijski alati
• Rapor u komunikaciji
• Psihologija i profili kupaca
• Vještine usklađivnja s kupcima
• Što je prodaja

Utvrdimo potrebe kupca

• Kolika je cijena izgubljenog kupca?
• Otvorena i zatvorena pitanja (intenzivne vježbe i simulacije)
• Aktivno slušanje kupca (verbalni i neverbalni signali)
• Fokus na želje i potrebe kupca
• Ograničavajuća uvjerenja u prodaji
• Proces prodaje
• ‘Reframing’ u prodaji

Prezentiranje proizvoda

• OKSP tehnika
• Savjetodavna uloga
• Dodatna prodaja
• Kompletna prodaja

Zaključivanje prodaje
• DA setovi – kako i kada ih koristiti (intenzivne vježbe i simulacije)
• Cross-seling i up-seling (intenzivne vježbe i simulacije)
• Alati koji uspješno rješavaju prigovore
• Alati koji su usmjereni boljem zaključivanju prodaje

Važni ciljevi u prodaji
• 4 osnovna cilja suvremene prodaje
• Kako zadržati postojeće kupce i učiniti ih lojalnima
• Građenje odnosa i prepoznavanje redovitih kupaca
• Alati kojima ćemo povećati profitabilnost postojećih kupaca
• Na koji način komunicirati istovremeno s više kupaca
• Zadovoljan kupac koji će se uvijek vraćati i biti dobra preporuka

 

Metodologija rada:

  • Diskusija
  • Rad na primjerima
  • Rad u grupama
  • Simulacije situacija
  • Snimanje kamerom i analize snimki
  • Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

1.500,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Trenerica Ivana Mišić Lokar

Trenerica ima veliko iskustvo rada u segmentu vođenja zaposlenika i prodajnih vještina. Bila je najmlađi direktor prodaje (Keune Hrvatska) sa 25 godina, vodila je 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. U tvrtki Henkel radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. U firmi AWT d.o.o. radila je kao developer & adviser veleprodaje i radila na razvoju branda na tržištu. Za firmu Everet bila je Zone brand manager za regiju u 6 zemalja bivše Jugoslavije, postavljala je ciljeve, pratila razvoj zaposlenika i rezultate po zemljama, povezivala osobni i poslovni razvoj te usmjeravala voditelje da vode svoje timove na isti način. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u svakoj zemlji, postavljanju managera, zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika.

POGLEDAJTE I OSTALE OTVORENE SEMINARE

STRATEGIJA OPTIMIZMA I INTUICIJA KAO ŽIVOTNI KOMPAS

Kratak sadržaj radionice: • optimizam i pesimizam su naučena ponašanja• upoznavanje s korisnim strategijama optimizma• moć pozitivne orijentacije (i zakon privlačenja): naučiti mijenjati fokus s onoga što ne želim, na ono što želim• promjena fokusa sa demotivirajućeg...

PRODAJNE VJEŠTINE

Kratak sadržaj radionice: • Verbalna i neverbalna komunikacija, aktivno slušanje, empatija • Alati za prvi dojam • Pozdrav dobrodošlice, kontakt očima i osmjeh • Komunikacijski alati • Rapor u komunikaciji • Psihologija i profili kupaca • Vještine usklađivnja s...

HR za neHR-ove

Ukoliko radite na poziciji koja je vezana uz kadrovske poslove, razvoj zaposlenika i organizacije ili na poziciji koja je vezana uz vođenje i motivaciju zaposlenika, ova radionica je namijenjena Vama. Na vrlo konkretan način upoznat ćete se sa svim pojmovima vezanim...

TIMSKI RAD I NJEGOVA EFIKASNOST

Kratak sadržaj radionice: • Što je tim? 1 + 1 = 3• Karakteristike uspješnog tima učeće i razvojne organizacije• Collaboration vs. Competition• Model timskog rada - poštivanje različitosti• Osnovna načela timskog rada• Što znači tim, a što grupa ljudi• Kompetencije...

UPRAVLJANJE PROJEKTIMA

Kratak sadržaj radionice: • Faktori koje zadovoljavaju uspješni projekti• Na koji način dobro postaviti cilj projekta (SMART)• Definiranje• Faza planiranja• Faza implementiranja• Faza evaluacije • Voditelj projekta i njegovi zadaci• Tko se sve nalazi u projektnom...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This