PRODAJNE VJEŠTINE I, II i III

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Prodajne vještine I

Što je prodaja ?
• Predrasude o prodaji
• Istine o prodaji
• Kako „da“ i kako „ne“ u prodaji

Korak 1 – Uvodni dio razgovora
• Informiranost o klijentu , proizvodu i međusobnim odnosima
• Trokut odnosa: kupac, proizvod, prodavač
• Odijevanje i nastup, rukovanje
• Kontakt očima i osmjeh
• Raspored sjedenja
• Kompetentnost

Korak 2 – Utvrđivanje potreba
• Ljudske potrebe
• Aktivno slušanje
• Postavljanje pitanja (vrste pitanja)
• Emocije u prodajnom procesu

Korak 3 – Prezentiranje proizvoda
• KPK metoda u prezentiranju proizvoda
• Karakteristike
• Prednosti
• Koristi

Korak 4 – Prigovori klijenta
• Što je prigovor, a što izgovor
• Prigovori kao resurs
• Najčešći prigovori
• Kako argumentima otkloniti prigovore
• Prigovor kao pozitivan prodajni signal

Korak 5 – Zaključivanje prodaje
• Tehnike zaključivanja prodajnog razgovora
• Tehnika šutnje
• Alternativna tehnika
• Sokratova tehnika

Metode rada:
• On-camera trening
• Simulacije raznih prodajnih situacija
• Interpretacija snimki
• Davanje feedbacka
• Vježbe

Prodajne vještine II

Dodatna znanja u prodaji
• Analiza čimbenika komunikacije i 5 prodajnih koraka
• Ljubaznost kao preduvjet građenja dobrih međuljudskih odnosa
• «da» pitanja / «da» setovi kao metoda usklađivanja sa klijentom
• Nenasilna komunikacija po modelu Marshala A.Rosenberga

Prodaja nakon prodaje (postprodaja)
• ‘Farmerski’ dio prodaje
• ‘Tips & tricks’

Alati povećanja prodajnih rezultata
• ‘Cross selling’ (vježbe na primjerima polaznika)
• ‘Up selling’ (vježbe na primjerima polaznika)
• Simulacije situacija i ‘feedback’ grupe

Što je još važno u prodaji
• Preporuke kao izvor novih kontakata sa klijentima
• Pravilna obrada prigovora i reklamacija

Metode rada:
• On-camera trening
• Snimanje prodajnog razgovora po koracima
• Interpretacija snimki
• Davanje feedbacka
• Simulacije i vježbe

 

Prodajne vještine III

Vizija, misija, zadaci, ciljevi u prodaji
• Koraci do ostvarenja vizije
• Važnost postavljanja i ostvarivanja ciljeva
• Kako vidimo sebe za 1, 5 i 10 godina u svim segmentima života

Utvrđivanje / stvaranje potrebe
• Kako saznati što kupac želi
• Tehnika postavljanja pitanja
• Što sve može motivirati kupca
• Koliko ponašanje kupca ovisi o prodavaču
• Što može odbiti kupca
• Koje su karakteristike motiviranog i demotiviranog kupca

Prezentiranje proizvoda / usluge
• Poboljšavanje vlastite perciptivne izoštrenosti
• Što sve utječe na prezentaciju
• Kako prezentirati proizvod
• Karakteristike i prednosti proizvoda
• Postavljanje dobro oblikovanih ishoda u komunikaciji
• Naučimo govoriti jezikom ljudi s kojima komuniciramo
• Korištenje terminalnih i instrumentalnih vrijednosti
• Pažnja i ekspresivnost i razvoj ekspresivnosti
• Vještine potrebne za uspješnu prezentaciju
• Kako doznati što je kupcu važno
• Kada komunicirati najvažniju poruku
• Kako kreirati sadržaj, odabrati prioritete i biti učinkovit u provedbi prezentacije
• Do koje razine detalja ići u prezentaciji i kako to kvalitetno pretočiti u prodajnu priču
• Kako biti kreativan i zabavan te utjecati na emocije i interes sugovornika
• Osobna priprema – individualni akcijski plan

Upravljanje vremenom – korisni savjeti i tehnike
• Dosljednost i pravovremenost u komunikaciji s klijentom
• Načelo fleksibilnosti: kako individualni operativni plan prilagođavati tekućim promjenama Što su otpori prema radnim zadacima i kakve emocije bude u nama

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Najbolje strategije zadržavanja zaposlenika koje stvarno djeluju

Ono što poduzeće čini uspješnim, angažiran je i talentiran tim!  Jeste li sigurni da ste za svoje zaposlenike stvorili sretno i motivirajuće radno okruženje? Ako niste, budite spremni na to da ćete ostati bez talenata koji daju najveći doprinos vašem poslovanju....

Kako pronaći idealne klijente i učiniti svoj posao uspješnim

Je li vam se ikada dogodilo da ste izgubili ugovoreni posao ili pak niste uspjeli ispuniti očekivanja klijenta samo zbog neučinkovite komunikacije? Takve su situacije često sastavni dio posla. Stoga je pravo vrijeme da se tvrtke spremno suoče s tim izazovom i...

Važnost edukacije o upravljanju timom u vašoj organizaciji

Koja je najveća razlika između uspješne i propale organizacije? Odgovor je izvrstan tim. Bilo da morate izgraditi tim od nule ili da radite s već postojećim timom, svakako ćete se suočiti s izazovima. Voditelj tima često se mora brinuti o stvarima kao što su...

Zašto su vam potrebne radionice za komunikacijske vještine

Komunikacijski su problemi stvarni. Čak i kada dvije osobe međusobno razgovaraju, može postojati komunikacijski jaz. Mnogi od nas ponekad se znaju osjećati pomalo nelagodno u razgovoru s prijateljima, članovima obitelji i kolegama, a razlog tome su loše...
Pratite nas:
Facebook Logo
Facebook Logo
LinkedIn Logo
Share This