PROAKTIVNOST & ODGOVORNOST

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Uspješna komunikacija i prenošenje timske energije

• ‘Što zračim – to privlačim!’
• Kako prenositi dobru vibraciju proaktivnosti u timu
• Što znači biti ‘accountability’ i kako svatko od nas može razmišljati u tom smjeru

Diskusija i osvještavanje potrebe za promjenom načina razmišljanja
• Što je dobro za mene i napredovanje tvrtke u kojoj radim
• Kakav dojam ostavljam na druge ljude? Kako me vide drugi?
• Jesam li profesionalac? Jesam li orijentiran na rješavanje problema?
• Krenimo razmišljati prvo od sebe

Proaktivnost

• Samoinicijativa i proaktivnost – važne vrijednosti naše tvrtke
• Što znači biti proaktivan član tima
• Vještine pomoću kojih se jačaju i njeguju vrline proaktivnosti
• Reaktivni ljudi i kako s njima
• Promjena kao točka preokreta u organizaciji
• ‘Problem solving’ i poticanje kreativnosti
• Podsjetimo se tehnike davanja i primanja povratne informacije (feedback) o učinku

Produktivnost i predanost
• Osjećaj pripadnosti tvrtki u kojoj radim
• Angažiranost na radnom mjestu i što nam to donosi
• Što s izgovorima (‘nema opravdanja’)
• Kako problem gledati kao priliku
• Širenje zaraznog pozitivnog ozračja u timu
• Utvrdimo svoje ‘okidače’ samomotivacije

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

VJEŠTINE VOĐENJA

Sadržaj radionice:   Komunikacija kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke Što sve čini uspješnu komunikaciju Barijere koje postoje u komunikaciji Na koji način uspješnom komunikacijom razvijati planove Što sve trebamo znati kako bi uspješno...

PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE

Sadržaj:   Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za maloprodaje. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe i kreira konkretan način rada, provodi edukaciju voditelja maloprodaje,kao i...

Vođenje ključnih kupaca (KAM)

Sadržaj:   • KAM definicija • Integracijska uloga KAM • Glavni zadaci KAM • Faktori atraktivnosti kupaca • Faktori atraktivnosti dobavljača Financijski pojmovi • Bilanca - Balance sheet • P&L račun dobiti i gubitka • BreakevenPoint • Cash Flow • Marža i Mark Up •...

Uvod u Category Management

Sadržaj:   • ECR (Efikasno upravljanje asortimanom, KPI-s; ideja, ciljevi, misija)• Strateški sustav CM-a (definiranje kategorije, uloge kategorije, analiza katgorije, postavljanje ciljeva, strategije kategorije, taktike kategorije, implementacija i evaluacija•...

Trade Marketing

Sadržaj:   • Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga• Trade marketing metode• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)• Metode• Neto cijene i rabati na fakturi• Consumer promocije• Marketing Mix (4P - asortiman, cijene, pozicije,...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This