PREZENTACIJSKE VJEŠTINE

Radionica je namijenjena zaposlenicima koji žele unaprijediti svoja znanja i vještine u nastupu pred većim ili manjim grupama sugovornika, kolega ili klijenata. Ukoliko želite istrenirati i poboljšati svoj prodajno-prezentacijski nastup u komunikaciji s klijentima, prezentirati projekte svojim kolegama ili su vam potrebna dodatna znanja kao voditelju u svom nastupu na sastancima, pridružite nam se na radionici.

ZANIMA ME

Sadržaj 2-dnevne radionice:

 

  • Učinkovita priprema prezentacije
  • Kakva struktura prezentacije će dovesti do najvećeg uspjeha?
  • Predstavljanje sebe i svoje kompanije, proizvoda ili projekta
  • Predstavljanje teme na domišljat i uspješan način
  • Kako koristiti vizualna pomagala?
  • Kako se nositi s napetošću i stresom
  • Kako odgovarati na primjedbe i pitanja
  • Što kad nastupi tišina
  • Kako se nositi s eventualnim provokatorima iz publike
  • Balansiranje odnosa sa slušateljima
  • Važnost neverbalne komunikacije u nastupu
  • Koja završna riječ najviše pristaje cilju Vaše prezentacije
  • Kako primiti aplauz

Ciljevi radionice:

  • Kvalitetno pripremiti prezentaciju temeljem publike
  • Izvesti prezentaciju koja je učinkovita i plijeni pažnju
  • Privući i zadržati pažnju publike
  • Uspješno koristiti različite alate prilikom prezentacije
  • Nositi se s neočekivanim situacijama
  • Poboljšati svoju izvedbu sa svakom sljedećom prezentacijom

Metodologija rada:

  • Diskusija
  • Rad na primjerima
  • Rad u grupama
  • Simulacije situacija
  • Snimanje kamerom i analize snimki
  • Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

2.490,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Trener Mario Buljan

Iza sebe ima višegodišnje iskustvo u treninzima iz različitih poslovnih područja i tisuće zadovoljnih polaznika. Certificiran je za kvalitetno provođenje velikog broja treninga iz područja prodajnih vještina. Od užih specijalnosti, Mario se ističe u treninzima pregovaračkih, prezentcijskih vještina i prodaje te kulture proaktivne odgovornosti. Spoj Mariovog dosadašnjeg iskustva, znanja i radnog entuzijazma uz snažnu trenersku predanost i usmjerenost prema rezultatima garantira vam da ćete na njegovim treninzima i radionicama ostvariti  uporabnu vrijednost za sebe i svoju kompaniju, koju ćete moći uspješno kapitalizirati na poslovima na kojima radite.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

VJEŠTINE VOĐENJA

Sadržaj radionice:   Komunikacija kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke Što sve čini uspješnu komunikaciju Barijere koje postoje u komunikaciji Na koji način uspješnom komunikacijom razvijati planove Što sve trebamo znati kako bi uspješno...

PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE

Sadržaj:   Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za maloprodaje. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe i kreira konkretan način rada, provodi edukaciju voditelja maloprodaje,kao i...

Vođenje ključnih kupaca (KAM)

Sadržaj:   • KAM definicija • Integracijska uloga KAM • Glavni zadaci KAM • Faktori atraktivnosti kupaca • Faktori atraktivnosti dobavljača Financijski pojmovi • Bilanca - Balance sheet • P&L račun dobiti i gubitka • BreakevenPoint • Cash Flow • Marža i Mark Up •...

Uvod u Category Management

Sadržaj:   • ECR (Efikasno upravljanje asortimanom, KPI-s; ideja, ciljevi, misija)• Strateški sustav CM-a (definiranje kategorije, uloge kategorije, analiza katgorije, postavljanje ciljeva, strategije kategorije, taktike kategorije, implementacija i evaluacija•...

Trade Marketing

Sadržaj:   • Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga• Trade marketing metode• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)• Metode• Neto cijene i rabati na fakturi• Consumer promocije• Marketing Mix (4P - asortiman, cijene, pozicije,...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This