Kvaliteta proizvoda ili usluge koju isporučujete motor je koji pokreće Vaše poduzeće. Da biste postigli poslovnu izvrsnost, morate zadržati zaposlenike u svojoj organizaciji. Pouzdana radna snaga jedino je na što se možete osloniti da biste isporučivali proizvode superiorne kvalitete u optimalnim rokovima. Gubitak takvih lojalnih zaposlenika može predstavljati značajan neuspjeh za Vaše poduzeće.

Vaši konkurenti možda već čekaju da zaposle Vaše najtalentiranije ljude kako bi pobrali korist od njihova iskustva za svoje poduzeće. Mislite li da će Vaš predan tim zaposlenika i dalje ostati u Vašoj organizaciji ako im ponudite samo moderno uređeno radno mjesto? Smatrate li da će se ostvarivati u poduzeću ako im date brojne novčane pogodnosti, ali nemate razvijenu radnu kulturu? Ne, neće ostati. Upravljanje ljudskim potencijalima pruža Vam vještine kojima možete zadobiti povjerenje zaposlenika i zadržati ih kako biste ostvarili svoje poslovne ciljeve. 

Ističemo nekoliko načina da zadobijete povjerenje svojih zaposlenika

Podržite najbolje talente

Da bi Vaše poduzeće dosljedno postizalo sve bolje i bolje rezultate, vrlo je važno da zadržite najbolje radnike. Pomozite im ohrabrujući ih na razne načine i pružajte im potreban poticaj u izvršavanju zadataka. To će im podići samopouzdanje i razviti povjerenje u organizaciju. 

Platite zaposlenike koliko vrijede

Ovo je glavni razlog zbog kojeg zaposlenici odlaze iz poduzeća. Pobrinite se da im osigurate najbolje moguće financijske uvjete. Ako to ne učinite, smatrat će da njihov rad i rezultati nisu cijenjeni, što će dovesti do gubitka povjerenja u poduzeće.

Organizirajte razvojne programe

Otvorite im prilike za razvoj na različitim područjima znanja. Treninzi i edukacije pokazatelj su da poduzeće investira u povećanje intelektualnih sposobnosti zaposlenika. To je jedan od načina na koje možete pokazati da vjerujete da su zaposlenici voljni učiti nove stvari.

Omogućite zaposlenicima da donose poslovne odluke

Ako zaposlenike aktivno uključite u proces donošenja odluka, to će također pridonijeti izgradnji njihova povjerenja u organizaciju. Pokažite im da cijenite njihove sposobnosti i trud pa će rado prihvatiti da snose i dio odgovornosti za poslovanje. 

Pokažite da Vam je stalo do Vaših zaposlenika

Brinite se za svoje zaposlenike i oni će se zauzvrat brinuti za ciljeve Vaše organizacije. Zapamtite – oni nisu strojevi; stoga im pokažite empatiju kad god je to potrebno.

Otvorena komunikacija

Održavajte utemeljenu, sigurnu i dosljednu kulturu dijaloga u svojoj organizaciji. Razgovarajte sa zaposlenicima kako biste na vrijeme rješavali probleme s kojima se suočavaju. Pitajte ih je li im potrebna pomoć da dostignu postavljene ciljeve. Zajedničko traženje rješenja izgradit će dugotrajno povjerenje u organizaciju.

Ako zaposlenici osjećaju da nisu dovoljno cijenjeni, izgubit će interes za razvoj poduzeća. Kad god netko odlazi iz Vaše organizacije, pitajte ga za razlog. To će Vam dati jasnu sliku o neophodnim promjenama koje morate provesti u organizaciji. 

Ako ste zainteresirani za bolje upravljanje ljudskim potencijalima, kontaktirajte nas danas.