Koja su to područja na koja u ovo specifično izazovno vrijeme leaderi i manageri trebaju dodatno poraditi? 'Update' za nova vremena.

Dolazi novo vrijeme. Neke vještine polako postaju manje važne, a druge sve više dolaze do izražaja. U ovom trenutku potrebno je provoditi ‘update’ vještina voditelja i na taj način ih pripremiti za svjetlu budućnost vaše organizacije. Ukoliko tako razmišljate, dobo došli u svijet uspješnih!

Koja su to područja na koja u ovo specifično izazovno vrijeme treba svakako obratiti pozornost i napraviti pojedinačni ili grupni plan ‘update’ edukacija za ključne zaposlenike ili stupove vaše organizacije. Evo nekoliko ključnih područja na koja novi lideri trebaju obratiti pozornost:

Odlično tehnički potkovani bez zanemarivanja potreba svojih zaposlenika

Sve što je moguće danas se prevodi na digitalni način rada. Svaki voditelj treba savladati potencijalne otpore prema tehnici i korištenje aplikacija doživljavati kao podršku još uspješnijem poslovanju. Jednako velika, ako ne i veća važnost je fokus na zaposlenike, koji su najvažniji resurs vaše firme.

Naučiti dodatne vještine vođenja na daljinu

Uz izazove u vođenju ljudi, pridružio se dodatni izazov, a to je kako motivirati ljude putem e-maila, mobitela ili računala?! Na koji način pristupiti kojem zaposleniku i maksimalno razviti važne alate situacijskog vođenja u kojem je znatno smanjena komunikacija uživo.

Primarno orijentiran ljudima i komunikacijskim vještinama

Uvijek važne ‘soft skills’ vještine i dalje imaju primat u poslovnom komuniciranju. Uvijek je potrebno ulagati u građenje odnosa, ‘feedback’ kulturu, motivirajuće delegiranje, kvalitetno prezentiranje, planiranje i organizaciju zadataka. To je konstantan farmerski posao svake uspješne organizacije.

Biti dobar coach i sam biti otvoren za nova znanja

Prema našem iskustvu, ovo je jedna od najvažnijih stavaka. Kada je uprava / direktor usmjeren učenju i razvoju, kompanija raste i konstantno se razvija, a zaposlenici postaju i sami željni novih znanja i vještina, postaju učeća organizacija.

Poniznost i emocionalna inteligencija

Biti u prvom redu čovjek prema zaposlenicima, a zatim i njihov nadređeni. Kada imate povjerenje i zahvalnost svojih ljudi, imate sve.

Imati sposobnost globalnog razmišljanja i prihvaćanja različitosti

Potrebno je gledati širu sliku, imati viziju i strategiju poslovanja, koja će privući zaposlenike koji će vas pratiti i biti ponosni što su dio vaše organizacije.

Dolaze nova vremena, potrebno je samo doraditi naša postojeća znanja i imati veliku želju uspjeti, sve ostalo će krenuti samo od sebe.