Početak godine je bio zahtjevan, osjećate se iscrpljeno i željni ste odmora. Prije odlaska i priprema za pakiranje i odlazak iz grada, pred vama je još cijeli niz obaveza koje trebate obaviti kako bi otišli na zasluženi odmor u miru. Sigurni ste da imate sve pod kontrolom?

Kako u miru organizirati posao i otići na GO

Razumljivo je da se ne možete u potpunosti posvetiti detaljima organizacije ljetovanja jer još rješavate poslovne obaveze koje prioritetno trebate obaviti kako bi se mogli opustiti.

Evo nekoliko savjeta i podsjetnika:

  • najbolje je da napravite plan poslovnih obaveza i zadataka koji će biti segmentiran po područjima
  • ako ste na rukovodećoj poziciji, za svaki zadatak razmislite da li ga možete delegirati kolegama (ako vi možete računati na njih, sigurno će se i oni moći osloniti na vas)
  • prije odlaska na ljetni odmor organizirajte češće sastanke s vašim timom na kojima ćete jasno definirati i nekoliko puta provjeriti sa svima da li su sve informacije jasne i svima dobro i transparentno iskomunicirane
  • budite zahtjevni i asertivni u planiranju zadataka tijekom ljeta, s važnim ciljem da svaki član tima bude što manje kontaktiran na svom godišnjem odmoru
  • zamolite kolege da raspišu zadatke, rokove i pojedinačne odgovornosti za svakog člana tima
  • svaki zaposlenik treba imati minimalno 2 tjedna godišnjeg odmora kako bi se u potpunosti opustio i s veseljem došao na posao 🙂

Što svakako ponijeti na GO

Uz klasične i nužne stvari koje nosite na odmor, predlažemo da razmislite i o kvalitetnom ‘sadržaju’ na vašem zasluženom odmoru:

  • knjige koje su vezane uz poslovni segment
  • literaturu koja nema baš nikakve veze s vašim poslom
  • okružite se prijateljima koji će vas opustiti i zabaviti
  • društvene igre
  • plan izleta na mjesta koja još niste vidjeli
  • probati nešto novo

Kada se vratite, bit ćete spremni na nova učenja (https://integra-znanja.hr/).

U našoj novoj MasterClass seriji online edukacija pronaći ćete odgovore na pitanja koja si vjerojatno često postavljate: „Kako postati šef?“ ili „Kako biti bolji šef?“. Za više informacija posjetite našu web stranicu. Pratite nas na LinkedInu Integra znanja i LinkedInu Tanja