Imate svoju firmu s kojom živite i koja je vaša strast. Volite svoj posao, dokazali ste sebi i drugima da ste stručnjak u tom poslu, i na tržištu ste se dobro pozicionirali. Posao se razvija u skladu s vašim očekivanjima. Međutim, kao i mnogi uspješni poduzetnici, uvijek težite boljem. Što je još potrebno da se posao razvija dalje, da radite manje i zaradite više?

Put koji vas je doveo do uspjeha

Prije dosta godina spontano se otvorila prilika da otvorite vlastitu firmu. Prepoznali ste tu mogućnost i odlučili da je najbolje birati ljude s kojima vi želite surađivati, i raditi na način koji vama najviše odgovara. Tako imate svoje izbore, a istovremeno i vlastitu odgovornost.

Noćni rad i posvećenost poslu vikendom bili su prvi ustupak na koji je vaša obitelj trebala pristati. Zatim pomoć koju ste trebali u rješavanju problema na koje ste nailazili, zapošljavanje neadekvatnih ljudi, započinjanje projekata koje nikada niste trebali započeti, razočaranje u klijente ili poslovne partnere, prevelika količina posla u kratkom vremenu ili nedostatak posla i novaca u nekom drugom periodu. Poznato?

I što dalje?

Nakon mnogih faza kroz koje ste prošli, poslovanje se stabiliziralo. Vaši zaposlenici su sada relativno stabilan tim, klijenti su zadovoljni i stalno se trudite da budu još zadovoljniji, imate kvalitetne poslovne partnere i dobar proizvod/ uslugu koju nudite, što je rezultat i financijske stabilnosti vašeg  načina razmišljanja i poslovanja.

Sada ste došli do sljedeće faze, a to je da osjećate da dolazi vrijeme kada trebate ubirati plodove dosadašnjeg rada i s vremenom raditi manje, a zarađivati više. Kako to postići?

Krenimo od početka, imate li dobro raspisana pravila, procedure i ostale mehanizme učinkovitog poslovanja? Da li svaki vaš kolega ili poslovni partner zna za što je točno odgovoran i koje su točno njegove obaveze i zadaci? Imate li postavljene točne rokove i kakva je kvaliteta vaše komunikacije? Kakvi su vaši planovi unapređenja? Nove ideje i projekti? Imamo veliko iskustvo rada s organizacijama i uvijek se pokazalo da sve ‘kreće od vrha’. Stoga, nemojte tražiti pogreške u drugima – krenite od sebe! Što vi možete unaprijediti i zahtijevati od drugih, kako se drugačije možete postaviti, komunicirati, reorganizirati poslovanje i sl? Odgovori su u vama!

U našoj novoj MasterClass seriji online edukacija pronaći ćete odgovore na pitanja koja si vjerojatno često postavljate: „Kako raditi manje, a zarađivati više?“ ili „Kako biti bolji šef?“. Za više informacija posjetite našu web stranicu. Pratite nas na LinkedInu Integra znanja i LinkedInu Tanja