KAKO BITI BOLJA ŠEFICA ILI ŠEF?

Koliko ste se puta susreli s izazovnim situacijama u vođenju ljudi i pitali se: Kako stvarno biti bolja šefica ili šef? Vođenje ljudi je posao pun osobnih i poslovnih izazova, nerazumijevanja, demotivacije, loših rezultata, a posebno u trenucima rada od kuće. Kako podržavati svoje ljude, razvijati njihove talente, balansirati između razumijevanja i postavljenih zahtjeva, i sve to istovremeno upakirati u jednu motivacijsku priču? Zadovoljni ste u firmi u kojoj radite, imate dobre odnose u timu, ali ništa nije vječno. Voditelj vašeg odjela je otišao iz firme i vama su ponudili rukovodeću poziciju. Postali ste šef u svom timu, što sada? Dobili ste priliku i bojite se da se nećete uspjeti dokazati, izgubiti posao i stečeni status?

Prihvatili ste poziciju rukovoditelja u svom odjelu. Ni sami niste svjesni kako i kojom brzinom se sve to odigralo. Vi ste sada šef! Velika prilika za vas, kako osobno tako i profesionalno. Na početku trebate biti svjesni da je to putovanje. Svoju novu ulogu nećete izgraditi preko noći. Na početku će kolege biti malo zbunjeni, to je dio procesa da se dokažete kao rukovoditelj i izgradite autoritet. Vaša prednost je u tome što poznajete vaše kolege, ne trebate se opterećivati kakav je bio prethodni šef, vi budite svoj šef. Ako se maksimalno potrudite, postat ćete bolji šef! U doba covid krize dosta se toga promijenilo u vašoj firmi. Povećala se fluktuacija. Neki zaposlenici su otišli, a došli su novi ljudi koje gotovo da niste vidjeli uživo, jer oni sada rade od kuće. Ako ste vi njihova nadređena osoba, trebate se dodatno potruditi. Razmišljate o tome da ne izgubite autoritet kod mladih zaposlenika, pogotovo kolega mlađe generacije? Planovi kompanije su sve ambiciozniji, a vi nakon dosta godina rada i dalje trebate biti uspješni kao i do sada,
ako ne i više.

Kroz 5 modula s uvodnim satom, dobit ćete puno konkretnih i praktičnih odgovora na Vaša pitanja.

UVODNI SAT: 60 MIN

Termin ćemo naknadno staviti

Što bi radili: predstavljanje projekta i predstavljanje trenera, prošli bi kratko kroz program, treneri bi bili na raspolaganju polaznicima za sva pitanja i stvaranje atmosfere iščekivanja za naredne edukacije

Prvi modul: Ja kao šefica/ šef?

Trenerica: Iva Taiber

Termin: ……………… od 9.00 do 11.00h

Sadržaj:

  • tko sam ja
  • što me motivira i pokreće
  • moje najbolje šefovsko izdanje

Trajanje radionice: 2 x 45 min

Trajanje networkinga: 2 x 15 min

Drugi modul: Moj tim & ja na daljinu

Trenerica: Iva Taiber

Termin: ………………….. od 9.00 do 11.00h

Sadržaj:

  • specifičnosti i izazovi ‘on-line’ komunikacije
  • vođenje ‘on-line’ sastanaka
  • tehnike ‘remote’ motiviranja

Trajanje radionice: 2 x 45 min

Trajanje networkinga: 2 x 15 min

Treći modul: Situacijsko vođenje

Trener: Kristian Tuđek

Termin: ………………… od 9.00 do 11.00h

Sadržaj:

  • uvod u model situacijskog vođenja
  • kako i kada koristiti određeni stil vođenja (vježba/interaktivno)
  • primjena modela u vašem poslovanju (akcijski plan)

Trajanje radionice: 2 x 45 min

Trajanje networkinga: 2 x 15 min

Četvrti modul: Follow-up radionica

Trener: Kristian Tuđek

Termin: ……………….. od 9.00 do 11.00h

Sadržaj:

  • što smo koristili od naučenih alata
  • što nam je pomoglo, a što nije
  • s kojim izazovima se još susrećemo
  • dijeljenje savjeta u grupi, ideja, diskusija

Trajanje radionice: 2 x 45 min

Trajanje networkinga: 2 x 15 min

Naši treneri : Iva Taiber & Kristian Tuđek imaju veliko managersko iskustvo, kroz konkretne primjere i savjete pomoći će Vam u izazovima s kojima se susrećete. Prilikom prijave na MasterClass, polaznici prolaze sve module.

TRENERI

IVA TAIBER

Iskusan lider i poslovni strateg s 20-godišnjim iskustvom. Profesionalnu karijeru započela je u Coca-Coli, a zatim se pridružila Nestlé-u 2002. godine gdje je obavljala niz rukovodećih pozicija unutar tvrtke. Radila je u Adriatic Regiji i inozemstvu, a svoje profesionalno iskustvo stekla je uspješno upravljajući poslovnim odjelima kao što su Nestlé Professional i Nestlé Purina. Godine 2016. Iva je postala članica uprave na mjestu Direktorice za korporativne komunikacije i marketinških servisa koje pokriva široko područje: od upravljanja korporativnim brandom, preko digitalne transformacije do interne komunikacije.

U 2019. Iva pokreće –  Next Level Success. Cilj joj je pomoći senior leaderima i njihovim timovima da budu uspješni u novim paradigmama i brzo mijenjajućem poslovnom okruženju. Individualno radi sa izvršnim direktorima i rukovoditeljima kroz personalizirani business coaching, te razvija integrirane programe i prilagođene radionice na području vodstva i poslovne transformacije.

Iva je diplomirala ekonomiju i lingvistiku na University of Manchester. Pored toga, stekla je diplomu EMBA na Ecole des Ponts ParisTech (ENCP) i zajedničke poslovne škole Sveučilišta u Edinburghu. Iva je executive coach, certificirani trener i facilitator alata otkrivanja osobnih snaga SDI. Od strane HUPa (Hrvatska udruga poslodavaca) Iva je izabrana i  postala je članica Baze poslovnih žena.

Iva vjeruje da su jasnoća svrhe i vizije, vješta komunikacija, podrška zaposlenicima da razumiju novi poslovni kontekst, te kontinuirano osnaživanje sa novim znanjima i vještinama ključni elementi individualne promjene, koja onda doprinosi novom osobnom i organizacijskom uspjehu i razvoju.

KRISTIAN TUĐEK

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, te završava Executive MBA na Cotrugli Business School u Zagrebu. Certificirani je Executive Coach od Academy od Executive Coaching u Londonu. Coaching znanje obogaćuje sa završenom NLP Master Practitioner i NLP Coach edukacijom te HOGAN procjenom zaposlenika. Dodatno se certificira u vođenju Lego® Serious Play® radionica u online okruženju.

Posjeduje više od 20 godina internacionalnog iskustva u prodaji i managementu. Poslovnu karijeru započinje u telekom industriji u Zagrebu gdje sa pozicije Voditelja Prodaje Poslovnim korisnicima prelazi u multinacionalnu međunarodnu korporeaciju kao Voditelj hrvatskog tržišta. Sa te pozicije napreduje do Regionalnog direktora prodaje za Centralnu Europu. Nakon toga preuzima vođenje specijaliziranih kanala prodaje te građenje strateških odnosa za Europske i globalne poslovne korisnike na tržištu Europe. Dalje napreduje na poziciju Globalnog Voditelja Prodaje za ključne korisnike gdje je imao prilike voditi tim i poslovne korisnike na tržištu regije Europa Middle East and Afrika (EMEA).

Sa terena nosi razumijevanje prema korporacijskoj kulturi, složenim odnosima, rad u multinacionalnom okruženju, kompleksnim organizacijskim strukturama. Danas radi kao Executive Coach, poslovni trener te Lego® Serious Play® facilitator pomažući pojedincima i organizacijama ostvariti profesionalni i osobni rast.

TERMINI ODRŽAVANJA MASTERCLASSA

……………………. od 9.00 do 10.00h

……………………. od 9.00 do 11.00h

……………………. od 9.00 do 11.00h

……………………. od 9.00 do 11.00h

……………………. od 9.00 do 11.00h

CIJENA MASTERCLASSA

Cijena projekta po osobi za uplate do ………………………….

Cijena projekta po osobi za uplate od ………………………….

Želim pristupiti Masterclassu!