TIMSKI RAD I NJEGOVA EFIKASNOST

Često se u firmama događa da odjeli međusobno gotovo ne komuniciraju, jer nisu svjesni važnosti povezane organizacije.

Sadržaj modula:

• Što je tim? 1 + 1 = 3
• Karakteristike uspješnog tima učeće i razvojne organizacije
• Collaboration vs. Competition
• Model timskog rada – poštivanje različitosti
• Osnovna načela timskog rada
• Što znači tim, a što grupa ljudi
• Kompetencije potrebne za uspješno djelovanje radnog tima
• Postavljanje jasnih normi i očekivanja
• Feedback u timskoj komunikaciji
• Kako procjeniti svoje sposobnosti i slabosti u timu
• Kako sudjelovati u jačanju samopouzdanja i motivaciji cjelokupnog tima

• Građenje povjerenja, kolegijalnosti i zajedništva
• Različite uloge u timu, kako se uskladiti sa članovima tima i uvažiti njihovu različitost
• Na koji način razvijati zdrave odnose u timu i poticati zaposlenike na razmišljanje
• Širenje pozitivnog pristupa
• Koliko uvažavamo svoje kolege, poštujemo njihovu različitost i cijenimo njihov doprinos
• Rad na konkretnim primjerima polaznika (‘case study’)
• Kako potaknuti zaposlenike na timsko rješavanje problema
• Radionica počinje s 10-20% teoretskog dijela, a ostali dio je visoko interaktivan kako bi polaznici prošli kroz iskustvo

Metodologija rada:
• Diskusija
• Rad na primjerima
• Rad u grupama
• Simulacije situacija
• Snimanje kamerom i analize snimki
• Vrlo interaktivan pristup

Autor:

Sviđa ti se edukacija? Podijeli na društvenim mrežama ili pošalji prijatelju!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pošalji na email
Isprintaj stranicu

Želiš saznati više o ovoj edukaciji?

Popuni kontakt formu, javiti ćemo se u toku nadolazećeg radnog dana.