Kako podići strast i motivaciju na poslu u zreloj dobi (za seniore)?

  • Vrijeme čitanja:2 min. čitanja
Trenutno pregledavate Kako podići strast i motivaciju na poslu u zreloj dobi (za seniore)?

Sadržaj modula:

Što nam lijepo donose zrele godine

  • Bolje prepoznajemo ljudske osobine i mudrije reagiramo
  • Izgrađena asertivnost
  • Čvrsti stav i odlučnost
  • Svjesnost svog znanja i iskustva
  • Kolege nas više poštuju nego prije
  • Neki kolege nas pitaju za mišljenje i uvažavaju naše prijedloge

Izazovi s kojima se susrećemo

  • Kako pronaći nove pokretače/ motivatore na radnom mjestu nakon ostvarene karijere
  • Dolaze mlade generacije koje pokušavamo razumjeti
  • Osjećaj da u firmi nismo više potrebni kao prije
  • Prilagođavanje novim tehnologijama
  • Diskusija: kako se nositi s izazovima, razmjene iskustava, prijedloga, generiranje novih ideja

Što mogu promijeniti

  • Vježba: Koje nove motivirajuće aktivnosti mogu uvesti u svoj život
  • Birati pozitivno društvo za kavu na pauzama
  • Osvijestiti kako se još kvalitetnije opuštati
  • Upisati edukaciju! Postati mentor!
  • Osmisliti projekte/ zadatke/ projekte koji će vam dati novi entuzijazam
  • Svaki polaznik izrađuje svoj individualni akcijski plan samomotivacije uz podršku grupe

 

Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

  • Osvijestiti prednosti zrelih godina i velikog poslovnog iskustva
  • Diskusija o izazovima s kojima se susreće zrela generacija i razmjena ideja i prijedloga kako ih rješavaju
  • Kroz Brainstorming osvještavaju što mogu promijeniti, uvesti, isključiti iz svakodnevnog života
  • Zaključak radionice gdje polaznici definiraju individualne aktivnosti koje ih motiviraju i koje će početi provoditi

Tanja Kranjc Svetlić

Direktorica i vlasnica tvrtke Integra znanja, konzultantica & coach. Bavim se edukacijama preko 20 godina i smatram da je cjeloživotno učenje najbolji način da prvenstveno postignemo zadovoljstvo svojim osobnim životom. Zadovoljstvo osobnim životom i te kako se reflektira na poslovnu učinkovitost i uspješne poslovne rezultate te dugoročno zadovoljstvo i povjerenje klijenata. Više o meni pročitajte ovdje.