View Calendar
2019-12-03 09:00 - 16:30 Europe/Zagreb

Upravljanje konfliktima

Svi se ponekad nađemo u nekoj konfliktnoj situaciji. Na koji način se postaviti, kako procijeniti sugovornika i donekle razumjeti njegove reakcije, korektno reagirati i definirati odnos? Kroz razne vježbe i simulacije možete istrenirati na našoj interaktivnoj radionici.

Kratak sadržaj:

Kako nastaju konflikti

  • Što uzrokuje konflikte
  • Vrste i razine konflikta
  • Ego reakcije i igre moći 

Kako ispravno reagirati

  • Uspješno rješavanje konflikata (vježbe i simulacije)
  • Najčešće strategije - prednosti i nedostaci
  • Prevencija konflikata (diskusija)
  • Razlike u percepciji
  • Rad na konkretnim primjerima polaznika ('case study')

Zahtjevne situacije

  • Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
  • Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
  • Kako se staviti u 'cipele' zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
  • Vježbe i simulacije na različitim primjerima
  • Diskusija: što svatko od nas može promijeniti kod sebe kako bi se lakše nosio sa izazovnim osobama 

Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

  • Naučit će kako nastaje konflikt i koji su njegovi glavni uzroci
  • Savladat će strategije u rješavanju konfliktnih situacija
  • Istrenirati konfliktne situacije na svojim konkretnim primjerima
  • Budući da se radi na konkretnim primjerima polaznika, dobiva se konkretan uvid i moguća rješenja situacija svakog zaposlenika
  • Upoznati se s tipovima zahtjevnih osoba i dobiti savjete na koji način uspješnije komunicirati sa svakim od njih
  • Naučit će korake nenasilne komunikacije i dobro će ih istrenirati u simulacijskim vježbama
  • Razmijenit će međusobno svoja iskustva, dobiti korisne ideje i čuti iskustva svojih kolega

Trajanje: 09:00h - 16:30h

Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 12

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje
Elsy Vickov
Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 
 

PRIJAVI SE