2020-03-24 09:00 - 16:30 Europe/Zagreb
Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica 9D, 10000, Zagreb, Hrvatska

Key account manageri donose više od 70% ukupnog prometa tvrtke. Zaduženi su za najveće kupce i jedan su od najvažnijih elemenata prodaje svake tvrtke/organizacije koja svoje proizvode i usluge stavlja na tržište.  KAM-ovi su poveznica između tvrtke i kupaca,  različitih odjele unutar tvrtke u kojoj rade, između terena i matice, plana i rezultata... Oni su krvotok tvrtke i kao takvi moraju raditi na iznimno zahtjevnom i multidisciplinarnom području. Njihova emocionalna inteligencija, proaktivnost, znanja i vještine ključni su faktori koji utječu na rezultate prodaje, a time i na cjelokupno poslovanje.

Za raditi s velikim igračima i sami morate biti veliki igrač.

  • Usavršite vještine „čitanja“ svog ključnog kupca
  • Naučite kako što jednostavnije i brže prepoznati i ispuniti potrebe i očekivanja svog ključnog kupca
  • Saznajte koje su najbolje prodajne tehnike u radu s ključnim kupcima
  • Naučite kojim sve podacima o ključnim kupcima, njihovim tvrtkama, proizvodima i uslugama kao KAM morate baratati te kako do njih doći
  • Doznajte kako stvoriti partnerski odnos s managementom vlastite kompanije, sa svojim timom, s drugim odjelima i najvažnije, sa svojim ključnim kupcima
  • Naučite kako povezati ciljeve i planove svog managementa i ključnih kupaca na obostranu korist
  • Steknite znanja i vještine koje će vas izdići iznad konkurencije

Ova je namijenjena voditeljima ključnih kupaca, managerima i djelatnicima u prodaji na svim razinama, svima koji sudjeluju u komunikaciji i rade s ključnim kupcima, vlasnicima i managerima tvrtki, prodajnim profesionalcima koji žele usavršiti prodajno znanje i iskusiti nove tehnike.

Kratak modula:

  • Tko je vaš ključni kupac i što očekuje?
  • Razlike i sličnosti ključnih kupaca sa stajališta proizvođača, distributera i trgovca
  • Kako i po čemu odrediti tko je ključni kupac za nas (KPI)
  • Kompetencije KAM-a
  • Tri dimenzije prodaje
  • Glavne aktivnosti KAM-a
  • Prioriteti u implementaciji
  • 5C model          
  • Odnos s ključnim kupcima
  • Koje tehnike koristimo u realizaciji ciljeva
  • Faze prodajnog razgovora s ključnim kupcima
  • 5 najčešćih grešaka KAM-a
  • 5 ključnih koraka u postavljanju ciljeva za ključne kupce
  • Kako motivirati KAM-a

Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

  • Proširit ćete i nadograditi svoja znanja i iskustva
  • Saznat ćete sve o novitetima u branši
  • Uspostavit ćete ili obnoviti kontakte te razmijeniti iskustva s kolegama
  • Dobit ćete mogućnost konzultacija s vrhunskom trenericom koja je radila s ključnim kupcima i ostvarila iznimne rezultate
  • Dobit ćete odgovore na pitanja i dileme koje vas muče
  • Stvorit ćete prilike za nove poslovne suradnje
  • Doznat ćete što se zbiva kod konkurencije

Trajanje: 1 dan (od 9 do 16:30 h)

Kotizacija: 1.600kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 10

Cijena uključuje:

  • Digitalna skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Trenerica Gordana Kadoić, mag.oec:

magistrica ekonomije, bavi se poslovnim savjetovanjem iz područja upravljanja tvrtkama i upravljanja prodajom, edukacijama i prodajnim treninzima. Karijeru je započela pred 25 godina i od tada je vezana uz sve oblike prodaje, penjući se po managerskim stepenicama mnogih domaćih i međunarodnih kompanija. S 27 godina preuzima prvu managersku poziciju, a nakon toga svoju karijeru gradi u najvećoj distributerskoj kući u Jugoistočnoj Europi, u Orbicu. Zahvaljujući brandovima Procter&Gamble, Mondelez International, Fructal, Danone, Pringles i mnogim drugim, iskustvo stječe na pozicijama Key account mangera, Brand managera i Business unit managera. Obučavala je mnoge timove i pojedince, prenosila znanja i pripremala suradnike za nove izazove. FMCG industrija i direktna prodaja izbrusili su njezine prodajne, prezentacijske i komunikacijske vještine, a međunarodni angažman u senior management timu u regiji više je nego dragocjeno iskustvo. Danas radi kao poslovna trenerica koja najviše doprinosi razvoju prodaje, prodajnih timova, te razvoju lidera. Njezine su vrlo interaktivne, a u radu koristi različite tehnike i alate kako bi angažiranost polaznika bila maksimalna.

PRIJAVI SE

Related upcoming events

  • 2021-04-20 15:42 - 2021-04-20 15:42 Europe/Zagreb

    ON-LINE FOKUS NA PRIORITETE/

    Trajanje: 2 sata (120 min)

    Datum: utorak 08.12. od 13.00 do 15.15h

    Sadržaj modula:

    • Uvodne aktivnosti, icebreaker
    • Mini lecture: vremenska matrica
    • Breakout rooms: notice board - prioriteti 4Q
    • Harvesting: najvažnija učenja iz vježbe
    • Mini lecture: SMART ciljevi
    • Individualna vježba: postavljanje SMART cilja
    • Individualna vježba: dobro oblikovani ishod
    • Obrazac dobro oblikovanih ishoda + kako biti više u 2. kvartalu
    • Delegiranje - iskustva, kako delegirati?
    • Diskusija i zaključak

    Cijena za jedan modul po osobi: 500,00 kn + PDV

    Predavač & trener: Renata Fijan

    Certificirani NLP trener i coach po DVNLP, diplomirala njemački i talijanski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Nakon višegodišnjeg iskustva u nastavi jezika s djecom i odraslima te u turizmu specijalizirala sam se za razvoj ljudskih potencijala. Po interesu i vokaciji humanist, deset godina bavila se ljudskim potencijalima radeći u velikim internacionalnim poduzećima. Zahvaljujući bogatom iskustvu pruža usluge savjetovanja u upravljanju ljudskim potencijalima, izrade programa za razvoj zaposlenika te grupnog i individualnog coachinga. Kao interni trener te kao vanjski suradnik edukacijskih ustanova održavala brojne edukacije s područja upravljanja ljudskim potencijalima, komunikacije i osobnog razvoja, a danas su njezini treninzi kreativan spoj dugogodišnjeg praktičnog iskustva, stalnog ulaganja u znanje i kontinuiranog istraživanja novih mogućnosti.

  • 2021-04-20 15:42 - 2021-04-20 15:42 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 15:42 - 2021-04-20 15:42 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 15:42 - 2021-04-20 15:42 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 15:42 - 2021-04-20 15:42 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 15:42 - 2021-04-20 15:42 Europe/Zagreb