View Calendar
2019-10-22 09:00 - 16:30 Europe/Zagreb

Umijeće komuniciranja i usklađivanja

Komunikacija je skup vještina koje je potrebno uvijek iznova razvijati i graditi, kakao u poslovnom, tako i u privatnom okruženju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele unaprijediti odnose s kolegama, klijentima, kao i osobama iz svojeg privatnog života, što čini unutarnje zadovljstvo, bolju radnu uspješnost i rezultate. Na radionici ćete kroz interaktvan pristup zanimljivih vježbi i primjera iz privatnog i poslovnog života.

Sadržaj modula:

Komunikacijski alati

  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Percepcija i emocija
  • Alati i barijere u komunikaciji
  • Aktivno slušanje
  • „Feedback“ (davanje povratne informacije)
  • Empatija i osjećaj međusobnog razumijavanja
  • Afirmativni govor - "meki" rječnik
  • Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE
  • Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost
  • Ograničavajuća uvjerenja u komunikaciji 

Vještine usklađivanja

  • Rapor u komunikaciji
  • Važnost govora i njegov utjecaj u komunikaciji kroz ugodnu atmosferu
  • Govorne konstrukcije i kako ih prilagoditi različitim sugovornicima
  • Kako procijeniti sugovornika, na koji način uočiti njegove 'jake' i 'slabe' strane
  • Upoznavanje s različitim tipovima sugovornika
  • Koliko smo profesionalni i kakav dojam ostavljamo?
  • Otvorena i zatvorena pitanja (intenzivne vježbe i simulacije)
  • Što treba svakako izbjegavati

Razvoj timske komunikacije: 

  • Kako graditi osjećaje zajedništva u timu
  • Podjednaka važnost komunikacije s internim i eksternim klijentima
  • Svatko od nas doprinosi kolektivnoj energiji

Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

  • Upoznati se i osvijestiti komunikacijske alate u našem okruženju
  • Osvijestiti da je važnost građenja odnosa unutar tvrtke jednako važna kao i građenje odnosa s vanjskim klijentima
  • Osvijestiti osjećaj empatije i zajedništva, što je rezultat kvalitetne komunikacije
  • Naučiti dati kvalitetan „Feedback“
  • Naučiti komunicirati na afirmativan način
  • Upoznati se s različitim tipovima sugovornika
  • Osvijestiti važnost timske komunikacije

Trajanje: 09:00h - 16:30h

Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 12

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Elsy Vickov
Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

 

PRIJAVI SE