Vrijeme je najjači adut s kojim raspolažemo.
To je blagodat koja je svima omogućena u istoj mjeri, a na nama je da naučimo kako sve stići i posložiti prioritete. Bez obzira jeste li administrativni djelatnik, djelatnik u nabavi, marketingu, tajnik/ca, voditelj/ica ureda, voditelj tima, manager, direktor ili ste jednostavno zaposlenik na bilo kojoj razini, raspolažete istim resursom ovoga trenutka. Iskoristite ga učinkovito!
Kroz trening ćemo praktično prikazati situacije upravljanja vremenom, ukazati na situacije koje oduzimaju vrijeme I naučiti planirati aktivnosti kako bismo racionalno iskoristili radno vrijeme i ostvarili željeni učinak.
Cilj treninga je prenijeti polaznicima znanje i savjete zašto je potrebno upravljati vremenom, kako učinkovito iskoristiti vrijeme, kako posložiti prioritete i djelovati sukladno njima, koja je uloga informacije i komunikacije, tko su to gospodari vremena i kako ih iskoristiti, koja su zlatna pravila, te što treba planirati.
Kratak sadržaj modula:
- Posvješćivanje vrijednosti vremena
- Definiranje “kradljivaca” vremena
- Primjena Paretovog pravila u upravljanju vremenom
- Eisenhowerova matrica (4 kvadranta)
- Određivanje prioriteta
- Definiranje “gospodara” vremena” – postavljanje ciljeva I planiranje
- Delegiranje zadataka
- Učinkovito komuniciranje
- Alati za planiranje (TO-DO lista, …)
- Praktična radionica
Što ćemo postići interaktivnom radionicom:
- Proširit ćete i nadograditi svoja znanja kako upravljati svojim vremenom
- Saznat ćete kako se dobro organizirati
- Moći ćete odmah implementirati naučeno
- Bit ćete sposobni odrediti prioritete u poslovnim procesima
- Naučit ćete racionalizirati poslove i zadatke
- Nedostatak vremena vam više neće biti izgovor
Trajanje: 1 dan (od 9 do 16:30 h)
Kotizacija: 1.600kn + PDV
Broj polaznika je ograničen: do 10
Cijena uključuje:
- Digitalna skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffe break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Trenerica Gordana Kadoić, mag.oec:
magistrica ekonomije, bavi se poslovnim savjetovanjem iz područja upravljanja tvrtkama i upravljanja prodajom, edukacijama i prodajnim treninzima. Karijeru je započela pred 25 godina i od tada je vezana uz sve oblike prodaje, penjući se po managerskim stepenicama mnogih domaćih i međunarodnih kompanija. S 27 godina preuzima prvu managersku poziciju, a nakon toga svoju karijeru gradi u najvećoj distributerskoj kući u Jugoistočnoj Europi, u Orbicu. Zahvaljujući brandovima Procter&Gamble, Mondelez International, Fructal, Danone, Pringles i mnogim drugim, iskustvo stječe na pozicijama Key account mangera, Brand managera i Business unit managera. Obučavala je mnoge timove i pojedince, prenosila znanja i pripremala suradnike za nove izazove. FMCG industrija i direktna prodaja izbrusili su njezine prodajne, prezentacijske i komunikacijske vještine, a međunarodni angažman u senior management timu u regiji više je nego dragocjeno iskustvo. Danas radi kao poslovna trenerica koja najviše doprinosi razvoju prodaje, prodajnih timova, te razvoju lidera. Njezine edukacije su vrlo interaktivne, a u radu koristi različite tehnike i alate kako bi angažiranost polaznika bila maksimalna.
PRIJAVI SE