View Calendar
2019-11-26 09:00 - 16:30 Europe/Zagreb

Teški razgovori

Želite razgovarati sa šefom i zatražiti veću plaću na osnovi svojih boljih rezulata? Voditelj ste odjela i trebate iskomunicirati da je potrebno otpustiti dvoje zaposlenika? Imate izazovnu situaciju kod kuće i želite zamoliti svoju kolegicu za neku veliku uslugu? Direktor ste koji treba zaposlenicima objaviti da će se smanjivati plaće? To su sve situacije koje se mogu događati u našem radnom okruženju. Kako ih što uspješnije iskomunicirati i postići željeni cilj na dobrobit obje strane, iistrenirat ćete na našoj interaktivnoj radionici.

Sadržaj modula:

Što su teški razgovori

  • Koji su razgovori teški
  • Metoda utjecaja na ljude
  • Zbog čega izbjegavamo teške razgovore
  • Najčešći razlozi za izbjegavanje
  • Teških razgovora ima u privatnom, a i u poslovnom životu

Situacije teških razgovora

  • Kako tražiti povišicu
  • Kako prekinuti vezu
  • Kako isporučiti negativnu kritiku
  • Kako se ispričati
  • Kako otpustiti zaposlenika
  • Kako priznati svoju pogrešku
  • Kako saopčiti lošu ocjenu rada
  • Kako kritizirati loše ponašanje
  • Kako dati pozitivan 'feedback'
  • Kako dati negativan 'feedback'
  • Što DA i što NE
  • Treniranje različitih situacija na konkretnim primjerima, diskusija

Što će polaznici spoznati na radionici:

  • Spoznati važnost i korist teških razgovora
  • Naučiti metode utjecaja na ljude
  • Provježbati niz zahtjevnih situacija
  • Naučiti što treba koristiti, a što svakako izbjegavati
  • Dobiti niz povratnih informacija na osnovi svojih provedenih konkretnih primjera

Trajanje: 09:00h - 16:30h

Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 12

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje
Trenerica Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

 

PRIJAVI SE