Radionica je namijenjena tajniceama ili zaposlenicima u 'back office'-u koji su zaduženi za korespodenciju i efikasnost provođenja poslovnih zadataka u organizaciji. Modul sadrži edukaciju od poslovnog bontona, pisane komunikacije, pravila uredskog poslovanja, pa sve do organizacije posla i komunikacijskih vještina.
Sadržaj modula:
Verbalna i neverbalna komunikacija
- telefonska komunikacija:
- javljanje i predstavljanje
- kako razgovarati
- primanje poruka
Pisana komunikacija - poslovno pismo
Poslovni bonton - osnove
- besprijekorno poslovno ponašanje - pozdravljanje, predstavljanje
- poslovno odijevanje
- uredski bonton - što DA, a što NE raditi u uredu
- odnosi s nadređenima
- susreti i posjeti - kako dočekati i ispratiti posjetitelje
Organizacija vremena
- kradljivci vremena
- određivanje prioriteta
- planiranje zadataka
Planiranje i organizacija poslovnih događanja (sastanci, konferencije, poslovni ručak, itd.).
Osnove asertivnog ponašanja
- kako se zauzeti za sebe
- Kako s neugodnim posjetiteljima - klijentima
Što će polaznici naučiti na radionici:
- osnovne vještine komuniciranja
- telefonsku i pisanu komunikaciju
- poslovni bonton
- planiranje vremena
Trajanje: 09:00h - 16:30h
Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV
Broj polaznika je ograničen: do 12
Cijena uključuje:
- Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffee break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Gordana Bauer, MPC Master Trainer
Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.
PRIJAVI SE