Prodajni znalci kažu da je prigovor najbolji dar koji možemo dobiti. Ipak, kada ga dobijemo – ne znamo što bismo s njim (najbolje ne otvarati 😊). Način na koji se profesionalci u prodaji odnose prema bilo kojem prigovoru zaslužuju da ih tretiramo drugačije od ostatka priučenih prodavača kojima je krajnji domet davanje dodatnog rabata. Kada prigovor pretvorimo u dio prodajnog argumenta, naša pregovaračka snaga raste. To je osobito uspješna tehnika kod posebno ljutitih klijenata s kojima nije lako, a to je i najčešći razlog zašto se ljudi boje prodaje.
Ova radionica je namijenjena savjetnicima u prodaji na svim razinama, svima koji sudjeluju u komunikaciji i rade s kupcima, vlasnicima i managerima tvrtki, prodajnim profesionalcima koji žele usavršiti prodajno znanje i iskusiti nove tehnike.
Kratak program modula:
- Psihologija prodaje
- Koji je moj prodajni stil
- Tajne profesionalne prodaje
- Koje su aktivnosti prodajnih profesionalaca i kako implementiraju prioritete
- Od ponude do zaključenja prodaje prema osobnosti kupca
- Koje tehnike koristimo u realizaciji ciljeva
- Kako rješavamo prigovore
- Najveći izazovi u prodaji
- Kako riješiti prigovor telefonskim putem
- Koji je vaš pregovarački stil
- Najčešće pogreške u pregovorima
Što ćemo postići interaktivnom radionicom:
- Naučite kako prepoznati i ispuniti potrebe i očekivanja kupaca
- Saznajte koje su najbolje prodajne tehnike koje koriste profesionalci
- Otkrijete koji je vaš prodajni stil i koliko je kupcima zanimljiv
- Doznajte kako se nositi s prigovorima kupaca i koje tehnike upotrijebiti
- Naučite sve o izazovima kojih se većina prodavača boji
- Naoružajte se različitim pregovaračkim stilovima
- Steknite znanja i vještine koje će vas izdići iznad konkurencije
Trajanje: 1 dan (od 9 do 16:30 h)
Kotizacija: 1.600kn + PDV
Broj polaznika je ograničen: do 10
Cijena uključuje:
- Digitalna skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffe break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Trenerica Gordana Kadoić, mag.oec:
magistrica ekonomije, bavi se poslovnim savjetovanjem iz područja upravljanja tvrtkama i upravljanja prodajom, edukacijama i prodajnim treninzima. Karijeru je započela pred 25 godina i od tada je vezana uz sve oblike prodaje, penjući se po managerskim stepenicama mnogih domaćih i međunarodnih kompanija. S 27 godina preuzima prvu managersku poziciju, a nakon toga svoju karijeru gradi u najvećoj distributerskoj kući u Jugoistočnoj Europi, u Orbicu. Zahvaljujući brandovima Procter&Gamble, Mondelez International, Fructal, Danone, Pringles i mnogim drugim, iskustvo stječe na pozicijama Key account mangera, Brand managera i Business unit managera. Obučavala je mnoge timove i pojedince, prenosila znanja i pripremala suradnike za nove izazove. FMCG industrija i direktna prodaja izbrusili su njezine prodajne, prezentacijske i komunikacijske vještine, a međunarodni angažman u senior management timu u regiji više je nego dragocjeno iskustvo. Danas radi kao poslovna trenerica koja najviše doprinosi razvoju prodaje, prodajnih timova, te razvoju lidera. Njezine edukacije su vrlo interaktivne, a u radu koristi različite tehnike i alate kako bi angažiranost polaznika bila maksimalna.
PRIJAVI SE