Jeste li spremni za “day after”? Puno toga je trebalo mijenjati i prilagoditi se. Nesvjesno smo prihvatili mnoge novosti kojima smo se do jučer opirali, a danas su nam postale  prihvatljive. Što nas to mijenja - strah, trendovi ili je jednostavno došlo do različitih promjena u društvu? Na koji način pristupiti prodaji saznajte na online edukaciji.
2020-06-17 10:00 - 12:00 Europe/Zagreb
Integra znanja d.o.o.
Phone: +385 1 63 82 640
Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica 9D, 10000, Zagreb, Hrvatska

ON-LINE RADIONICA: PRODAJNE VJEŠTINE U KRIZI/ NAKON KRIZE

Trajanje: 90 minuta po modulu

Termini: 17.06. srijeda 10-12.00 h, 24.06. srijeda 10-12.00 h

Jeste li spremni za “day after”? Puno toga je trebalo mijenjati i prilagoditi se. Nesvjesno smo prihvatili mnoge novosti kojima smo se do jučer opirali, a danas su nam postale  prihvatljive. Što nas to mijenja - strah, trendovi ili je jednostavno došlo do različitih promjena u društvu? Na koji način pristupiti prodaji saznajte na online edukaciji.

Sadržaj modula:

  • Potrošački trendovi
  • Važnost i utjecaj tehnologije
  • U kojem smjeru ide prodajni proces
  • Kompetencije prodavača budućnosti
  • Na koji način zadovoljiti potrebe kupca
  • Koje komunikacijske kanale koristiti
  • U kojem smjeru nakon krize

Više nego ikada potrošač je u centru pozornosti svih naših aktivnosti. Sukladno njihovim potrebama i željama ne preostaje nam drugo nego da se prilagodimo. Prodajni proces više neće biti isto kao prije, a od vrhunskog prodavača očekuju se neke nove vještine. Biti u koraku s trendovima nezaobilazan je imperativ i zato vas pozivamo da se pripremite na vrijeme!

Cijena modula (120 min): 500,00 kn + PDV

Gordana Kadoić, karijeru je započela prije 25 godina i od tada je vezana uz sve oblike prodaje, penjući se po managerskim stepenicama mnogih domaćih i međunarodnih kompanija. Sa 27 godina preuzima prvu managersku poziciju, a nakon toga svoju karijeru gradi u najvećoj distributerskoj kući u Jugoistočnoj Europi, u Orbicu. Zahvaljujući brandovima Procter&Gamble, Mondelez International, Fructal, Danone, Pringles i mnogim drugim, iskustvo stječe na pozicijama Key account mangera, Brand managera i Business unit managera. Obučavala je mnoge timove i pojedince, prenosila znanja i pripremala suradnike za nove izazove. FMCG industrija i direktna prodaja izbrusili su njezine prodajne, prezentacijske i komunikacijske vještine, a međunarodni angažman u senior management timu u regiji više je nego dragocjeno iskustvo. Danas radi kao poslovna trenerica koja najviše doprinosi razvoju prodaje, prodajnih timova, te razvoju lidera. Njezine edukacije su vrlo interaktivne, a u radu koristi različite tehnike i alate kako bi angažiranost polaznika bila maksimalna.

PRIJAVI SE