Back
2019-10-18 18:00 - 21:00 Europe/Zagreb

Logoterapija

Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica Ul. 9D, 10020, Zagreb, Hrvatska (kod Konzuma)

 

Zadnjih 2-3 desetljeća sve se više spoznaje i pridaje se sve veća pozornost povezanosti pitanja smisla na radnom mjestu i organizacijskog uspjeha. Istraživanja pokazuju jasnu vezu između otkrivanja smisla i organizacijske sposobnosti da upravlja promjenama, sposobnosti da zadrži ključne zaposlenike te veće angažiranosti i uspjeha. Izvor konkurentske prednosti i snage dolazi od jedinstvenosti i neponovljivosti ljudi koji rade u organizacijama. Sve veći izazov je stvaranje okruženja u kojem zaposlenici mogu zadovoljiti svoju potrebu za smislom, u kojem volja za smislom ne doživljava frustraciju, već procvat, jačanje. U logoterapiji čovjek je  predstavljen kao biće u traženju smisla. Prema Viktoru  Franklu, njenom osnivaču, težnja da u svom životu pronađe smisao je primarna motivacijska sila u čovjeku.  Na radionici će polaznici kroz predavanje, vježbe i diskusiju osvijestiti značenje otkrivanja smisla i saznati osnovne koncepte logoterapije te kako ih povezati i koristiti u kreiranju motivirajućeg radnog okruženja.

Ključne teme:

  • Sve važnije pitanje smisla u organizacijama
  • Osnovni koncepti u logoterapiji:
    • Logoterapijska slika čovjeka - tri dimenzije ljudske egzistencije, snaga ljudskog duha
    • Tri stupa na kojima počiva logoterapija - volja za smislom, smisao života, slobodna volja; što se događa kada nema smisla i kada je volja za smislom frustrirana
    • Osnovni model logoterapije - sudbinski prostor, prostor slobode
    • Logoterapijske tehnike - kako ih koristiti u svakodnevnom životu i radu
    • Optimizam prošlosti, aktivizam budućnosti
  • Što znači smisao rada
  • Kreiranje pozitivnog organizacijskog konteksta praksama koje potiču smislenost rada

Trajanje: 18:00h - 21:00h

Kotizacija radionice: 300,00 kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 12

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje
Trenerica Marina Jakus
  • 15 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima
  • Veliko zanimanje za egzistencijska pitanja i otkrivanje smisla, diploma 1. stupnja iz logoterapije, u tijeku završetak edukacije za logoterapeuta
  • NLP business practitioner, IN

 

PRIJAVI SE

Related upcoming events

  • 2019-09-24 14:00 - 2019-09-24 16:00 Europe/Zagreb

    Datum: 24.9.2019.
    Trajanje: 14:00 - 16:00
    Mjesto održavanja: Angora office center, Jaruščica 9d, Lanište, 10 020 Zagreb - Pogledaj na karti

    Radionica je namijenjena svim polaznicima koji sudjeluju u planiranju prodaje, definiranju cijena, izradi strategije poslovanja, postavljanju ciljeva, managementu, marketingu. Vježbe se provode na konkretnim primjerima polaznika. Za razliku od količine kupaca i troškova, cijene se često uzimaju kao zadana konstanta. Autor je na temelju iskustva kompletirao praktični set teorije, trikova, trendova i vježbi kroz koje ćete si omogućiti potpuno novi pogled na pitanje "možemo li i mi početi naplaćivati više"? Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili prvoj ponudi na B2B sastanku postoje metode koje vam mogu dati čvrst oslonac za uspješnu odluku o povećavanju cijena.

    Kratak sadržaj:

    Na treningu ćete naučiti:  

    • Osnove anatomije cijene: u kojoj mjeri je cijena matematika, a u kojoj psihologija?
    • Uloga ciljne publike: ključ problematike cijena leži u tržišnoj segmentaciji i pozicioniranju
    • Cijenovni potencijal: koliko možemo modificirati cijenu, a koliko trebamo podići cijenu
    • Kako prodati višu cijenu: metode komunikacije više cijene koje ne izazivaju revolt

    Određivanje cijena na strateški način omogućava značajno veći stupanj kontrole nad rezultatom prilikom poteza koji tradicionalno nose visoki rizik, na primjer lansiranje novog branda ili ulaska u novo tržište.

    Teški slučajevi:

    • Što kad je konkurencija besplatna
    • Kako prodati generički proizvod po višoj cijeni
    • Što kad je cijene zakonski propisana?

    Konkretne vježbe:

    • Kako segmentirati vlastito tržište
    • Kako i zašto razlikovati konkurente i supstitute
    • "Gerilski" načini podizanja vaše cijene

    Metode rada:

    • Individualne i grupne vježbe
    • PPT prezentacija
    • Diskusija
    • Analiza situacija
    • Razmjena znanja i iskustava

    Trajanje: 2 sata (14.00 do 16.00h)

    Kotizacija radionice: 400,00 kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Filip Fučić
    Filip Fučić je u zadnjih 12 godina kombinirao ekonomska znanja i komunikacijske vještine kroz  tri godine poduzetništva, pet godina vođenja odjela marketinga za B2B poduzeće u IT industriji, nagrađivane poslovne planove i pedesetak konzultantskih poslova na raznim projektima u malim i srednjim poduzećima. Kao magistar struke u ekonomiji (Marketing, Analiza i poslovno planiranje, Trgovina) osim kao marketingaš i analitičar radio je i kao poduzetnik-početnik, autor projekata, istraživač tržišta, dizajner igrara, intrapoduzetnik u tuđem SMB poduzeću, strateški analitičar te kao autor promotivnih tekstova i brošura, event organizator,  imenovatelj proizvoda i autor stotinjak kratkih stručnih članaka za Quora.com. Danas radi kao neovisni konzultant i to najčešće uz teme vezane za marketinšku strategiju, razvoj i lansiranje proizvoda, kriznu komunikaciju, marketinška istraživanja, kreativno pisanje, strateško savjetovanje te prezentacijske, prodajne i pregovaračke vještine.

     

  • 2019-09-26 09:00 - 2019-09-26 16:30 Europe/Zagreb

    Datum: 26.9.2019
    Trajanje: 09:00 - 16:30
    Mjesto održavanja: Angora office center, Jaruščica 9d, Lanište, 10 020 Zagreb - Pogledaj na karti

    Kome je radionica namijenjena:

    Radionica je namijenjena svim zaposlenicima koji sudjeluju u projektima, od voditelja, do članova tima koji su aktivno uključeni u svim segmentima. Kada svi članovi projekta imaju znanja o svim područjima projekta i njihovim ulogama, tim je puno efikasniji, motiviraniji, a projekt uspješniji. Radionica je vrlo konkretna i visoko interaktivna.

    Sadržaj modula:

    • Što obuhvaća project management
    • Koje su faze project managementa
    • Zašto je važno upravljanje projektima
    • Što rade project manageri
    • Koja je uloga i odgovornost članova projektnog tima
    • 5 metodologija project managementa
    • Planirani budget project managementa
    • Životni ciklus projekta i kako izgleda proces upravljanja projektom
    • Alati u project managementu i odabir softvera
    • Važnost timske suradnje u project managementu
    • Kako se sastavlja projektni tim
    • Kickoff meeting projektnog tima
    • Kako osigurati poticajnu suradnju unutar projektnog tima
    • Potrebni resursi u izvođenju projekta

    Metodologija rada:

    • Primjeri iz prakse (projekti u odjelu prodaje, nabave, marketinga, proizvodnje, ljudskih potencijala, međunarodni projekti)
    • Radionice i vježbe

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • Upoznati se s pojmom i segmentima project managementa
    • Naučiti korake u project managementu
    • Upoznati se s važnim elementima projekta
    • Dobiti korisna praktična iskustva trenerice koja ima veliko iskustvo u project managmentu

    Trajanje: 9:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500,00 kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Kadoić
    Gordana iza sebe ima 20 godina iskustva u prodaji te odlične rezultate na managerskim pozicijama u domaćim i multinacionalnim tvrtkama, preko 100 održanih treninga, edukacija i seminara u zemlji i inozemstvu. Članica je Međunarodne udruge za mentoring i coaching, nositeljica prve diplome Škole trenera Elevate, savjetnica za razvoj poslovnih vještina, prodajna trenerica i mentorica, te govornica na mnogim konferencijama.

     

  • 2019-09-27 14:00 - 2019-09-27 17:00 Europe/Zagreb

    Datum: 27.9.2019.
    Trajanje: 14:00 -17:00
    Mjesto održavanja: Angora office center, Jaruščica 9d, Lanište, 10 020 Zagreb - Pogledaj na karti

    Edukacija je namijenjena

    Radionica je namijenjana svima koji su otvoreni za područje osobnog razvoja, osobama koje žele još više prihvatiti i zavoljeti sebe, koji žele dodatno razviti svoju sigurnost i autentičnost. Kada prihvatimo sebe u potpunosti, osjećat ćemo se zadovoljnije i ispunjenije u svojoj sredini koja nas okružuje.

    Sadržaj modula:

    • Kako se nositi s time da težimo savršenstvu, a ono je stalno nekoliko koraka ispred nas?
    • Tko/ što nas uči savršenstvu i što je to?
    • Kako se ja odnosim prema sebi?
    • Kako biti podrška sam sebi
    • Kako zavoliti svoje mane i biti poseban
    • Biti autentična/an ; biti svoj
    • Prihvatiti sebe i nesavršenost
    • Hrabrost i postavljanje granica

    Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Vježbe
    • Rad na konkretnim primjerima
    • Rad u grupama i parovima

    Trajanje: 14:00 -17:00

    Kotizacija radionice: 490,00 kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Ivana Mišić Lokar

    Trenerica je prihvaćanjem pozicije kao najmlađi direktor prodaje sa 25 godina stekla veliko prodajno iskustvo, vodila 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. Tijekom svoje karijere radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u više zemalja, postavljanju managera,  zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika, praćenju rezultata, pregovorima s kupcima, određivanju strategije poslovanja i planiranju.

    Na radionici vrlo motivirajuće potiče polaznike i kroz vlastite primjere prenosi konkretna znanja i potiče na razmišljanje. Tijekom vrlo intenzivnog angažmana na zahtjevnim radnim mjestima, trenerica je puno radila na svom osobnom razvoju, što komunicira i kroz radionice koje su usmjerene na životne teme.

  • 2019-10-01 09:00 - 2019-10-01 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namijenjena firmama i pojedincima koji žele konkretna i dodatna znanja u području otkrivanja istine, detekcije i prevencije laži i obmane. Izuzetno korisna, praktična i primjenjiva u svim risk aktivnostima, od procjena i obrada šteta, poslovnih pregovora, prodajnih aktivnosti, selekciji kadrova, vođenju ljudi itd.

    Sadržaj modula:

    • OPREZ   alat za prepoznavanje laži i obmane
    • Obmana - vrste
    • Prešućivanje / laganje
    • Rizične kategorije
    • Vrste i elementi laži
    • Faktori koji utiču na obmanjujuće ponašanje
    • Psihopatija laganja
    • Indicije i verzije u otkrivanju obmane
    • Neverbalna komunikacija (detekcija  i interpretacija)
    • Analiza primjera
    • Pojam neverbalnih signala i njihova pouzdanost
    • Tipovi ponašanja
    • Govor tijela - Basic analiza i praktični primjeri
    • Vrste i grupe neverbalnih signala – alat za procjenu
    • Pravila detekcije i analize signala
    • Analiza primjera

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Trenerica Gordana Bauer, MPC Master Trainer

    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-10-03 09:00 - 2019-10-03 16:30 Europe/Zagreb

    Edukacija je namijenjena vlasnicima, direktorima, memadžerima i voditeljima pojedinih sektora kao i svima koje ova tema zanima neovisno o kojoj vrsti djelatnosti se radi i koje predznanje posjeduju.

    Program edukacije:

    • definicija strukture cijene
    • različite metode određivanja i kalkulacije cijena
    • specifičnosti izračuna cijena obzirom na razlike u djelatnostima i razlike u kategorijama proizvoda
    • cjenovne politike ovisno o vrstama kupaca
    • stvaranje cjenovnog imidža kroz komunikaciju vrijednosti i cijene (dodana vrijednost)
    • određivanje i kalkulacija cijene novog proizvoda
    • cjenovne strategije
    • odnos cijene i pokrića ostalih troškova poslovanja
    • formiranje cijena robnih marki (proizvod za poznatog kupca)
    • osnove izrade točke pokrića ukupnog poslovanja u odnosu na postavljene cijene

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Dubravka Lacić

    Dubravka Lacić, osnivač je i direktor poduzeća BASIS savjetovanje j.d.o.o. s kompetencijama uspješnog dugogodišnjeg rada u praksi na  vodećim  menadžerskim pozicijama u sektorima: nabava, prodaja, proizvodnja, kontroling i financije. Završila je diplomski studij ekonomije na smjeru Financijski menadžment, sa stečenim zvanjem mag. ekonomije, kao i stručni dodiplomski studij ekonomije na smjeru računovodstvo i financije. Dugogodišnji je član Internacionalnog udruženja kontrolera ICV. Njeno profesionalno iskustvo vezano je uz upravljanje prodajom, organizaciju komercijale, upravljanje proizvodnjom i zalihama, kontroling nabave, prodaje i proizvodnje, različite projekte izrade novih proizvoda, kalkulacije i analize poslovanja kao i vođenje proizvodnje i prodaje privatnih robnih marki. Angažirana je na pomoći tvrtkama u snimkama trenutnog stanja poslovanja, poboljšanjima poslovnih perfomansi i strateškom planiranju poslovnog razvoja.

     
  • 2019-10-03 09:00 - 2019-10-03 13:00 Europe/Zagreb

    Edukacija je namijenjena  prodavačima, komercijalistima, direktorima prodaje, vlasnicima i direktorima firmi koji se u svom svakodnevnom radu susreću s klijentima i rješavaju njihove zahtjeve, pritužbe, reklamacije. Radionica je usmjerena prema izazovnim situacijama s različitim profilima klijenata koji su neugodni, koji uvijek traže nešto više, koji kasne s plaćanjem, koji sve znaju i sl. Kroz diskusije i konkretne vježbe polaznici dolaze do zaključaka kako se postaviti u raznim situacijama i istrenirati korisne metode.

    Sadržaj modula:

    • Svatko od nas ima svoj tip zahtjevnog klijenta!
    • Prepoznati svog zahtjevnog klijenta i kako s njom/njim?
    • Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
    • Strategije ponašanja za svaki profil osobe
    • Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
    • Kako se staviti u 'cipele' zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
    • Vježbe i simulacije na različitim primjerima
    • Vještine koje će suradnju učiniti protočnom 
    • Uloga koja će osigurati dobar rezultat i sačuvati vašu energiju 

    Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Vježbe
    • Rad na konkretnim primjerima
    • Rad u grupama i parovima

    Trajanje: 09:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 690,00  kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Ivana Mišić Lokar

    Trenerica je kao najmlađi direktor prodaje sa 25 godina stekla veliko prodajno iskustvo, vodila je 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. Tijekom svoje karijere radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u više zemalja, postavljanju managera,  zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika, praćenju rezultata, pregovorima s kupcima, određivanju strategije poslovanja i planiranju. Na radionici vrlo motivirajuće potiče polaznike i kroz vlastite primjere prenosi konkretna znanja i potiče na razmišljanje.

  • 2019-10-03 09:00 - 2019-10-03 16:30 Europe/Zagreb

    Edukacija je namijenjena vlasnicima, direktorima, memadžerima i voditeljima pojedinih sektora kao i svima koje ova tema zanima neovisno o kojoj vrsti djelatnosti se radi i koje predznanje posjeduju.

    Program edukacije:

    • definicija strukture cijene
    • različite metode određivanja i kalkulacije cijena
    • specifičnosti izračuna cijena obzirom na razlike u djelatnostima i razlike u kategorijama proizvoda
    • cjenovne politike ovisno o vrstama kupaca
    • stvaranje cjenovnog imidža kroz komunikaciju vrijednosti i cijene (dodana vrijednost)
    • određivanje i kalkulacija cijene novog proizvoda
    • cjenovne strategije
    • odnos cijene i pokrića ostalih troškova poslovanja
    • formiranje cijena robnih marki (proizvod za poznatog kupca)
    • osnove izrade točke pokrića ukupnog poslovanja u odnosu na postavljene cijene

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Dubravka Lacić

    Dubravka Lacić, osnivač je i direktor poduzeća BASIS savjetovanje j.d.o.o. s kompetencijama uspješnog dugogodišnjeg rada u praksi na  vodećim  menadžerskim pozicijama u sektorima: nabava, prodaja, proizvodnja, kontroling i financije. Završila je diplomski studij ekonomije na smjeru Financijski menadžment, sa stečenim zvanjem mag. ekonomije, kao i stručni dodiplomski studij ekonomije na smjeru računovodstvo i financije. Dugogodišnji je član Internacionalnog udruženja kontrolera ICV. Njeno profesionalno iskustvo vezano je uz upravljanje prodajom, organizaciju komercijale, upravljanje proizvodnjom i zalihama, kontroling nabave, prodaje i proizvodnje, različite projekte izrade novih proizvoda, kalkulacije i analize poslovanja kao i vođenje proizvodnje i prodaje privatnih robnih marki. Angažirana je na pomoći tvrtkama u snimkama trenutnog stanja poslovanja, poboljšanjima poslovnih perfomansi i strateškom planiranju poslovnog razvoja.

     
  • 2019-10-10 09:00 - 2019-10-10 16:30 Europe/Zagreb

    Edukacija je namjenjena svima koji se u svojem se poslu susreću s upravljanjem i odlučivanjem u bilo kojem segmentu poslovanja, svima koji su odgovorni za profitabilnost i troškove, poglavito voditeljima sektora, menadžerima, direktorima i vlasnicima, ali  i svim onima koje zanima ova tema. Pitanje kontrole i upravljanja troškovima još donedavno bila je tabu tema. Čim se spomene kontrola troškova, nad tvrtku se nadvija tamni oblak neizvjesnosti i nelagode. Ta tema se izbjegavala jer se nije željela nervoza u kompaniji.  Vremena su dobra, prihodi i profiti rastu pa zašto onda otvarati tako nepopularnu temu? Ali vremena nisu uvijek dobra, a upravljanje troškovima je vrlo bitno jer stvara više sigurnosti i zadovoljstva ako mu pravilno pristupamo. Upravljanje ne znači rezanje troškova, ali znači kontrolu nad njima, preispitivanje njihove opravdanosti i iznalaženje načina za njihovom korekcijom ako je potrebno, a koja istovremeno neće utjecati na prihode. Ne dopustite da se vaši troškovi rasplamsaju poput požara i uživati ćete u dobrobitima takvog pristupa. Troškovi mogu raditi za vas, samo ih treba mudro ukrotiti, kao i vatru !

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Dubravka Lacić

    Dubravka Lacić, osnivač je i direktor poduzeća BASIS savjetovanje j.d.o.o. s kompetencijama uspješnog dugogodišnjeg rada u praksi na  vodećim  menadžerskim pozicijama u sektorima: nabava, prodaja, proizvodnja, kontroling i financije. Završila je diplomski studij ekonomije na smjeru Financijski menadžment, sa stečenim zvanjem mag. ekonomije, kao i stručni dodiplomski studij ekonomije na smjeru računovodstvo i financije. Dugogodišnji je član Internacionalnog udruženja kontrolera ICV. Njeno profesionalno iskustvo vezano je uz upravljanje prodajom, organizaciju komercijale, upravljanje proizvodnjom i zalihama, kontroling nabave, prodaje i proizvodnje, različite projekte izrade novih proizvoda, kalkulacije i analize poslovanja kao i vođenje proizvodnje i prodaje privatnih robnih marki. Angažirana je na pomoći tvrtkama u snimkama trenutnog stanja poslovanja, poboljšanjima poslovnih perfomansi i strateškom planiranju poslovnog razvoja.

     

  • 2019-10-15 09:00 - 2019-10-15 16:30 Europe/Zagreb

    Radionice su namijenjene firmama i pojedincima koji žele konkretna i dodatna znanja u području otkrivanja istine, detekcije i prevencije laži i obmane. Izuzetno korisna, praktična i primjenjiva u svim risk aktivnostima, od procjena i obrada šteta, poslovnih pregovora, prodajnih aktivnosti, selekciji kadrova, vođenju ljudi itd.

    Sadržaj modula:

    • Faktori koji utiču na obmanjujuće ponašanje
    • Analiza primjera iz poligrafske prakse
    • Psihopatija laganja
    • Priprema i planiranje intervjua
    • Indicije i verzije u otkrivanju obmana
    • Psihološke osnove iskaza
    • Analiza primjera
    • Tipovi ponašanja
    • Adaptacije
    • Ilustracije
    • Osnove facijalne ekspresije emocija i primjeri iz prakse
    • FACS
    • BASIC pravila detekcije i analize signala
    • Analiza primjera

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-10-15 18:00 - 2019-10-15 19:00 Europe/Zagreb

    Autogeni trening - uvodni sat

    Trajanje: 45 min

    Na uvodnom satu polaznici će čuti detaljnije informacije o Autogenom treningu, osnovne smjernice tehnike i čime se bavimo tijekom obuke Autogenog treninga te će imati priliku dobiti odgovore na pitanja.

    Što je Autogeni trening?

    Autogeni trening - znanstveno i medicinski priznata metoda kojom se postiže:

    • održanje fizičkog i psihičkog zdravlja bez obzira na pritiske okoline
    • smanjenje razine stresa, anksioznosti i bolesti
    • povećanje samopouzdanja, sigurnosti, asertivnosti, lakše donošenje odluka i preuzimanje odgovornosti
    • lakše nošenje s pritiskom okoline i konkurencije
    • kvalitetnije komunikacijske sposobnosti
    • bolji međusobni odnosi, privatni i/ili poslovni
    • odlučnost, smjelost i kreativnost.

    Trenerica: Irena Gorše, ovlašteni voditelj Akademije Autogenog treninga

  • 2019-10-17 15:00 - 2019-10-17 17:00 Europe/Zagreb

    Business Qi Gong je poznata metoda u poslovnom svijetu u Austriji i Njemačkoj, naša je želja ovu metodu promovirati je i u Hrvatskoj.

    Business Qi Gong za više zdravlja, vitalnosti i energije-QI-a na radnom mjestu.

    Qi Gong je životni koncept koji djeluje na sva područja u ljudskom životu. Prakticira se već stotinama godina, njegovo djelovanje je naučno dokazano. Djeluje mentalno i tjelesno na ljudski organizam.

    QI ORGANI: svaki organ u našem tijelu ima specifičnu ulogu i specifičnu energiju. Za postizanje te specifične energije i harmonizacije postoje različite tehnike pokreta disanja i tijela.

    Kako se postiže ravnoteža penjući se stepenicama uspjeha?

    Često se susrećemo s poduzetnicima, managerima, ljudima na vodećim pozicijama kao i svim zaposlenim ljudima, na koje je posao ostavio vidne tragove na zdravlje, vitalnost i dobar osjećaj.

    Stepenice uspjeha

    Put do ravnoteže vodi preko sedam stepenica

    • Meditacija
    • Disanje vlastitim ritmom
    • Pokret
    • Sirenje
    • Dizajn
    • Individualitet
    • Identitet

     Prednosti za poslovanje koje pruža Qi Gong:

    • Grupni trening povećava motivaciju
    • Podiže radni moral
    • Služi kao preventivna zaštita od Burn-out
    • Povećava energiju QI i kapacitet mogućnosti radnika

    Trajanje: 15:00h - 17:00h

    Kotizacija radionice: 250,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Snežana Nagy, trener za životni pokret, Tanz & Mentaltrening

    Iskustvo u radu:

    • Qi Gong & Tanz Gruppen-Hallein & Salzburg, rad s djecom, mladeži i odraslima
    • KiBeHaus gemeinnütziger Verein rad s djecom, mladeži i odraslima
    • Maria Plain Schule-Salzburg, mladež-odrasli
    • SPZ Hallein, djeca, mladež, odrasli
    • Verein “Lächelnde Kindern Augen”, djeca, mladež odrasli
    • Vital 50+, Institut za dalji razvoj i školovanje , - Salzburg
    • Frauenanderskompetent Salzburg,
    • Starački dom-Hallein, rad sa skrbnicima i umirovljenicima
    • Fitnessstudio „Forever Fit“, Hallein, Arbeit mit Erwachsenen
    • Now Fit fitness Studio
    • Fitnessstudio „Injoy“, Salzburg, Odrasli-tjelesni i mentalni trening-
    • Hotel „Hirsch“- Bad Hofgestein, trener za djecu i odrasle, personal
    • Forever Living-Superweise-trener-tjelesni i mentalni pokret
    • WIFI-predavač-trener za zdravlje-tjelesni i mentalni
  • 2019-10-17 14:00 - 2019-10-17 17:00 Europe/Zagreb

    Radionica je namijenjana svima koji su svjesni koliko naše vrijednosti utječu na naše životne odluke, uspjeh, privatni život i u velikoj mjeri su sastavni su dio našeg životnog puta. Vrijednosti koje nosimo u sebi mogu nam puno pomoći u životu, al ii odmoći. Kada to osvijestimo, možemo utjecati puno više na područja u našim životima, nego što smo to ikada zamišljali. Prijavite se na radionicu i otkrijte nova područja Vašeg interesa.

    Sadržaj modula:

    • Imamo sve šanse uspjeti privatno i poslovno ako osvijestimo svoje vrijednosti
    • Definiranje osobnih vrijednosti i što s njima?
    • Definiranje poslovnih vrijednosti i kako ih koristiti?
    • Što o meni kažu moje vrijednosti; kako ih implementirati u svoje okruženje?
    • Kako odvojiti poslovne od privatnih vrijednosti
    • Razumijevanje važnosti i utjecaja vrijednosti na posao
    • Koje vrijednosti ima moje okruženje i kako utječu na mene? koje me koče, a koje potiču? 

    Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Vježbe
    • Rad na konkretnim primjerima
    • Rad u grupama i parovima

    Trajanje: 14:00h - 17:00h

    Kotizacija radionice: 490,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Trenerica: Ivana Mišić Lokar

    Trenerica je prihvaćanjem pozicije kao najmlađi direktor prodaje sa 25 godina stekla veliko prodajno iskustvo, vodila 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. Tijekom svoje karijere radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u više zemalja, postavljanju managera,  zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika, praćenju rezultata, pregovorima s kupcima, određivanju strategije poslovanja i planiranju. Na radionici vrlo motivirajuće potiče polaznike i kroz vlastite primjere prenosi konkretna znanja i potiče na razmišljanje. Tijekom vrlo intenzivnog angažmana na zahtjevnim radnim mjestima, trenerica je puno radila na svom osobnom razvoju, što komunicira i kroz radionice koje su usmjerene na životne teme.

  • 2019-10-17 09:00 - 2019-10-17 13:00 Europe/Zagreb

    Sistemske konstelacije su efikasna sve raširenija metoda koju je osmislio njemački terapeut Bert Hellinger. Ovom vrlo zanimljivom tehnikom mogu se istražiti sve poteškoće ili dileme koje stoje na putu pojedincima, timovima, odnosima, projektima, strategijama i ciljevima organizacije.

    " Svaki pojedinac u organizaciji čini dio cjeline. Cjelina se manifestira na svakog pojedinca. Krug je stalan i promjenjiv" - Lidija Delić, mag.oec., sistemski savjetnik

    Sadržaj modula:

    • Pojam - trauma u organizacijama
    • Simptomi trauma u organizacijama
    • Utjecaj povijesti razvoja organizacije na sadašnjost - postojanje trauma u prošlosti
    • Djelovanje prošlih trauma u organizaciji na poslovanje - sistemski pogled
    • Utjecaj moguće traume na poslovanje organizacije
    • Intuicija i poslovno odlučivanje - moguće ili nemoguće

    Metodologija rada:

    • Dio predavanja
    • Vježbe koje su bazirane na metodologiji Sistemskih konstelacija

    Trajanje: 9:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 600,00 kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Lidija Delić:

    kroz svoje poslovno iskustvo voditelja prodaje, financija, general managera, pa sve do današnje pozicije ravnateljice Učilišta Galbanum i provođenja terapeutskog rada s klijentima kroz pristup sistemskih konstelacija, trenerica Lidija ima široki dijapazon rada i provođenja edukacija. Uz ekonomsku struku, cijeli život ulaže u svoja znanja kroz područja rada na tijelu aromaterapije, aromatične kineziologije, fitoterapije, refleksoterapije  i područja osobnog razvoja pojedinca NLP-a, Transakcijske analize, karmičke dijagnostike. Sa sistemskim konstelacijama se susreće prije 15 godina i završava edukaciju za voditelja sistemskih konstelacija. Njezine radionice bazirane su na metodologiji sistemskih konstelacija, što predstavlja uvide i rješavanje raznih problemskih situacija. Njezin pristup na edukacijama je vrlo stručan i usmjeren na rješavanje izazova polaznika i dobivanja rješenja kroz izvrsnu metodu današnjice - sistemskih konstelacija!

  • 2019-10-22 09:00 - 2019-10-22 16:30 Europe/Zagreb

    Komunikacija je skup vještina koje je potrebno uvijek iznova razvijati i graditi, kakao u poslovnom, tako i u privatnom okruženju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele unaprijediti odnose s kolegama, klijentima, kao i osobama iz svojeg privatnog života, što čini unutarnje zadovljstvo, bolju radnu uspješnost i rezultate. Na radionici ćete kroz interaktvan pristup zanimljivih vježbi i primjera iz privatnog i poslovnog života.

    Sadržaj modula:

    Komunikacijski alati

    • Verbalna i neverbalna komunikacija
    • Percepcija i emocija
    • Alati i barijere u komunikaciji
    • Aktivno slušanje
    • „Feedback“ (davanje povratne informacije)
    • Empatija i osjećaj međusobnog razumijavanja
    • Afirmativni govor - "meki" rječnik
    • Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE
    • Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost
    • Ograničavajuća uvjerenja u komunikaciji 

    Vještine usklađivanja

    • Rapor u komunikaciji
    • Važnost govora i njegov utjecaj u komunikaciji kroz ugodnu atmosferu
    • Govorne konstrukcije i kako ih prilagoditi različitim sugovornicima
    • Kako procijeniti sugovornika, na koji način uočiti njegove 'jake' i 'slabe' strane
    • Upoznavanje s različitim tipovima sugovornika
    • Koliko smo profesionalni i kakav dojam ostavljamo?
    • Otvorena i zatvorena pitanja (intenzivne vježbe i simulacije)
    • Što treba svakako izbjegavati

    Razvoj timske komunikacije: 

    • Kako graditi osjećaje zajedništva u timu
    • Podjednaka važnost komunikacije s internim i eksternim klijentima
    • Svatko od nas doprinosi kolektivnoj energiji

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati se i osvijestiti komunikacijske alate u našem okruženju
    • Osvijestiti da je važnost građenja odnosa unutar tvrtke jednako važna kao i građenje odnosa s vanjskim klijentima
    • Osvijestiti osjećaj empatije i zajedništva, što je rezultat kvalitetne komunikacije
    • Naučiti dati kvalitetan „Feedback“
    • Naučiti komunicirati na afirmativan način
    • Upoznati se s različitim tipovima sugovornika
    • Osvijestiti važnost timske komunikacije

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

     

  • 2019-10-29 09:00 - 2019-10-29 13:00 Europe/Zagreb

    Sistemske konstelacije su efikasna sve raširenija metoda koju je osmislio njemački terapeut Bert Hellinger. Ovom vrlo zanimljivom tehnikom mogu se istražiti sve poteškoće ili dileme koje stoje na putu pojedincima, timovima, odnosima, projektima, strategijama i ciljevima organizacije.

    " Svaki pojedinac u organizaciji čini dio cjeline. Cjelina se manifestira na svakog pojedinca. Krug je stalan i promjenjiv" - Lidija Delić, mag.oec., sistemski savjetnik

    Sadržaj modula:

    • Sistemski pogled 
    • Uspješni timovi - karakteristike
    • Utjecaj pojedinca na produktivnost cijelog tima - pitanje granica ( Tko pripada sistemu? Koja je relevantna okolina? Je li pažnja na klijentu/kupcu? )
    • Pronalazenje "najboljeg mjesta" za svakog člana tima
    • Komunikacija unutar tima - nevidljivi utjecaji osobnosti pojedinca na tim

    Metodologija rada:

    • Dio predavanja
    • Vježbe koje su bazirane na metodologiji Sistemskih konstelacija

    Trajanje: 9:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 600,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Lidija Delić:

    kroz svoje poslovno iskustvo voditelja prodaje, financija, general managera, pa sve do današnje pozicije ravnateljice Učilišta Galbanum i provođenja terapeutskog rada s klijentima kroz pristup sistemskih konstelacija, trenerica Lidija ima široki dijapazon rada i provođenja edukacija. Uz ekonomsku struku, cijeli život ulaže u svoja znanja kroz područja rada na tijelu aromaterapije, aromatične kineziologije, fitoterapije, refleksoterapije  i područja osobnog razvoja pojedinca NLP-a, Transakcijske analize, karmičke dijagnostike. Sa sistemskim konstelacijama se susreće prije 15 godina i završava edukaciju za voditelja sistemskih konstelacija. Njezine radionice bazirane su na metodologiji sistemskih konstelacija, što predstavlja uvide i rješavanje raznih problemskih situacija. Njezin pristup na edukacijama je vrlo stručan i usmjeren na rješavanje izazova polaznika i dobivanja rješenja kroz izvrsnu metodu današnjice - sistemskih konstelacija!

  • 2019-11-05 09:00 - 2019-11-05 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namjenjena svima koji trebaju zainteresirati publiku za svoje ideje, nove projekte,  proizvod ili uslugu. Iako imate iskustva u svom radu, interaktivna radionica će Vam dati dodatne tehnike i spoznaje kako možete još poboljšati svoje sadašnje vještine, potaknuti motivaciju i interes publike na vrlo specifičan način i biti drugačiji od drugih.

    Sadržaj modula:

    Tajne uspješnog javnog nastupa

    • Što je javni nastup, a što prezentacija
    • Tehnike pripreme za javni nastup (vježbe)
    • Kako se opustiti prije nastupa
    • Kako sigurnim nastupom ostaviti dojam
    • Prvih najvažnijih 5 minuta
    • Kako dati interview
    • Na koji način se snaći u nepredvidivim situacijama
    • Intenzivne vježbe

    Vještine samoprezentiranja

    • Čitanje neverbalne komunikacije i uspješno korištenje u samoprezentaciji
    • Kako prezentirati proizvod, kako uslugu, a kako predstaviti sebe (primjeri)
    • Male tajne uspješne samoprezentacije
    • Načini samoprezentacije
    • Kako prevladati tremu
    • Korištenje jezika utjecaja
    • Kako u kratkom roku prepoznati metaprograme sugovornika i uspješno ih koristiti u samoprezentaciji
    • Upoznavanje s glavim strategijama samoprezentacije
    • Simulacije prezentacija s različitim sugovornicima
    • Intenzivne vježbe 

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati se s razlikom javnog nastupa i prezentacije
    • Izgraditi znanja i upravljati tehnikama javnog nastupa
    • Polaznici će savladati korake od kojih se sastoji svaka uspješna prezentacija
    • Polaznici će samostalno naučiti pripremati i dorađivati svoje prezentacije s obzirom na vrstu publike
    • Izvježbat će svoje nastupe pred grupom i svatko za sebe dobiti povratne informacije u svrhu unapređenja
    • Naučit će male tajne (metafore, 'začini', alati privlačenja pozornosti, zahtjevna publika...)
    • Polaznici će napraviti svoju prezentaciju koja će im ubuduće koristiti na radnom mjestu

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-11-07 09:00 - 2019-11-07 12:00 Europe/Zagreb

    Svi koji žele bolje osvijestiti i upoznati sebe kroz svoje životne uloge (kolega, majka, otac, zaposlenik, direktor, sin, sestra i sl.), pozvani su na ovu zanimljivu radionicu. Kroz vježbe i diskusije upoznat ćemo bolje sebe kroz uloge s kojima se lakše nosimo, za razliku od uloga s kojima se teže nosimo. Dobit ćemo mnoge uvie i odgovore koji se nalaze u nama. Prijavite se i upoznajte sebe još bolje kroz ovu zabavnu radionicu.

    Sadržaj modula:

    • Svjesnost o postojanju raznih uloga u kojima se nalazimo svakodnevno  je ključ stabilnosti i zadovoljstva/ uspjeha
    • Naša slika koju šaljemo svijetu ovisi o ulozi u kojoj se nalazimo u tom trenutku
    • Prelaziti iz uloge u ulogu privatno - poslovno
    • Kako dodati nova značenja svojim ulogama, pridobiti za tu promjenu i druge u svojoj okolini
    • Uloge i društvene norme
    • Odvojiti uloge u kojima jesmo; ja nisam moja uloga

    Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Vježbe
    • Rad na konkretnim primjerima
    • Rad u grupama i parovima

    Trajanje: 9:00h - 12:00h

    Kotizacija radionice: 490,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Ivana Mišić Lokar

    Trenerica je prihvaćanjem pozicije kao najmlađi direktor prodaje sa 25 godina stekla veliko prodajno iskustvo, vodila 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. Tijekom svoje karijere radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u više zemalja, postavljanju managera,  zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika, praćenju rezultata, pregovorima s kupcima, određivanju strategije poslovanja i planiranju.

    Na radionici vrlo motivirajuće potiče polaznike i kroz vlastite primjere prenosi konkretna znanja i potiče na razmišljanje. Tijekom vrlo intenzivnog angažmana na zahtjevnim radnim mjestima, trenerica je puno radila na svom osobnom razvoju, što komunicira i kroz radionice koje su usmjerene na životne teme.

  • 2019-11-08 09:00 - 2019-11-08 16:30 Europe/Zagreb

    Coaching je danas postao suvremeni i neizbježni alat komunikacije i vođenja, što danas organizacije prepoznaju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele poboljšati svoje voditeljske i komunikacijske sposobnosti i na taj način razvijati potencijale svojih kolega, kao i cijele organizacije.

    Sadržaj modula:

    • Što je coaching?
    • Voditelj kao coach
    • Osnove uspješnog coachinga
    • Elementi uspješnog coacha
    • Postavljanje ciljeva u razvojnim coaching razgovorima
    • Coaching kao moćna tehnika vođenja
    • Praćenje rada suradnika i tajne individualnog poticanja
    • Kako evaluirati rezultate u coachingu
    • Osobna priprema za razvojni coaching razgovor
    • Neformalni coaching u svakodnevnim situacijama (vježbe)
    • Priprema i vođenje bilješki razvojnih coaching razgovora

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati polaznike s tehnikama coachinga
    • Istrenirati polaznike da koriste coaching proces u vođenju, što je nova i vrlo efikasna metoda vođenja

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

     

  • 2019-11-13 09:00 - 2019-11-13 11:00 Europe/Zagreb

    Sistemske konstelacije su efikasna sve raširenija metoda koju je osmislio njemački terapeut Bert Hellinger. Ovom vrlo zanimljivom tehnikom mogu se istražiti sve poteškoće ili dileme koje stoje na putu pojedincima, timovima, odnosima, projektima, strategijama i ciljevima organizacije.

    " Svaki pojedinac u organizaciji čini dio cjeline. Cjelina se manifestira na svakog pojedinca. Krug je stalan i promjenjiv" - Lidija Delić, mag.oec., sistemski savjetnik

    Sadržaj modula:

    • Što je stres, sistemski pogled – utjecaj percepcije pojedinca na razinu stresa
    • Utjecaj stresa na zdravlje
    • Tehnike za prevladavanje stresa
    • Holistički pristup rješavanja stresa
    • Mobing voditelja, leadera ... ( sistemski utjecaj osobnih uvjerenja )

    Metodologija rada:

    • Dio predavanja
    • Vježbe koje su bazirane na metodologiji Sistemskih konstelacija

    Trajanje: 9:00h - 11:00h

    Kotizacija radionice: 250,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Lidija Delić:

    kroz svoje poslovno iskustvo voditelja prodaje, financija, general managera, pa sve do današnje pozicije ravnateljice Učilišta Galbanum i provođenja terapeutskog rada s klijentima kroz pristup sistemskih konstelacija, trenerica Lidija ima široki dijapazon rada i provođenja edukacija. Uz ekonomsku struku, cijeli život ulaže u svoja znanja kroz područja rada na tijelu aromaterapije, aromatične kineziologije, fitoterapije, refleksoterapije  i područja osobnog razvoja pojedinca NLP-a, Transakcijske analize, karmičke dijagnostike. Sa sistemskim konstelacijama se susreće prije 15 godina i završava edukaciju za voditelja sistemskih konstelacija. Njezine radionice bazirane su na metodologiji sistemskih konstelacija, što predstavlja uvide i rješavanje raznih problemskih situacija. Njezin pristup na edukacijama je vrlo stručan i usmjeren na rješavanje izazova polaznika i dobivanja rješenja kroz izvrsnu metodu današnjice - sistemskih konstelacija!

  • 2019-11-14 09:00 - 2019-11-14 16:30 Europe/Zagreb

    Kratak sadržaj:

    Umijeće vođenja

    • Što je vođenje, funkcije vođenja
    • Komunikacija u vođenju
    • Različiti stilovi vođenja i utjecaj na motivaciju
    • Situacijsko vođenje
    • Razlika između formalnog i neformalnog vođe
    • Emocije kao važan pokretač u motiviranju i vođenju ljudi
    • Kako izgraditi kvalitetnije odnose unutar tima da vas ljudi slijede, da vam vjeruju
    • Voditelj kao uzor

    Osnovni elementi uspješnog vođenja i upravljanja 

    • Kako istinski motivirati i inspirirati zaposlenike
    • Građenje povjerenja, kolegijalnosti i zajedništva
    • 'Feedback' kao povratna informacija o učinku
    • Značaj konstruktivnog feedbacka i kako ga dati (simulacije na konkretnim primjerima)

    Kotizacija po danu radionice: 1.500,00 kn + PDV

    Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

    Broj polaznika je ograničen: do 15

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

     

  • 2019-11-26 09:00 - 2019-11-26 16:30 Europe/Zagreb

    Želite razgovarati sa šefom i zatražiti veću plaću na osnovi svojih boljih rezulata? Voditelj ste odjela i trebate iskomunicirati da je potrebno otpustiti dvoje zaposlenika? Imate izazovnu situaciju kod kuće i želite zamoliti svoju kolegicu za neku veliku uslugu? Direktor ste koji treba zaposlenicima objaviti da će se smanjivati plaće? To su sve situacije koje se mogu događati u našem radnom okruženju. Kako ih što uspješnije iskomunicirati i postići željeni cilj na dobrobit obje strane, iistrenirat ćete na našoj interaktivnoj radionici.

    Sadržaj modula:

    Što su teški razgovori

    • Koji su razgovori teški
    • Metoda utjecaja na ljude
    • Zbog čega izbjegavamo teške razgovore
    • Najčešći razlozi za izbjegavanje
    • Teških razgovora ima u privatnom, a i u poslovnom životu

    Situacije teških razgovora

    • Kako tražiti povišicu
    • Kako prekinuti vezu
    • Kako isporučiti negativnu kritiku
    • Kako se ispričati
    • Kako otpustiti zaposlenika
    • Kako priznati svoju pogrešku
    • Kako saopčiti lošu ocjenu rada
    • Kako kritizirati loše ponašanje
    • Kako dati pozitivan 'feedback'
    • Kako dati negativan 'feedback'
    • Što DA i što NE
    • Treniranje različitih situacija na konkretnim primjerima, diskusija

    Što će polaznici spoznati na radionici:

    • Spoznati važnost i korist teških razgovora
    • Naučiti metode utjecaja na ljude
    • Provježbati niz zahtjevnih situacija
    • Naučiti što treba koristiti, a što svakako izbjegavati
    • Dobiti niz povratnih informacija na osnovi svojih provedenih konkretnih primjera

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Trenerica Gordana Bauer, MPC Master Trainer

    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-12-03 09:00 - 2019-12-03 16:30 Europe/Zagreb

    Svi se ponekad nađemo u nekoj konfliktnoj situaciji. Na koji način se postaviti, kako procijeniti sugovornika i donekle razumjeti njegove reakcije, korektno reagirati i definirati odnos? Kroz razne vježbe i simulacije možete istrenirati na našoj interaktivnoj radionici.

    Kratak sadržaj:

    Kako nastaju konflikti

    • Što uzrokuje konflikte
    • Vrste i razine konflikta
    • Ego reakcije i igre moći 

    Kako ispravno reagirati

    • Uspješno rješavanje konflikata (vježbe i simulacije)
    • Najčešće strategije - prednosti i nedostaci
    • Prevencija konflikata (diskusija)
    • Razlike u percepciji
    • Rad na konkretnim primjerima polaznika ('case study')

    Zahtjevne situacije

    • Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
    • Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
    • Kako se staviti u 'cipele' zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
    • Vježbe i simulacije na različitim primjerima
    • Diskusija: što svatko od nas može promijeniti kod sebe kako bi se lakše nosio sa izazovnim osobama 

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Naučit će kako nastaje konflikt i koji su njegovi glavni uzroci
    • Savladat će strategije u rješavanju konfliktnih situacija
    • Istrenirati konfliktne situacije na svojim konkretnim primjerima
    • Budući da se radi na konkretnim primjerima polaznika, dobiva se konkretan uvid i moguća rješenja situacija svakog zaposlenika
    • Upoznati se s tipovima zahtjevnih osoba i dobiti savjete na koji način uspješnije komunicirati sa svakim od njih
    • Naučit će korake nenasilne komunikacije i dobro će ih istrenirati u simulacijskim vježbama
    • Razmijenit će međusobno svoja iskustva, dobiti korisne ideje i čuti iskustva svojih kolega

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja.