Upravljati promjenama nije jednostavno, a kada nastupe nove okolnosti lideri prvi prolaze proces transformacije. Rad iz kućnih ureda postaje normalna situacija, te je sve teže držati motivaciju i angažman članova tima na zavidnoj razini. Kako osigurati da svaki član vašeg tima bude produktivan, kako ih nadzirati i upravljati njima kada imaju potpunu slobodu organizacije rada? Treba li lider mijenjati stil vođenja i način komunikacije, te koje kompetencije su poželjne kod lidera današnjice saznajte na online edukaciji!
2020-06-18 10:00 - 12:00 Europe/Zagreb
Integra znanja d.o.o.
Phone: +385 1 63 82 640
Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica 9D, 10000, Zagreb, Hrvatska

ON-LINE RADIONICA: LIDER NOVOG (DIGITALNOG) DOBA

Trajanje: 90 minuta po modulu

Termini: 18.06. četvrtak 10-12.00 h, 25.06. četvrtak 10-12.00 h

Upravljati promjenama nije jednostavno, a kada nastupe nove okolnosti lideri prvi prolaze proces transformacije. Rad iz kućnih ureda postaje normalna situacija, te je sve teže držati motivaciju i angažman članova tima na zavidnoj razini. Kako osigurati da svaki član vašeg tima bude produktivan, kako ih nadzirati i upravljati njima kada imaju potpunu slobodu organizacije rada? Treba li lider mijenjati stil vođenja i način komunikacije, te koje kompetencije su poželjne kod lidera današnjice saznajte na online edukaciji!

Sadržaj modula:

  • Što je novo doba? Koje su promjene nastale?
  • Lider nekad i danas
  • Uloga lidera budućnosti
  • Kako angažirati i voditi tim u digitalno doba
  • Upravljanje različitim generacijama
  • Kompetencije lidera novih generacija
  • Stilovi vođenja lidera novog doba
  • 5 navika lidera nove generacije

Cijena modula (120 min): 500,00 kn + PDV

Gordana Kadoić, karijeru je započela prije 25 godina i od tada je vezana uz sve oblike prodaje, penjući se po managerskim stepenicama mnogih domaćih i međunarodnih kompanija. Sa 27 godina preuzima prvu managersku poziciju, a nakon toga svoju karijeru gradi u najvećoj distributerskoj kući u Jugoistočnoj Europi, u Orbicu. Zahvaljujući brandovima Procter&Gamble, Mondelez International, Fructal, Danone, Pringles i mnogim drugim, iskustvo stječe na pozicijama Key account mangera, Brand managera i Business unit managera. Obučavala je mnoge timove i pojedince, prenosila znanja i pripremala suradnike za nove izazove. FMCG industrija i direktna prodaja izbrusili su njezine prodajne, prezentacijske i komunikacijske vještine, a međunarodni angažman u senior management timu u regiji više je nego dragocjeno iskustvo. Danas radi kao poslovna trenerica koja najviše doprinosi razvoju prodaje, prodajnih timova, te razvoju lidera. Njezine edukacije su vrlo interaktivne, a u radu koristi različite tehnike i alate kako bi angažiranost polaznika bila maksimalna.

PRIJAVI SE