Edukacija je namijenjena vlasnicima, direktorima, memadžerima i voditeljima pojedinih sektora kao i svima koje ova tema zanima neovisno o kojoj vrsti djelatnosti se radi i koje predznanje posjeduju.
Program edukacije:
- definicija strukture cijene
- različite metode određivanja i kalkulacije cijena
- specifičnosti izračuna cijena obzirom na razlike u djelatnostima i razlike u kategorijama proizvoda
- cjenovne politike ovisno o vrstama kupaca
- stvaranje cjenovnog imidža kroz komunikaciju vrijednosti i cijene (dodana vrijednost)
- određivanje i kalkulacija cijene novog proizvoda
- cjenovne strategije
- odnos cijene i pokrića ostalih troškova poslovanja
- formiranje cijena robnih marki (proizvod za poznatog kupca)
- osnove izrade točke pokrića ukupnog poslovanja u odnosu na postavljene cijene
Trajanje: 09:00h - 16:30h
Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV
Broj polaznika je ograničen: do 12
Cijena uključuje:
- Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffe break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Dubravka Lacić, osnivač je i direktor poduzeća BASIS savjetovanje j.d.o.o. s kompetencijama uspješnog dugogodišnjeg rada u praksi na vodećim menadžerskim pozicijama u sektorima: nabava, prodaja, proizvodnja, kontroling i financije. Završila je diplomski studij ekonomije na smjeru Financijski menadžment, sa stečenim zvanjem mag. ekonomije, kao i stručni dodiplomski studij ekonomije na smjeru računovodstvo i financije. Dugogodišnji je član Internacionalnog udruženja kontrolera ICV. Njeno profesionalno iskustvo vezano je uz upravljanje prodajom, organizaciju komercijale, upravljanje proizvodnjom i zalihama, kontroling nabave, prodaje i proizvodnje, različite projekte izrade novih proizvoda, kalkulacije i analize poslovanja kao i vođenje proizvodnje i prodaje privatnih robnih marki. Angažirana je na pomoći tvrtkama u snimkama trenutnog stanja poslovanja, poboljšanjima poslovnih perfomansi i strateškom planiranju poslovnog razvoja.