View Calendar
2019-09-24 14:00 - 16:00 Europe/Zagreb

Kako povećati cijenu

Radionica je namijenjena svim polaznicima koji sudjeluju u planiranju prodaje, definiranju cijena, izradi strategije poslovanja, postavljanju ciljeva, managementu, marketingu. Vježbe se provode na konkretnim primjerima polaznika. Za razliku od količine kupaca i troškova, cijene se često uzimaju kao zadana konstanta. Autor je na temelju iskustva kompletirao praktični set teorije, trikova, trendova i vježbi kroz koje ćete si omogućiti potpuno novi pogled na pitanje "možemo li i mi početi naplaćivati više"? Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili prvoj ponudi na B2B sastanku postoje metode koje vam mogu dati čvrst oslonac za uspješnu odluku o povećavanju cijena.

Kratak sadržaj:

Na treningu ćete naučiti:  

  • Osnove anatomije cijene: u kojoj mjeri je cijena matematika, a u kojoj psihologija?
  • Uloga ciljne publike: ključ problematike cijena leži u tržišnoj segmentaciji i pozicioniranju
  • Cijenovni potencijal: koliko možemo modificirati cijenu, a koliko trebamo podići cijenu
  • Kako prodati višu cijenu: metode komunikacije više cijene koje ne izazivaju revolt

Određivanje cijena na strateški način omogućava značajno veći stupanj kontrole nad rezultatom prilikom poteza koji tradicionalno nose visoki rizik, na primjer lansiranje novog branda ili ulaska u novo tržište.

Teški slučajevi:

  • Što kad je konkurencija besplatna
  • Kako prodati generički proizvod po višoj cijeni
  • Što kad je cijene zakonski propisana?

Konkretne vježbe:

  • Kako segmentirati vlastito tržište
  • Kako i zašto razlikovati konkurente i supstitute
  • "Gerilski" načini podizanja vaše cijene

Metode rada:

  • Individualne i grupne vježbe
  • PPT prezentacija
  • Diskusija
  • Analiza situacija
  • Razmjena znanja i iskustava

Trajanje: 2 sata (14.00 do 16.00h)

Kotizacija radionice: 400,00 kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 12

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Filip Fučić
Filip Fučić je u zadnjih 12 godina kombinirao ekonomska znanja i komunikacijske vještine kroz  tri godine poduzetništva, pet godina vođenja odjela marketinga za B2B poduzeće u IT industriji, nagrađivane poslovne planove i pedesetak konzultantskih poslova na raznim projektima u malim i srednjim poduzećima. Kao magistar struke u ekonomiji (Marketing, Analiza i poslovno planiranje, Trgovina) osim kao marketingaš i analitičar radio je i kao poduzetnik-početnik, autor projekata, istraživač tržišta, dizajner igrara, intrapoduzetnik u tuđem SMB poduzeću, strateški analitičar te kao autor promotivnih tekstova i brošura, event organizator,  imenovatelj proizvoda i autor stotinjak kratkih stručnih članaka za Quora.com. Danas radi kao neovisni konzultant i to najčešće uz teme vezane za marketinšku strategiju, razvoj i lansiranje proizvoda, kriznu komunikaciju, marketinška istraživanja, kreativno pisanje, strateško savjetovanje te prezentacijske, prodajne i pregovaračke vještine.

 

PRIJAVI SE