2020-01-20 14:00 - 16:00 Europe/Zagreb
Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica 9D, 10000, Zagreb, Hrvatska

je namijenjena svim polaznicima koji sudjeluju u planiranju prodaje, definiranju cijena, izradi strategije poslovanja, postavljanju ciljeva, managementu, marketingu. Vježbe se provode na konkretnim primjerima polaznika. Za razliku od količine kupaca i troškova, cijene se često uzimaju kao zadana konstanta. Autor je na temelju iskustva kompletirao praktični set teorije, trikova, trendova i vježbi kroz koje ćete si omogućiti potpuno novi pogled na pitanje "možemo li i mi početi naplaćivati više"? Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili prvoj ponudi na B2B sastanku postoje metode koje vam mogu dati čvrst oslonac za uspješnu odluku o povećavanju cijena.

Kratak sadržaj:

Na treningu ćete naučiti:  

  • Osnove anatomije cijene: u kojoj mjeri je cijena matematika, a u kojoj psihologija?
  • Uloga ciljne publike: ključ problematike cijena leži u tržišnoj segmentaciji i pozicioniranju
  • Cijenovni potencijal: koliko možemo modificirati cijenu, a koliko trebamo podići cijenu
  • Kako prodati višu cijenu: metode komunikacije više cijene koje ne izazivaju revolt

Određivanje cijena na strateški način omogućava značajno veći stupanj kontrole nad rezultatom prilikom poteza koji tradicionalno nose visoki rizik, na primjer lansiranje novog branda ili ulaska u novo tržište.

Teški slučajevi:

  • Što kad je konkurencija besplatna
  • Kako prodati generički proizvod po višoj cijeni
  • Što kad je cijene zakonski propisana?

Konkretne vježbe:

  • Kako segmentirati vlastito tržište
  • Kako i zašto razlikovati konkurente i supstitute
  • "Gerilski" načini podizanja vaše cijene

Metode rada:

  • Individualne i grupne vježbe
  • PPT prezentacija
  • Diskusija
  • Analiza situacija
  • Razmjena znanja i iskustava

Trajanje: 2 sata (14.00 do 16.00h)

Kotizacija radionice: 400,00 kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 12

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)

Filip Fučić
Filip Fučić je u zadnjih 12 godina kombinirao ekonomska znanja i komunikacijske vještine kroz  tri godine poduzetništva, pet godina vođenja odjela marketinga za B2B poduzeće u IT industriji, nagrađivane poslovne planove i pedesetak konzultantskih poslova na raznim projektima u malim i srednjim poduzećima. Kao magistar struke u ekonomiji (Marketing, Analiza i poslovno planiranje, Trgovina) osim kao marketingaš i analitičar radio je i kao poduzetnik-početnik, autor projekata, istraživač tržišta, dizajner igrara, intrapoduzetnik u tuđem SMB poduzeću, strateški analitičar te kao autor promotivnih tekstova i brošura, event organizator,  imenovatelj proizvoda i autor stotinjak kratkih stručnih članaka za Quora.com. Danas radi kao neovisni konzultant i to najčešće uz teme vezane za marketinšku strategiju, razvoj i lansiranje proizvoda, kriznu komunikaciju, marketinška istraživanja, kreativno pisanje, strateško savjetovanje te prezentacijske, prodajne i .

 

PRIJAVI SE

Related upcoming events

  • 2021-04-20 14:53 - 2021-04-20 14:53 Europe/Zagreb

    ON-LINE FOKUS NA PRIORITETE/

    Trajanje: 2 sata (120 min)

    Datum: utorak 08.12. od 13.00 do 15.15h

    Sadržaj modula:

    • Uvodne aktivnosti, icebreaker
    • Mini lecture: vremenska matrica
    • Breakout rooms: notice board - prioriteti 4Q
    • Harvesting: najvažnija učenja iz vježbe
    • Mini lecture: SMART ciljevi
    • Individualna vježba: postavljanje SMART cilja
    • Individualna vježba: dobro oblikovani ishod
    • Obrazac dobro oblikovanih ishoda + kako biti više u 2. kvartalu
    • Delegiranje - iskustva, kako delegirati?
    • Diskusija i zaključak

    Cijena za jedan modul po osobi: 500,00 kn + PDV

    Predavač & trener: Renata Fijan

    Certificirani NLP trener i coach po DVNLP, diplomirala njemački i talijanski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Nakon višegodišnjeg iskustva u nastavi jezika s djecom i odraslima te u turizmu specijalizirala sam se za razvoj ljudskih potencijala. Po interesu i vokaciji humanist, deset godina bavila se ljudskim potencijalima radeći u velikim internacionalnim poduzećima. Zahvaljujući bogatom iskustvu pruža usluge savjetovanja u upravljanju ljudskim potencijalima, izrade programa za razvoj zaposlenika te grupnog i individualnog coachinga. Kao interni trener te kao vanjski suradnik edukacijskih ustanova održavala brojne s područja upravljanja ljudskim potencijalima, komunikacije i osobnog razvoja, a danas su njezini treninzi kreativan spoj dugogodišnjeg praktičnog iskustva, stalnog ulaganja u znanje i kontinuiranog istraživanja novih mogućnosti.

  • 2021-04-20 14:53 - 2021-04-20 14:53 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 14:53 - 2021-04-20 14:53 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 14:53 - 2021-04-20 14:53 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 14:53 - 2021-04-20 14:53 Europe/Zagreb
  • 2021-04-20 14:53 - 2021-04-20 14:53 Europe/Zagreb