2019-11-20 14:00 - 18:00 Europe/Zagreb

KAKO BITI SIGURAN NA INTERNETU ?! (security awareness)

Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica Ul. 9D, 10020, Zagreb, Hrvatska (kod Konzuma)

Zaposlenik je meta! Većina istraživanja i statistika pokazuje kako je čovjek uzrok preko 80% računalnih incidenata koji se dogode u bilo kakvom informacijskom sustavu. Svi mi koji koristimo internet trebali bi prisustvovati ovoj edukaciji, bila to uprava, nabava, računovodstvo, prodaja ili neki drugi dio tvrtke. Sve što naučite na ovoj edukaciji ćete moći primjenjivati i u privatnom životu te tako pomoći sigurnosti vaše obitelji i djece.

Trajanje: 4 sata

Sadržaj modula:

  • Što je sigurnost - informacijska, kibernetička, računalna?
  • Tko su napadači, odnosno koje su prijetnje
  • Prikaz najnovijih hakerskih trendova, te kako prepoznati prijetnju
  • Društveni (social) inženjering - Demonstracija napada uživo
  • Email prijevare (Phishing i Spear Phishing) - Praktični primjeri
  • Ransomware - Praktični primjeri
  • Fizička sigurnost - Praktični primjeri
  • Lozinke - kompleksno i lako pamtljivo (izrada)
  • Sigurnost na putu
  • Sigurnost u privatnom okruženju
  • Kome prijaviti incident?

Što će polaznici naučiti na radionici:

  • kako efikasnije i sigurnije poslovati kroz današnje korištenje tehnologija
  • na koji način smanjiti mogućnost IT incidenata i svesti ranjivost sustava na najmanju razinu
  • upoznati polaznike sa svim aktualnim prijetnjama
  • kroz praktične primjere i prikazom stvarnih iskustava proći kroz vrste napada
  • kako je lako doći do željene informacije i kako se obraniti
  • naučiti kako da koriste sve te dostupne tehnologije i servise na siguran način.

 Metodologija rada:

  • Diskusija
  • Rad na primjerima
  • Rad u grupama
  • Vrlo interaktivan pristup

Broj polaznika je ograničen: do 12

Trajanje: 14:00h - 18:00h

Kotizacija radionice: 900kn + PDV

Cijena uključuje:

  • Materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Provođenje radionice u multimedijskoj dvorani
  • Coffee break (2) + snack
  • Uvjerenje

 

Tino Šokić je predavač - stručnjak za sigurnost koji je u profesionalnim IT vodama već preko 10 godina. Kombinacija pohađanja pravnog fakulteta i osvajanja raznih IT certifikata razvila je veliku ljubav prema kibernetičkoj sigurnosti i svih tehnologija koje nas okružuju kroz prizme sigurnosti i očuvanja privatnosti. Inženjerski duh je izbrusio u jednoj od najvećih hrvatskih tvrtki za gospodarenje i upravljanje autocestama, te kao mrežni i sigurnosni inženjer ima uvid u tehnički aspekt funkcioniranja tehnologija. Također, kao instruktor na vodećoj američkoj web platformi Cybrary.it za edukaciju u svezi kibernetičke sigurnosti i jedan od pokretača najvećeg regionalnog portala za besplatnu edukaciju ucionica.net, upoznat je što krajnjim korisnicma nedostaje, odnosno što im je najbolje za pružiti u pogledu učenja o sigurnosti. Čest je gost na raznim konferencijama i seminarima kao predavač, te na svojim predavanjima pruža znanja koja su odmah primjenjiva i prikazana kroz praktične primjere.

PRIJAVI SE

Related upcoming events

  • 2019-11-13 09:00 - 2019-11-13 11:00 Europe/Zagreb

    Sistemske konstelacije su efikasna sve raširenija metoda koju je osmislio njemački terapeut Bert Hellinger. Ovom vrlo zanimljivom tehnikom mogu se istražiti sve poteškoće ili dileme koje stoje na putu pojedincima, timovima, odnosima, projektima, strategijama i ciljevima organizacije.

    " Svaki pojedinac u organizaciji čini dio cjeline. Cjelina se manifestira na svakog pojedinca. Krug je stalan i promjenjiv" - Lidija Delić, mag.oec., sistemski savjetnik

    Sadržaj modula:

    • Što je stres, sistemski pogled – utjecaj percepcije pojedinca na razinu stresa
    • Utjecaj stresa na zdravlje
    • Tehnike za prevladavanje stresa
    • Holistički pristup rješavanja stresa
    • Mobing voditelja, leadera ... ( sistemski utjecaj osobnih uvjerenja )

    Metodologija rada:

    • Dio predavanja
    • Vježbe koje su bazirane na metodologiji Sistemskih konstelacija

    Trajanje: 9:00h - 11:00h

    Kotizacija radionice: 250,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Lidija Delić:

    kroz svoje poslovno iskustvo voditelja prodaje, financija, general managera, pa sve do današnje pozicije ravnateljice Učilišta Galbanum i provođenja terapeutskog rada s klijentima kroz pristup sistemskih konstelacija, trenerica Lidija ima široki dijapazon rada i provođenja edukacija. Uz ekonomsku struku, cijeli život ulaže u svoja znanja kroz područja rada na tijelu aromaterapije, aromatične kineziologije, fitoterapije, refleksoterapije  i područja osobnog razvoja pojedinca NLP-a, Transakcijske analize, karmičke dijagnostike. Sa sistemskim konstelacijama se susreće prije 15 godina i završava edukaciju za voditelja sistemskih konstelacija. Njezine radionice bazirane su na metodologiji sistemskih konstelacija, što predstavlja uvide i rješavanje raznih problemskih situacija. Njezin pristup na edukacijama je vrlo stručan i usmjeren na rješavanje izazova polaznika i dobivanja rješenja kroz izvrsnu metodu današnjice - sistemskih konstelacija!

  • 2019-11-14 09:00 - 2019-11-14 16:30 Europe/Zagreb

    Kratak sadržaj:

    Umijeće vođenja

    • Što je vođenje, funkcije vođenja
    • Komunikacija u vođenju
    • Različiti stilovi vođenja i utjecaj na motivaciju
    • Situacijsko vođenje
    • Razlika između formalnog i neformalnog vođe
    • Emocije kao važan pokretač u motiviranju i vođenju ljudi
    • Kako izgraditi kvalitetnije odnose unutar tima da vas ljudi slijede, da vam vjeruju
    • Voditelj kao uzor

    Osnovni elementi uspješnog vođenja i upravljanja 

    • Kako istinski motivirati i inspirirati zaposlenike
    • Građenje povjerenja, kolegijalnosti i zajedništva
    • 'Feedback' kao povratna informacija o učinku
    • Značaj konstruktivnog feedbacka i kako ga dati (simulacije na konkretnim primjerima)

    Kotizacija po danu radionice: 1.500,00 kn + PDV

    Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

    Broj polaznika je ograničen: do 15

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

     

  • 2019-11-25 13:00 - 2019-11-25 16:30 Europe/Zagreb

    Business Qi Gong je poznata metoda u poslovnom svijetu u Austriji i Njemačkoj, naša je želja ovu metodu promovirati je i u Hrvatskoj.

    Business Qi Gong za više zdravlja, vitalnosti i energije-QI-a na radnom mjestu.

    Qi Gong je životni koncept koji djeluje na sva područja u ljudskom životu. Prakticira se već stotinama godina, njegovo djelovanje je naučno dokazano. Djeluje mentalno i tjelesno na ljudski organizam.

    QI ORGANI: svaki organ u našem tijelu ima specifičnu ulogu i specifičnu energiju. Za postizanje te specifične energije i harmonizacije postoje različite tehnike pokreta disanja i tijela.

    Kako se postiže ravnoteža penjući se stepenicama uspjeha?

    Često se susrećemo s poduzetnicima, managerima, ljudima na vodećim pozicijama kao i svim zaposlenim ljudima, na koje je posao ostavio vidne tragove na zdravlje, vitalnost i dobar osjećaj.

    Stepenice uspjeha

    Put do ravnoteže vodi preko sedam stepenica

    • Meditacija
    • Disanje vlastitim ritmom
    • Pokret
    • Sirenje
    • Dizajn
    • Individualitet
    • Identitet

     Prednosti za poslovanje koje pruža Qi Gong:

    • Grupni trening povećava motivaciju
    • Podiže radni moral
    • Služi kao preventivna zaštita od Burn-out
    • Povećava energiju QI i kapacitet mogućnosti radnika

    Trajanje: 15:00h - 17:00h

    Kotizacija radionice: 250,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Snežana Nagy, trener za životni pokret, Tanz & Mentaltrening

    Iskustvo u radu:

    • Qi Gong & Tanz Gruppen-Hallein & Salzburg, rad s djecom, mladeži i odraslima
    • KiBeHaus gemeinnütziger Verein rad s djecom, mladeži i odraslima
    • Maria Plain Schule-Salzburg, mladež-odrasli
    • SPZ Hallein, djeca, mladež, odrasli
    • Verein “Lächelnde Kindern Augen”, djeca, mladež odrasli
    • Vital 50+, Institut za dalji razvoj i školovanje , - Salzburg
    • Frauenanderskompetent Salzburg,
    • Starački dom-Hallein, rad sa skrbnicima i umirovljenicima
    • Fitnessstudio „Forever Fit“, Hallein, Arbeit mit Erwachsenen
    • Now Fit fitness Studio
    • Fitnessstudio „Injoy“, Salzburg, Odrasli-tjelesni i mentalni trening-
    • Hotel „Hirsch“- Bad Hofgestein, trener za djecu i odrasle, personal
    • Forever Living-Superweise-trener-tjelesni i mentalni pokret
    • WIFI-predavač-trener za zdravlje-tjelesni i mentalni
  • 2019-11-26 09:00 - 2019-11-26 16:30 Europe/Zagreb

    Želite razgovarati sa šefom i zatražiti veću plaću na osnovi svojih boljih rezulata? Voditelj ste odjela i trebate iskomunicirati da je potrebno otpustiti dvoje zaposlenika? Imate izazovnu situaciju kod kuće i želite zamoliti svoju kolegicu za neku veliku uslugu? Direktor ste koji treba zaposlenicima objaviti da će se smanjivati plaće? To su sve situacije koje se mogu događati u našem radnom okruženju. Kako ih što uspješnije iskomunicirati i postići željeni cilj na dobrobit obje strane, iistrenirat ćete na našoj interaktivnoj radionici.

    Sadržaj modula:

    Što su teški razgovori

    • Koji su razgovori teški
    • Metoda utjecaja na ljude
    • Zbog čega izbjegavamo teške razgovore
    • Najčešći razlozi za izbjegavanje
    • Teških razgovora ima u privatnom, a i u poslovnom životu

    Situacije teških razgovora

    • Kako tražiti povišicu
    • Kako prekinuti vezu
    • Kako isporučiti negativnu kritiku
    • Kako se ispričati
    • Kako otpustiti zaposlenika
    • Kako priznati svoju pogrešku
    • Kako saopčiti lošu ocjenu rada
    • Kako kritizirati loše ponašanje
    • Kako dati pozitivan 'feedback'
    • Kako dati negativan 'feedback'
    • Što DA i što NE
    • Treniranje različitih situacija na konkretnim primjerima, diskusija

    Što će polaznici spoznati na radionici:

    • Spoznati važnost i korist teških razgovora
    • Naučiti metode utjecaja na ljude
    • Provježbati niz zahtjevnih situacija
    • Naučiti što treba koristiti, a što svakako izbjegavati
    • Dobiti niz povratnih informacija na osnovi svojih provedenih konkretnih primjera

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Trenerica Gordana Bauer, MPC Master Trainer

    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-12-02 09:00 - 2019-12-02 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namjenjena svima koji trebaju zainteresirati publiku za svoje ideje, nove projekte,  proizvod ili uslugu. Iako imate iskustva u svom radu, interaktivna radionica će Vam dati dodatne tehnike i spoznaje kako možete još poboljšati svoje sadašnje vještine, potaknuti motivaciju i interes publike na vrlo specifičan način i biti drugačiji od drugih.

    Sadržaj modula:

    Tajne uspješnog javnog nastupa

    • Što je javni nastup, a što prezentacija
    • Tehnike pripreme za javni nastup (vježbe)
    • Kako se opustiti prije nastupa
    • Kako sigurnim nastupom ostaviti dojam
    • Prvih najvažnijih 5 minuta
    • Kako dati interview
    • Na koji način se snaći u nepredvidivim situacijama
    • Intenzivne vježbe

    Vještine samoprezentiranja

    • Čitanje neverbalne komunikacije i uspješno korištenje u samoprezentaciji
    • Kako prezentirati proizvod, kako uslugu, a kako predstaviti sebe (primjeri)
    • Male tajne uspješne samoprezentacije
    • Načini samoprezentacije
    • Kako prevladati tremu
    • Korištenje jezika utjecaja
    • Kako u kratkom roku prepoznati metaprograme sugovornika i uspješno ih koristiti u samoprezentaciji
    • Upoznavanje s glavim strategijama samoprezentacije
    • Simulacije prezentacija s različitim sugovornicima
    • Intenzivne vježbe 

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati se s razlikom javnog nastupa i prezentacije
    • Izgraditi znanja i upravljati tehnikama javnog nastupa
    • Polaznici će savladati korake od kojih se sastoji svaka uspješna prezentacija
    • Polaznici će samostalno naučiti pripremati i dorađivati svoje prezentacije s obzirom na vrstu publike
    • Izvježbat će svoje nastupe pred grupom i svatko za sebe dobiti povratne informacije u svrhu unapređenja
    • Naučit će male tajne (metafore, 'začini', alati privlačenja pozornosti, zahtjevna publika...)
    • Polaznici će napraviti svoju prezentaciju koja će im ubuduće koristiti na radnom mjestu

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-12-03 09:00 - 2019-12-03 16:30 Europe/Zagreb

    Svi se ponekad nađemo u nekoj konfliktnoj situaciji. Na koji način se postaviti, kako procijeniti sugovornika i donekle razumjeti njegove reakcije, korektno reagirati i definirati odnos? Kroz razne vježbe i simulacije možete istrenirati na našoj interaktivnoj radionici.

    Kratak sadržaj:

    Kako nastaju konflikti

    • Što uzrokuje konflikte
    • Vrste i razine konflikta
    • Ego reakcije i igre moći 

    Kako ispravno reagirati

    • Uspješno rješavanje konflikata (vježbe i simulacije)
    • Najčešće strategije - prednosti i nedostaci
    • Prevencija konflikata (diskusija)
    • Razlike u percepciji
    • Rad na konkretnim primjerima polaznika ('case study')

    Zahtjevne situacije

    • Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
    • Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
    • Kako se staviti u 'cipele' zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
    • Vježbe i simulacije na različitim primjerima
    • Diskusija: što svatko od nas može promijeniti kod sebe kako bi se lakše nosio sa izazovnim osobama 

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Naučit će kako nastaje konflikt i koji su njegovi glavni uzroci
    • Savladat će strategije u rješavanju konfliktnih situacija
    • Istrenirati konfliktne situacije na svojim konkretnim primjerima
    • Budući da se radi na konkretnim primjerima polaznika, dobiva se konkretan uvid i moguća rješenja situacija svakog zaposlenika
    • Upoznati se s tipovima zahtjevnih osoba i dobiti savjete na koji način uspješnije komunicirati sa svakim od njih
    • Naučit će korake nenasilne komunikacije i dobro će ih istrenirati u simulacijskim vježbama
    • Razmijenit će međusobno svoja iskustva, dobiti korisne ideje i čuti iskustva svojih kolega

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 
     
  • 2019-12-12 09:00 - 2019-12-12 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namijenjena tajniceama ili zaposlenicima u 'back office'-u koji su zaduženi za korespodenciju i efikasnost provođenja poslovnih zadataka u organizaciji. Modul sadrži edukaciju od poslovnog bontona, pisane komunikacije, pravila uredskog poslovanja, pa sve do organizacije posla i komunikacijskih vještina.

    Sadržaj modula:

    Verbalna i neverbalna komunikacija

    • telefonska komunikacija:
    • javljanje i predstavljanje
    • kako razgovarati
    • primanje poruka

    Pisana komunikacija - poslovno pismo

    Poslovni bonton - osnove

    • besprijekorno poslovno ponašanje - pozdravljanje, predstavljanje
    • poslovno odijevanje  
    • uredski bonton - što DA, a što NE raditi u uredu
    • odnosi s nadređenima
    • susreti i posjeti - kako dočekati i ispratiti posjetitelje

    Organizacija vremena

    • kradljivci vremena
    • određivanje prioriteta
    • planiranje zadataka

    Planiranje i organizacija poslovnih događanja (sastanci, konferencije, poslovni ručak, itd.).

    Osnove asertivnog ponašanja

    • kako se zauzeti za sebe
    • Kako s neugodnim posjetiteljima - klijentima

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • osnovne vještine komuniciranja
    • telefonsku i pisanu komunikaciju
    • poslovni bonton
    • planiranje vremena

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffee break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.