View Calendar
2019-05-30 09:00 - 16:30 Europe/Zagreb

Kratak sadržaj treninga / radionice:

  • Što je proizvod s imenom, a što BRAND i zašto ih je važno razlikovati
  • Brand, Branding & Brand Management
  • Zašto se isplati ulagati u Brand
  • Temeljne funkcije Branda
  • 5 tajnih sastojaka snažnog Branda
  • Brand Management “alati”
  • Brand Management modeli
  • Total BrandManagementTM Framework
  • Brand Management – 6 pitanja „života i smrti“ svakog Branda
  • Brand Equity – piramida percepcije tržišne vrijednosti Branda
  • Analiza slučaja – Proces kreiranja branda od početka do kraja (primjer iz hrvatske prakse)

Što ćete dobiti ovom radionicom?

  • dobiti ćete odgovore na pitanja ZAŠTO je važno stvarati i razvijati svoj ''brand'', ŠTO trebate činiti i KAKO ćete to ostvariti
  • saznati ćete nove i dodatne spoznaje za pristup razumijevanju pojma i značaja uspješnog upravljanja robnim markama (Brand Management) u suvremenom poslovanju
  • kroz interaktivnu radionicu ostvariti ćete prijenos znanja, praktičnih iskustava i vještina i time izravno utjecati na unapređenje kvalitete svog svakodnevnog rada i uspješnost poslovanja

Metode rada:

  • interaktivna radionica uz razmjenu znanja i iskustva kroz razgovor i diskusiju
  • praktični primjeri iz svjetske i domaće prakse
  • individualne i timske vježbe i zadaci
  • analiza konkretnog slučaja iz hrvatske prakse omogućit će polaznicima da na konkretnom primjeru dobiju uvid u proces stvaranja (novog) branda

 

Kotizacija po danu radionice: 1.500,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

Broj polaznika je ograničen: do 15

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Trener mr.sc. Jan Kreber, BCL

Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, leadershipa, ljudskih resursa te poslovnog upravljanja i strateškog planiranja. Iza sebe ima preko 1000 sati interaktivnih edukacijskih treninga. Aktivno je sudjelovao u procesu kreiranja, razvoja i uvođenja na tržište raznih novih proizvoda, rebrandinga i/ili re/pozicioniranja postojećih... Autor je jedinstvenog modela kreiranja i upravljanja robnom markom – BrandMaker©. Tijekom dosadašnje uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist, konzultant, trener, manager, direktor, član ili predsjednik Uprave. Jedini je u Hrvatskoj nositelj elitne titule Business Commando Leader (BCL). Trenutno je zaposlen u kompaniji s cca. 2000 zaposlenih kao ekspert manager za područje selekcije, edukacije i razvoj zaposlenika.

 

PRIJAVI SE