2019-10-01 09:00 - 16:30 Europe/Zagreb

Bihevioralna forenzika 1

Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica Ul. 9D, 10020, Zagreb, Hrvatska (kod Konzuma)

Radionica je namijenjena firmama i pojedincima koji žele konkretna i dodatna znanja u području otkrivanja istine, detekcije i prevencije laži i obmane. Izuzetno korisna, praktična i primjenjiva u svim risk aktivnostima, od procjena i obrada šteta, poslovnih pregovora, prodajnih aktivnosti, selekciji kadrova, vođenju ljudi itd.

Sadržaj modula:

  • OPREZ   alat za prepoznavanje laži i obmane
  • Obmana - vrste
  • Prešućivanje / laganje
  • Rizične kategorije
  • Vrste i elementi laži
  • Faktori koji utiču na obmanjujuće ponašanje
  • Psihopatija laganja
  • Indicije i verzije u otkrivanju obmane
  • Neverbalna komunikacija (detekcija  i interpretacija)
  • Analiza primjera
  • Pojam neverbalnih signala i njihova pouzdanost
  • Tipovi ponašanja
  • Govor tijela - Basic analiza i praktični primjeri
  • Vrste i grupe neverbalnih signala – alat za procjenu
  • Pravila detekcije i analize signala
  • Analiza primjera

Trajanje: 09:00h - 16:30h

Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

Broj polaznika je ograničen: do 12

 Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje
Trenerica Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

 

PRIJAVI SE

Related upcoming events

  • 2019-10-17 09:00 - 2019-10-17 13:00 Europe/Zagreb

    Sistemske konstelacije su efikasna sve raširenija metoda koju je osmislio njemački terapeut Bert Hellinger. Ovom vrlo zanimljivom tehnikom mogu se istražiti sve poteškoće ili dileme koje stoje na putu pojedincima, timovima, odnosima, projektima, strategijama i ciljevima organizacije.

    " Svaki pojedinac u organizaciji čini dio cjeline. Cjelina se manifestira na svakog pojedinca. Krug je stalan i promjenjiv" - Lidija Delić, mag.oec., sistemski savjetnik

    Sadržaj modula:

    • Pojam - trauma u organizacijama
    • Simptomi trauma u organizacijama
    • Utjecaj povijesti razvoja organizacije na sadašnjost - postojanje trauma u prošlosti
    • Djelovanje prošlih trauma u organizaciji na poslovanje - sistemski pogled
    • Utjecaj moguće traume na poslovanje organizacije
    • Intuicija i poslovno odlučivanje - moguće ili nemoguće

    Metodologija rada:

    • Dio predavanja
    • Vježbe koje su bazirane na metodologiji Sistemskih konstelacija

    Trajanje: 9:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 600,00 kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Lidija Delić:

    kroz svoje poslovno iskustvo voditelja prodaje, financija, general managera, pa sve do današnje pozicije ravnateljice Učilišta Galbanum i provođenja terapeutskog rada s klijentima kroz pristup sistemskih konstelacija, trenerica Lidija ima široki dijapazon rada i provođenja edukacija. Uz ekonomsku struku, cijeli život ulaže u svoja znanja kroz područja rada na tijelu aromaterapije, aromatične kineziologije, fitoterapije, refleksoterapije  i područja osobnog razvoja pojedinca NLP-a, Transakcijske analize, karmičke dijagnostike. Sa sistemskim konstelacijama se susreće prije 15 godina i završava edukaciju za voditelja sistemskih konstelacija. Njezine radionice bazirane su na metodologiji sistemskih konstelacija, što predstavlja uvide i rješavanje raznih problemskih situacija. Njezin pristup na edukacijama je vrlo stručan i usmjeren na rješavanje izazova polaznika i dobivanja rješenja kroz izvrsnu metodu današnjice - sistemskih konstelacija!

  • 2019-10-17 14:00 - 2019-10-17 17:00 Europe/Zagreb

    Radionica je namijenjana svima koji su svjesni koliko naše vrijednosti utječu na naše životne odluke, uspjeh, privatni život i u velikoj mjeri su sastavni su dio našeg životnog puta. Vrijednosti koje nosimo u sebi mogu nam puno pomoći u životu, al ii odmoći. Kada to osvijestimo, možemo utjecati puno više na područja u našim životima, nego što smo to ikada zamišljali. Prijavite se na radionicu i otkrijte nova područja Vašeg interesa.

    Sadržaj modula:

    • Imamo sve šanse uspjeti privatno i poslovno ako osvijestimo svoje vrijednosti
    • Definiranje osobnih vrijednosti i što s njima?
    • Definiranje poslovnih vrijednosti i kako ih koristiti?
    • Što o meni kažu moje vrijednosti; kako ih implementirati u svoje okruženje?
    • Kako odvojiti poslovne od privatnih vrijednosti
    • Razumijevanje važnosti i utjecaja vrijednosti na posao
    • Koje vrijednosti ima moje okruženje i kako utječu na mene? koje me koče, a koje potiču? 

    Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Vježbe
    • Rad na konkretnim primjerima
    • Rad u grupama i parovima

    Trajanje: 14:00h - 17:00h

    Kotizacija radionice: 490,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Trenerica: Ivana Mišić Lokar

    Trenerica je prihvaćanjem pozicije kao najmlađi direktor prodaje sa 25 godina stekla veliko prodajno iskustvo, vodila 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. Tijekom svoje karijere radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u više zemalja, postavljanju managera,  zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika, praćenju rezultata, pregovorima s kupcima, određivanju strategije poslovanja i planiranju. Na radionici vrlo motivirajuće potiče polaznike i kroz vlastite primjere prenosi konkretna znanja i potiče na razmišljanje. Tijekom vrlo intenzivnog angažmana na zahtjevnim radnim mjestima, trenerica je puno radila na svom osobnom razvoju, što komunicira i kroz radionice koje su usmjerene na životne teme.

  • 2019-10-17 15:00 - 2019-10-17 17:00 Europe/Zagreb

    Business Qi Gong je poznata metoda u poslovnom svijetu u Austriji i Njemačkoj, naša je želja ovu metodu promovirati je i u Hrvatskoj.

    Business Qi Gong za više zdravlja, vitalnosti i energije-QI-a na radnom mjestu.

    Qi Gong je životni koncept koji djeluje na sva područja u ljudskom životu. Prakticira se već stotinama godina, njegovo djelovanje je naučno dokazano. Djeluje mentalno i tjelesno na ljudski organizam.

    QI ORGANI: svaki organ u našem tijelu ima specifičnu ulogu i specifičnu energiju. Za postizanje te specifične energije i harmonizacije postoje različite tehnike pokreta disanja i tijela.

    Kako se postiže ravnoteža penjući se stepenicama uspjeha?

    Često se susrećemo s poduzetnicima, managerima, ljudima na vodećim pozicijama kao i svim zaposlenim ljudima, na koje je posao ostavio vidne tragove na zdravlje, vitalnost i dobar osjećaj.

    Stepenice uspjeha

    Put do ravnoteže vodi preko sedam stepenica

    • Meditacija
    • Disanje vlastitim ritmom
    • Pokret
    • Sirenje
    • Dizajn
    • Individualitet
    • Identitet

     Prednosti za poslovanje koje pruža Qi Gong:

    • Grupni trening povećava motivaciju
    • Podiže radni moral
    • Služi kao preventivna zaštita od Burn-out
    • Povećava energiju QI i kapacitet mogućnosti radnika

    Trajanje: 15:00h - 17:00h

    Kotizacija radionice: 250,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Snežana Nagy, trener za životni pokret, Tanz & Mentaltrening

    Iskustvo u radu:

    • Qi Gong & Tanz Gruppen-Hallein & Salzburg, rad s djecom, mladeži i odraslima
    • KiBeHaus gemeinnütziger Verein rad s djecom, mladeži i odraslima
    • Maria Plain Schule-Salzburg, mladež-odrasli
    • SPZ Hallein, djeca, mladež, odrasli
    • Verein “Lächelnde Kindern Augen”, djeca, mladež odrasli
    • Vital 50+, Institut za dalji razvoj i školovanje , - Salzburg
    • Frauenanderskompetent Salzburg,
    • Starački dom-Hallein, rad sa skrbnicima i umirovljenicima
    • Fitnessstudio „Forever Fit“, Hallein, Arbeit mit Erwachsenen
    • Now Fit fitness Studio
    • Fitnessstudio „Injoy“, Salzburg, Odrasli-tjelesni i mentalni trening-
    • Hotel „Hirsch“- Bad Hofgestein, trener za djecu i odrasle, personal
    • Forever Living-Superweise-trener-tjelesni i mentalni pokret
    • WIFI-predavač-trener za zdravlje-tjelesni i mentalni
  • 2019-10-18 18:00 - 2019-10-18 21:00 Europe/Zagreb

     

    Zadnjih 2-3 desetljeća sve se više spoznaje i pridaje se sve veća pozornost povezanosti pitanja smisla na radnom mjestu i organizacijskog uspjeha. Istraživanja pokazuju jasnu vezu između otkrivanja smisla i organizacijske sposobnosti da upravlja promjenama, sposobnosti da zadrži ključne zaposlenike te veće angažiranosti i uspjeha. Izvor konkurentske prednosti i snage dolazi od jedinstvenosti i neponovljivosti ljudi koji rade u organizacijama. Sve veći izazov je stvaranje okruženja u kojem zaposlenici mogu zadovoljiti svoju potrebu za smislom, u kojem volja za smislom ne doživljava frustraciju, već procvat, jačanje. U logoterapiji čovjek je  predstavljen kao biće u traženju smisla. Prema Viktoru  Franklu, njenom osnivaču, težnja da u svom životu pronađe smisao je primarna motivacijska sila u čovjeku.  Na radionici će polaznici kroz predavanje, vježbe i diskusiju osvijestiti značenje otkrivanja smisla i saznati osnovne koncepte logoterapije te kako ih povezati i koristiti u kreiranju motivirajućeg radnog okruženja.

    Ključne teme:

    • Sve važnije pitanje smisla u organizacijama
    • Osnovni koncepti u logoterapiji:
      • Logoterapijska slika čovjeka - tri dimenzije ljudske egzistencije, snaga ljudskog duha
      • Tri stupa na kojima počiva logoterapija - volja za smislom, smisao života, slobodna volja; što se događa kada nema smisla i kada je volja za smislom frustrirana
      • Osnovni model logoterapije - sudbinski prostor, prostor slobode
      • Logoterapijske tehnike - kako ih koristiti u svakodnevnom životu i radu
      • Optimizam prošlosti, aktivizam budućnosti
    • Što znači smisao rada
    • Kreiranje pozitivnog organizacijskog konteksta praksama koje potiču smislenost rada

    Trajanje: 18:00h - 21:00h

    Kotizacija radionice: 300,00 kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Trenerica Marina Jakus
    • 15 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima
    • Veliko zanimanje za egzistencijska pitanja i otkrivanje smisla, diploma 1. stupnja iz logoterapije, u tijeku završetak edukacije za logoterapeuta
    • NLP business practitioner, IN

     

  • 2019-10-22 09:00 - 2019-10-22 16:30 Europe/Zagreb

    Komunikacija je skup vještina koje je potrebno uvijek iznova razvijati i graditi, kakao u poslovnom, tako i u privatnom okruženju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele unaprijediti odnose s kolegama, klijentima, kao i osobama iz svojeg privatnog života, što čini unutarnje zadovljstvo, bolju radnu uspješnost i rezultate. Na radionici ćete kroz interaktvan pristup zanimljivih vježbi i primjera iz privatnog i poslovnog života

    Kratak program modula:

    Komunikacijski alati

    • Verbalna i neverbalna komunikacija
    • Percepcija i emocije
    • Alati i barijere u komunikaciji
    • Aktivno slušanje
    • Empatija i osjećaj međusobnog razumijavanja
    • Afirmativni govor - "meki" rječnik
    • Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE
    • Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost
    • Ograničavajuća uvjerenja u komunikaciji
    • „Feedback“ (davanje povratne informacije)
    • Kako dati povratnu informaciju o učinku
    • Vježbe na konkretnim primjerima polaznika

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati se i osvijestiti važnost verbalne i neverbalne komunikacije
    • Naučiti komunicirati na afirmativan način
    • Upoznati se s različitim tipovima sugovornika
    • Naučiti dati kvalitetan „Feedback“

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

     Trenerica: Elsy Vickov

    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

  • 2019-10-23 09:00 - 2019-10-23 13:00 Europe/Zagreb

    Edukacija je namijenjena  prodavačima, komercijalistima, direktorima prodaje, vlasnicima i direktorima firmi koji se u svom svakodnevnom radu susreću s klijentima i rješavaju njihove zahtjeve, pritužbe, reklamacije. Radionica je usmjerena prema izazovnim situacijama s različitim profilima klijenata koji su neugodni, koji uvijek traže nešto više, koji kasne s plaćanjem, koji sve znaju i sl. Kroz diskusije i konkretne vježbe polaznici dolaze do zaključaka kako se postaviti u raznim situacijama i istrenirati korisne metode.

    Sadržaj modula:

    • Svatko od nas ima svoj tip zahtjevnog klijenta!
    • Prepoznati svog zahtjevnog klijenta i kako s njom/njim?
    • Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
    • Strategije ponašanja za svaki profil osobe
    • Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
    • Kako se staviti u 'cipele' zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
    • Vježbe i simulacije na različitim primjerima
    • Vještine koje će suradnju učiniti protočnom 
    • Uloga koja će osigurati dobar rezultat i sačuvati vašu energiju 

    Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Vježbe
    • Rad na konkretnim primjerima
    • Rad u grupama i parovima

    Trajanje: 09:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 690,00  kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Ivana Mišić Lokar

    Trenerica je kao najmlađi direktor prodaje sa 25 godina stekla veliko prodajno iskustvo, vodila je 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. Tijekom svoje karijere radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u više zemalja, postavljanju managera,  zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika, praćenju rezultata, pregovorima s kupcima, određivanju strategije poslovanja i planiranju. Na radionici vrlo motivirajuće potiče polaznike i kroz vlastite primjere prenosi konkretna znanja i potiče na razmišljanje.

  • 2019-10-23 14:00 - 2019-10-23 18:00 Europe/Zagreb

    Zaposlenik je meta! Većina istraživanja i statistika pokazuje kako je čovjek uzrok preko 80% računalnih incidenata koji se dogode u bilo kakvom informacijskom sustavu. Svi mi koji koristimo internet trebali bi prisustvovati ovoj edukaciji, bila to uprava, nabava, računovodstvo, prodaja ili neki drugi dio tvrtke. Sve što naučite na ovoj edukaciji ćete moći primjenjivati i u privatnom životu te tako pomoći sigurnosti vaše obitelji i djece.

    Trajanje: 4 sata

    Sadržaj modula:

    • Što je sigurnost - informacijska, kibernetička, računalna?
    • Tko su napadači, odnosno koje su prijetnje
    • Prikaz najnovijih hakerskih trendova, te kako prepoznati prijetnju
    • Društveni (social) inženjering - Demonstracija napada uživo
    • Email prijevare (Phishing i Spear Phishing) - Praktični primjeri
    • Ransomware - Praktični primjeri
    • Fizička sigurnost - Praktični primjeri
    • Lozinke - kompleksno i lako pamtljivo (izrada)
    • Sigurnost na putu
    • Sigurnost u privatnom okruženju
    • Kome prijaviti incident?

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • kako efikasnije i sigurnije poslovati kroz današnje korištenje tehnologija
    • na koji način smanjiti mogućnost IT incidenata i svesti ranjivost sustava na najmanju razinu
    • upoznati polaznike sa svim aktualnim prijetnjama
    • kroz praktične primjere i prikazom stvarnih iskustava proći kroz vrste napada
    • kako je lako doći do željene informacije i kako se obraniti
    • naučiti kako da koriste sve te dostupne tehnologije i servise na siguran način.

     Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Rad na primjerima
    • Rad u grupama
    • Vrlo interaktivan pristup

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Trajanje: 14:00h - 18:00h

    Kotizacija radionice: 900kn + PDV

    Cijena uključuje:

    • Materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Provođenje radionice u multimedijskoj dvorani
    • Coffe break (2) + snack
    • Uvjerenje

     

    Tino Šokić je predavač - stručnjak za sigurnost koji je u profesionalnim IT vodama već preko 10 godina. Kombinacija pohađanja pravnog fakulteta i osvajanja raznih IT certifikata razvila je veliku ljubav prema kibernetičkoj sigurnosti i svih tehnologija koje nas okružuju kroz prizme sigurnosti i očuvanja privatnosti. Inženjerski duh je izbrusio u jednoj od najvećih hrvatskih tvrtki za gospodarenje i upravljanje autocestama, te kao mrežni i sigurnosni inženjer ima uvid u tehnički aspekt funkcioniranja tehnologija. Također, kao instruktor na vodećoj američkoj web platformi Cybrary.it za edukaciju u svezi kibernetičke sigurnosti i jedan od pokretača najvećeg regionalnog portala za besplatnu edukaciju ucionica.net, upoznat je što krajnjim korisnicma nedostaje, odnosno što im je najbolje za pružiti u pogledu učenja o sigurnosti. Čest je gost na raznim konferencijama i seminarima kao predavač, te na svojim predavanjima pruža znanja koja su odmah primjenjiva i prikazana kroz praktične primjere.

  • 2019-10-29 09:00 - 2019-10-29 13:00 Europe/Zagreb

    Sistemske konstelacije su efikasna sve raširenija metoda koju je osmislio njemački terapeut Bert Hellinger. Ovom vrlo zanimljivom tehnikom mogu se istražiti sve poteškoće ili dileme koje stoje na putu pojedincima, timovima, odnosima, projektima, strategijama i ciljevima organizacije.

    " Svaki pojedinac u organizaciji čini dio cjeline. Cjelina se manifestira na svakog pojedinca. Krug je stalan i promjenjiv" - Lidija Delić, mag.oec., sistemski savjetnik

    Sadržaj modula:

    • Sistemski pogled 
    • Uspješni timovi - karakteristike
    • Utjecaj pojedinca na produktivnost cijelog tima - pitanje granica ( Tko pripada sistemu? Koja je relevantna okolina? Je li pažnja na klijentu/kupcu? )
    • Pronalazenje "najboljeg mjesta" za svakog člana tima
    • Komunikacija unutar tima - nevidljivi utjecaji osobnosti pojedinca na tim

    Metodologija rada:

    • Dio predavanja
    • Vježbe koje su bazirane na metodologiji Sistemskih konstelacija

    Trajanje: 9:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 600,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Lidija Delić:

    kroz svoje poslovno iskustvo voditelja prodaje, financija, general managera, pa sve do današnje pozicije ravnateljice Učilišta Galbanum i provođenja terapeutskog rada s klijentima kroz pristup sistemskih konstelacija, trenerica Lidija ima široki dijapazon rada i provođenja edukacija. Uz ekonomsku struku, cijeli život ulaže u svoja znanja kroz područja rada na tijelu aromaterapije, aromatične kineziologije, fitoterapije, refleksoterapije  i područja osobnog razvoja pojedinca NLP-a, Transakcijske analize, karmičke dijagnostike. Sa sistemskim konstelacijama se susreće prije 15 godina i završava edukaciju za voditelja sistemskih konstelacija. Njezine radionice bazirane su na metodologiji sistemskih konstelacija, što predstavlja uvide i rješavanje raznih problemskih situacija. Njezin pristup na edukacijama je vrlo stručan i usmjeren na rješavanje izazova polaznika i dobivanja rješenja kroz izvrsnu metodu današnjice - sistemskih konstelacija!

  • 2019-11-06 09:00 - 2019-11-06 13:00 Europe/Zagreb

    TOP NOVA AKTUALNA TEMA! 

    INTERNET PRETRAŽIVANJE ZA ODJELE LJUDSKIH POTENCIJALA & 'RECRUTERE'

    Na koje načine i gdje pronaći kvalitetne kandidate

    Radionica je namjenjena svima koji se bave zapošljavanjem i aktivno traže kvalitetne kadrove: za ljudske resurse/ potencijale, ‘recrutere’, voditelje/zaposlenike kadrovskih službi, direktore. Naučite kako na pravi način dobiti kvalitetne informacije o potencijalnom kandidatu na internetu. Naučite kako pametnije i brže koristiti javno dostupne alate i izvore podataka, kao što je na primjer “jednostavno” googlanje. Naučit ćete obavještajne procedure i mogućnosti nalaženja izuzetno relevantnih informacija kako biste poduzeli kvalitetne daljnje korake i donijeli ključne odluke prilikom zapošljavanja.

    Trajanje: 4 sata

    Sadržaj modula:

    • Što je OSINT
    • Tko koristi OSINT
    • Privatnost i sigurnost
    • Etička i moralna pitanja u kontekstu OSINT-a
    • Kako biti diskretan i anoniman
    • Digitalni trag zaposlenika
    • Google - LinkedIn
      • Kako pretraživati
      • Booelovi logički operatori (Boolean searches)
    • Društvene mreže
    • DeepWeb/DarkWeb
    • BIG DATA i FAKE NEWS
    • Validacija podataka
    • Ostali alati i trikovi

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • Upoznati se s tehnikom koja će vam olakšati traženje kvalitetnih kadrova
    • Naučiti koji su kvalitetni izvori informacija na internetu
    • Upoznati se s etičkim pitanjima
    • Otkriti kako ostavljamo digitalni trag, mi i naši potencijalni kandidati
    • Upoznati se s kvalitetnim pretraživanjem
    • Naučiti kako koristiti društvene mreže na kvalitetan način kao izvor

     Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Rad na primjerima
    • Rad u grupama
    • Vrlo interaktivan pristup

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Trajanje: 09:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 900kn + PDV

    Cijena uključuje:

    • Materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Provođenje radionice u multimedijskoj dvorani
    • Coffe break (2) + snack
    • Uvjerenje

    Tino Šokić je predavač - stručnjak za sigurnost koji je u profesionalnim IT vodama već preko 10 godina. Kombinacija pohađanja pravnog fakulteta i osvajanja raznih IT certifikata razvila je veliku ljubav prema kibernetičkoj sigurnosti i svih tehnologija koje nas okružuju kroz prizme sigurnosti i očuvanja privatnosti. Inženjerski duh je izbrusio u jednoj od najvećih hrvatskih tvrtki za gospodarenje i upravljanje autocestama, te kao mrežni i sigurnosni inženjer ima uvid u tehnički aspekt funkcioniranja tehnologija. Također, kao instruktor na vodećoj američkoj web platformi Cybrary.it za edukaciju u svezi kibernetičke sigurnosti i jedan od pokretača najvećeg regionalnog portala za besplatnu edukaciju ucionica.net, upoznat je što krajnjim korisnicma nedostaje, odnosno što im je najbolje za pružiti u pogledu učenja o sigurnosti. Čest je gost na raznim konferencijama i seminarima kao predavač, te na svojim predavanjima pruža znanja koja su odmah primjenjiva i prikazana kroz praktične primjere.

  • 2019-11-07 09:00 - 2019-11-07 12:00 Europe/Zagreb

    Svi koji žele bolje osvijestiti i upoznati sebe kroz svoje životne uloge (kolega, majka, otac, zaposlenik, direktor, sin, sestra i sl.), pozvani su na ovu zanimljivu radionicu. Kroz vježbe i diskusije upoznat ćemo bolje sebe kroz uloge s kojima se lakše nosimo, za razliku od uloga s kojima se teže nosimo. Dobit ćemo mnoge uvie i odgovore koji se nalaze u nama. Prijavite se i upoznajte sebe još bolje kroz ovu zabavnu radionicu.

    Sadržaj modula:

    • Svjesnost o postojanju raznih uloga u kojima se nalazimo svakodnevno  je ključ stabilnosti i zadovoljstva/ uspjeha
    • Naša slika koju šaljemo svijetu ovisi o ulozi u kojoj se nalazimo u tom trenutku
    • Prelaziti iz uloge u ulogu privatno - poslovno
    • Kako dodati nova značenja svojim ulogama, pridobiti za tu promjenu i druge u svojoj okolini
    • Uloge i društvene norme
    • Odvojiti uloge u kojima jesmo; ja nisam moja uloga

    Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Vježbe
    • Rad na konkretnim primjerima
    • Rad u grupama i parovima

    Trajanje: 9:00h - 12:00h

    Kotizacija radionice: 490,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Ivana Mišić Lokar

    Trenerica je prihvaćanjem pozicije kao najmlađi direktor prodaje sa 25 godina stekla veliko prodajno iskustvo, vodila 13 komercijalista u timu koji je pokrivao cijelu Hrvatsku. Tijekom svoje karijere radila je u prodajnom timu, na plasiranju branda i organizaciji prodaje. Ima veliko iskustvo na organizaciji timova u više zemalja, postavljanju managera,  zapošljavanju komercijalista, treninzima prodaje, obilasku terena, evaluaciji zaposlenika, praćenju rezultata, pregovorima s kupcima, određivanju strategije poslovanja i planiranju.

    Na radionici vrlo motivirajuće potiče polaznike i kroz vlastite primjere prenosi konkretna znanja i potiče na razmišljanje. Tijekom vrlo intenzivnog angažmana na zahtjevnim radnim mjestima, trenerica je puno radila na svom osobnom razvoju, što komunicira i kroz radionice koje su usmjerene na životne teme.

  • 2019-11-08 09:00 - 2019-11-08 16:30 Europe/Zagreb

    Coaching je danas postao suvremeni i neizbježni alat komunikacije i vođenja, što danas organizacije prepoznaju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele poboljšati svoje voditeljske i komunikacijske sposobnosti i na taj način razvijati potencijale svojih kolega, kao i cijele organizacije.

    Sadržaj modula:

    • Što je coaching?
    • Voditelj kao coach
    • Osnove uspješnog coachinga
    • Elementi uspješnog coacha
    • Postavljanje ciljeva u razvojnim coaching razgovorima
    • Coaching kao moćna tehnika vođenja
    • Praćenje rada suradnika i tajne individualnog poticanja
    • Kako evaluirati rezultate u coachingu
    • Osobna priprema za razvojni coaching razgovor
    • Neformalni coaching u svakodnevnim situacijama (vježbe)
    • Priprema i vođenje bilješki razvojnih coaching razgovora

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati polaznike s tehnikama coachinga
    • Istrenirati polaznike da koriste coaching proces u vođenju, što je nova i vrlo efikasna metoda vođenja

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

     

  • 2019-11-12 09:00 - 2019-11-12 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namijenjena tajniceama ili zaposlenicima u 'back office'-u koji su zaduženi za korespodenciju i efikasnost provođenja poslovnih zadataka u organizaciji. Modul sadrži edukaciju od poslovnog bontona, pisane komunikacije, pravila uredskog poslovanja, pa sve do organizacije posla i komunikacijskih vještina.

    Sadržaj modula:

    Verbalna i neverbalna komunikacija

    • telefonska komunikacija:
    • javljanje i predstavljanje
    • kako razgovarati
    • primanje poruka

    Pisana komunikacija - poslovno pismo

    Poslovni bonton - osnove

    • besprijekorno poslovno ponašanje - pozdravljanje, predstavljanje
    • poslovno odijevanje  
    • uredski bonton - što DA, a što NE raditi u uredu
    • odnosi s nadređenima
    • susreti i posjeti - kako dočekati i ispratiti posjetitelje

    Organizacija vremena

    • kradljivci vremena
    • određivanje prioriteta
    • planiranje zadataka

    Planiranje i organizacija poslovnih događanja (sastanci, konferencije, poslovni ručak, itd.).

    Osnove asertivnog ponašanja

    • kako se zauzeti za sebe
    • Kako s neugodnim posjetiteljima - klijentima

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • osnovne vještine komuniciranja
    • telefonsku i pisanu komunikaciju
    • poslovni bonton
    • planiranje vremena

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

  • 2019-11-13 09:00 - 2019-11-13 11:00 Europe/Zagreb

    Sistemske konstelacije su efikasna sve raširenija metoda koju je osmislio njemački terapeut Bert Hellinger. Ovom vrlo zanimljivom tehnikom mogu se istražiti sve poteškoće ili dileme koje stoje na putu pojedincima, timovima, odnosima, projektima, strategijama i ciljevima organizacije.

    " Svaki pojedinac u organizaciji čini dio cjeline. Cjelina se manifestira na svakog pojedinca. Krug je stalan i promjenjiv" - Lidija Delić, mag.oec., sistemski savjetnik

    Sadržaj modula:

    • Što je stres, sistemski pogled – utjecaj percepcije pojedinca na razinu stresa
    • Utjecaj stresa na zdravlje
    • Tehnike za prevladavanje stresa
    • Holistički pristup rješavanja stresa
    • Mobing voditelja, leadera ... ( sistemski utjecaj osobnih uvjerenja )

    Metodologija rada:

    • Dio predavanja
    • Vježbe koje su bazirane na metodologiji Sistemskih konstelacija

    Trajanje: 9:00h - 11:00h

    Kotizacija radionice: 250,00  kn + PDV 

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break 
    • Uvjerenje

    Trenerica: Lidija Delić:

    kroz svoje poslovno iskustvo voditelja prodaje, financija, general managera, pa sve do današnje pozicije ravnateljice Učilišta Galbanum i provođenja terapeutskog rada s klijentima kroz pristup sistemskih konstelacija, trenerica Lidija ima široki dijapazon rada i provođenja edukacija. Uz ekonomsku struku, cijeli život ulaže u svoja znanja kroz područja rada na tijelu aromaterapije, aromatične kineziologije, fitoterapije, refleksoterapije  i područja osobnog razvoja pojedinca NLP-a, Transakcijske analize, karmičke dijagnostike. Sa sistemskim konstelacijama se susreće prije 15 godina i završava edukaciju za voditelja sistemskih konstelacija. Njezine radionice bazirane su na metodologiji sistemskih konstelacija, što predstavlja uvide i rješavanje raznih problemskih situacija. Njezin pristup na edukacijama je vrlo stručan i usmjeren na rješavanje izazova polaznika i dobivanja rješenja kroz izvrsnu metodu današnjice - sistemskih konstelacija!

  • 2019-11-14 09:00 - 2019-11-14 16:30 Europe/Zagreb

    Kratak sadržaj:

    Umijeće vođenja

    • Što je vođenje, funkcije vođenja
    • Komunikacija u vođenju
    • Različiti stilovi vođenja i utjecaj na motivaciju
    • Situacijsko vođenje
    • Razlika između formalnog i neformalnog vođe
    • Emocije kao važan pokretač u motiviranju i vođenju ljudi
    • Kako izgraditi kvalitetnije odnose unutar tima da vas ljudi slijede, da vam vjeruju
    • Voditelj kao uzor

    Osnovni elementi uspješnog vođenja i upravljanja 

    • Kako istinski motivirati i inspirirati zaposlenike
    • Građenje povjerenja, kolegijalnosti i zajedništva
    • 'Feedback' kao povratna informacija o učinku
    • Značaj konstruktivnog feedbacka i kako ga dati (simulacije na konkretnim primjerima)

    Kotizacija po danu radionice: 1.500,00 kn + PDV

    Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

    Broj polaznika je ograničen: do 15

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

     

  • 2019-11-26 09:00 - 2019-11-26 16:30 Europe/Zagreb

    Želite razgovarati sa šefom i zatražiti veću plaću na osnovi svojih boljih rezulata? Voditelj ste odjela i trebate iskomunicirati da je potrebno otpustiti dvoje zaposlenika? Imate izazovnu situaciju kod kuće i želite zamoliti svoju kolegicu za neku veliku uslugu? Direktor ste koji treba zaposlenicima objaviti da će se smanjivati plaće? To su sve situacije koje se mogu događati u našem radnom okruženju. Kako ih što uspješnije iskomunicirati i postići željeni cilj na dobrobit obje strane, iistrenirat ćete na našoj interaktivnoj radionici.

    Sadržaj modula:

    Što su teški razgovori

    • Koji su razgovori teški
    • Metoda utjecaja na ljude
    • Zbog čega izbjegavamo teške razgovore
    • Najčešći razlozi za izbjegavanje
    • Teških razgovora ima u privatnom, a i u poslovnom životu

    Situacije teških razgovora

    • Kako tražiti povišicu
    • Kako prekinuti vezu
    • Kako isporučiti negativnu kritiku
    • Kako se ispričati
    • Kako otpustiti zaposlenika
    • Kako priznati svoju pogrešku
    • Kako saopčiti lošu ocjenu rada
    • Kako kritizirati loše ponašanje
    • Kako dati pozitivan 'feedback'
    • Kako dati negativan 'feedback'
    • Što DA i što NE
    • Treniranje različitih situacija na konkretnim primjerima, diskusija

    Što će polaznici spoznati na radionici:

    • Spoznati važnost i korist teških razgovora
    • Naučiti metode utjecaja na ljude
    • Provježbati niz zahtjevnih situacija
    • Naučiti što treba koristiti, a što svakako izbjegavati
    • Dobiti niz povratnih informacija na osnovi svojih provedenih konkretnih primjera

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Trenerica Gordana Bauer, MPC Master Trainer

    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-12-02 09:00 - 2019-12-02 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namjenjena svima koji trebaju zainteresirati publiku za svoje ideje, nove projekte,  proizvod ili uslugu. Iako imate iskustva u svom radu, interaktivna radionica će Vam dati dodatne tehnike i spoznaje kako možete još poboljšati svoje sadašnje vještine, potaknuti motivaciju i interes publike na vrlo specifičan način i biti drugačiji od drugih.

    Sadržaj modula:

    Tajne uspješnog javnog nastupa

    • Što je javni nastup, a što prezentacija
    • Tehnike pripreme za javni nastup (vježbe)
    • Kako se opustiti prije nastupa
    • Kako sigurnim nastupom ostaviti dojam
    • Prvih najvažnijih 5 minuta
    • Kako dati interview
    • Na koji način se snaći u nepredvidivim situacijama
    • Intenzivne vježbe

    Vještine samoprezentiranja

    • Čitanje neverbalne komunikacije i uspješno korištenje u samoprezentaciji
    • Kako prezentirati proizvod, kako uslugu, a kako predstaviti sebe (primjeri)
    • Male tajne uspješne samoprezentacije
    • Načini samoprezentacije
    • Kako prevladati tremu
    • Korištenje jezika utjecaja
    • Kako u kratkom roku prepoznati metaprograme sugovornika i uspješno ih koristiti u samoprezentaciji
    • Upoznavanje s glavim strategijama samoprezentacije
    • Simulacije prezentacija s različitim sugovornicima
    • Intenzivne vježbe 

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati se s razlikom javnog nastupa i prezentacije
    • Izgraditi znanja i upravljati tehnikama javnog nastupa
    • Polaznici će savladati korake od kojih se sastoji svaka uspješna prezentacija
    • Polaznici će samostalno naučiti pripremati i dorađivati svoje prezentacije s obzirom na vrstu publike
    • Izvježbat će svoje nastupe pred grupom i svatko za sebe dobiti povratne informacije u svrhu unapređenja
    • Naučit će male tajne (metafore, 'začini', alati privlačenja pozornosti, zahtjevna publika...)
    • Polaznici će napraviti svoju prezentaciju koja će im ubuduće koristiti na radnom mjestu

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2019-12-03 09:00 - 2019-12-03 16:30 Europe/Zagreb

    Svi se ponekad nađemo u nekoj konfliktnoj situaciji. Na koji način se postaviti, kako procijeniti sugovornika i donekle razumjeti njegove reakcije, korektno reagirati i definirati odnos? Kroz razne vježbe i simulacije možete istrenirati na našoj interaktivnoj radionici.

    Kratak sadržaj:

    Kako nastaju konflikti

    • Što uzrokuje konflikte
    • Vrste i razine konflikta
    • Ego reakcije i igre moći 

    Kako ispravno reagirati

    • Uspješno rješavanje konflikata (vježbe i simulacije)
    • Najčešće strategije - prednosti i nedostaci
    • Prevencija konflikata (diskusija)
    • Razlike u percepciji
    • Rad na konkretnim primjerima polaznika ('case study')

    Zahtjevne situacije

    • Osnovni tipovi zahtjevnih sugovornika
    • Osvještavanje uloge ega u komunikaciji
    • Kako se staviti u 'cipele' zahtjevne osobe i kako ga lakše razumjeti
    • Vježbe i simulacije na različitim primjerima
    • Diskusija: što svatko od nas može promijeniti kod sebe kako bi se lakše nosio sa izazovnim osobama 

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Naučit će kako nastaje konflikt i koji su njegovi glavni uzroci
    • Savladat će strategije u rješavanju konfliktnih situacija
    • Istrenirati konfliktne situacije na svojim konkretnim primjerima
    • Budući da se radi na konkretnim primjerima polaznika, dobiva se konkretan uvid i moguća rješenja situacija svakog zaposlenika
    • Upoznati se s tipovima zahtjevnih osoba i dobiti savjete na koji način uspješnije komunicirati sa svakim od njih
    • Naučit će korake nenasilne komunikacije i dobro će ih istrenirati u simulacijskim vježbama
    • Razmijenit će međusobno svoja iskustva, dobiti korisne ideje i čuti iskustva svojih kolega

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Elsy Vickov
    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja.