2019-10-15 18:00 - 19:00 Europe/Zagreb

Autogeni trening

Integra znanja d.o.o., Angora office centar, multimedijska dvorana
Phone:+385 1 63 82 640
Address: Jaruščica Ul. 9D, 10020, Zagreb, Hrvatska (kod Konzuma)

Autogeni trening - uvodni sat

Na uvodnom satu polaznici će čuti detaljnije informacije o Autogenom treningu, osnovne smjernice tehnike i čime se bavimo tijekom obuke Autogenog treninga te će imati priliku dobiti odgovore na pitanja.

Što je Autogeni trening?

Autogeni trening je znanstveno i medicinski priznata metoda koju je još 1928. godine osmislio njemački liječnik J. H. Schultz, prethodno istražujući područje (auto)sugestija s kolegama Freudom i Jungom.

Autogeni trening se uči po izvornoj metodi dr. Schultza kombinirajući ga sa znanjima kojima si svaka osoba može olakšati život:

  • kako uravnotežiti fizičko i psihičko zdravlje bez obzira na pritiske okoline i konkurenciju te kako imati više energije i motivacije u svakodnevnom životu,
  • kako se nositi sa stresom te kako riješiti strahove i paniku,
  • kako se zauzeti za sebe te kako (p)ostati siguran,
  • kako odlučivati  te kako biti odgovoran,
  • kako komunicirati na poslu, a kako izvan posla te kako se nositi s konfliktima,
  • kako se nositi s mislima i emocijama,
  • kako se nositi s kolegama na poslu te kako se nositi s raznim ulogama u privatnom životu,
  • kako smjelo, kreativno i odlučno željeno provesti u stvarno.

Voditelj: Irena Gorše, ovlašteni voditelj Akademije autogenog treninga

PRIJAVI SE

Related upcoming events

  • 2019-12-10 09:00 - 2019-12-10 16:30 Europe/Zagreb

    Komunikacija je skup vještina koje je potrebno uvijek iznova razvijati i graditi, kakao u poslovnom, tako i u privatnom okruženju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele unaprijediti odnose s kolegama, klijentima, kao i osobama iz svojeg privatnog života, što čini unutarnje zadovljstvo, bolju radnu uspješnost i rezultate. Na radionici ćete kroz interaktvan pristup zanimljivih vježbi i primjera iz privatnog i poslovnog života

    Kratak program modula:

    Komunikacijski alati

    • Verbalna i neverbalna komunikacija
    • Percepcija i emocije
    • Alati i barijere u komunikaciji
    • Aktivno slušanje
    • Empatija i osjećaj međusobnog razumijavanja
    • Afirmativni govor - "meki" rječnik
    • Uspješna komunikacija: kako DA i kako NE
    • Asertivnost vs. pasivnost i agresivnost
    • Ograničavajuća uvjerenja u komunikaciji
    • „Feedback“ (davanje povratne informacije)
    • Kako dati povratnu informaciju o učinku
    • Vježbe na konkretnim primjerima polaznika

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati se i osvijestiti važnost verbalne i neverbalne komunikacije
    • Naučiti komunicirati na afirmativan način
    • Upoznati se s različitim tipovima sugovornika
    • Naučiti dati kvalitetan „Feedback“

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

     Trenerica: Elsy Vickov

    Magistrirala psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja ‘soft skills’ vještina. Kroz konkretne praktične primjere uz puno interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja. 

  • 2019-12-11 09:00 - 2019-12-11 13:00 Europe/Zagreb

    TOP NOVA AKTUALNA TEMA! 

    INTERNET PRETRAŽIVANJE ZA ODJELE LJUDSKIH POTENCIJALA & 'RECRUTERE'

    Na koje načine i gdje pronaći kvalitetne kandidate

    Radionica je namijenjena svima koji se bave zapošljavanjem i aktivno traže kvalitetne kadrove: za ljudske resurse/ potencijale, ‘recrutere’, voditelje/zaposlenike kadrovskih službi, direktore. Naučite kako na pravi način dobiti kvalitetne informacije o potencijalnom kandidatu na internetu. Naučite kako pametnije i brže koristiti javno dostupne alate i izvore podataka, kao što je na primjer “jednostavno” googlanje. Naučit ćete obavještajne procedure i mogućnosti nalaženja izuzetno relevantnih informacija kako biste poduzeli kvalitetne daljnje korake i donijeli ključne odluke prilikom zapošljavanja.

    Trajanje: 4 sata

    Sadržaj modula:

    • Što je OSINT
    • Tko koristi OSINT
    • Privatnost i sigurnost
    • Etička i moralna pitanja u kontekstu OSINT-a
    • Kako biti diskretan i anoniman
    • Digitalni trag zaposlenika
    • Google - LinkedIn
      • Kako pretraživati
      • Booelovi logički operatori (Boolean searches)
    • Društvene mreže
    • DeepWeb/DarkWeb
    • BIG DATA i FAKE NEWS
    • Validacija podataka
    • Ostali alati i trikovi

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • Upoznati se s tehnikom koja će vam olakšati traženje kvalitetnih kadrova
    • Naučiti koji su kvalitetni izvori informacija na internetu
    • Upoznati se s etičkim pitanjima
    • Otkriti kako ostavljamo digitalni trag, mi i naši potencijalni kandidati
    • Upoznati se s kvalitetnim pretraživanjem
    • Naučiti kako koristiti društvene mreže na kvalitetan način kao izvor

     Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Rad na primjerima
    • Rad u grupama
    • Vrlo interaktivan pristup

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Trajanje: 09:00h - 13:00h

    Kotizacija radionice: 900kn + PDV

    Cijena uključuje:

    • Materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Provođenje radionice u multimedijskoj dvorani
    • Coffe break (2) + snack
    • Uvjerenje

    Tino Šokić je predavač - stručnjak za sigurnost koji je u profesionalnim IT vodama već preko 10 godina. Kombinacija pohađanja pravnog fakulteta i osvajanja raznih IT certifikata razvila je veliku ljubav prema kibernetičkoj sigurnosti i svih tehnologija koje nas okružuju kroz prizme sigurnosti i očuvanja privatnosti. Inženjerski duh je izbrusio u jednoj od najvećih hrvatskih tvrtki za gospodarenje i upravljanje autocestama, te kao mrežni i sigurnosni inženjer ima uvid u tehnički aspekt funkcioniranja tehnologija. Također, kao instruktor na vodećoj američkoj web platformi Cybrary.it za edukaciju u svezi kibernetičke sigurnosti i jedan od pokretača najvećeg regionalnog portala za besplatnu edukaciju ucionica.net, upoznat je što krajnjim korisnicma nedostaje, odnosno što im je najbolje za pružiti u pogledu učenja o sigurnosti. Čest je gost na raznim konferencijama i seminarima kao predavač, te na svojim predavanjima pruža znanja koja su odmah primjenjiva i prikazana kroz praktične primjere.

  • 2019-12-18 14:00 - 2019-12-18 18:00 Europe/Zagreb

    Zaposlenik je meta! Većina istraživanja i statistika pokazuje kako je čovjek uzrok preko 80% računalnih incidenata koji se dogode u bilo kakvom informacijskom sustavu. Svi mi koji koristimo internet trebali bi prisustvovati ovoj edukaciji, bila to uprava, nabava, računovodstvo, prodaja ili neki drugi dio tvrtke. Sve što naučite na ovoj edukaciji ćete moći primjenjivati i u privatnom životu te tako pomoći sigurnosti vaše obitelji i djece.

    Trajanje: 4 sata

    Sadržaj modula:

    • Što je sigurnost - informacijska, kibernetička, računalna?
    • Tko su napadači, odnosno koje su prijetnje
    • Prikaz najnovijih hakerskih trendova, te kako prepoznati prijetnju
    • Društveni (social) inženjering - Demonstracija napada uživo
    • Email prijevare (Phishing i Spear Phishing) - Praktični primjeri
    • Ransomware - Praktični primjeri
    • Fizička sigurnost - Praktični primjeri
    • Lozinke - kompleksno i lako pamtljivo (izrada)
    • Sigurnost na putu
    • Sigurnost u privatnom okruženju
    • Kome prijaviti incident?

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • kako efikasnije i sigurnije poslovati kroz današnje korištenje tehnologija
    • na koji način smanjiti mogućnost IT incidenata i svesti ranjivost sustava na najmanju razinu
    • upoznati polaznike sa svim aktualnim prijetnjama
    • kroz praktične primjere i prikazom stvarnih iskustava proći kroz vrste napada
    • kako je lako doći do željene informacije i kako se obraniti
    • naučiti kako da koriste sve te dostupne tehnologije i servise na siguran način.

     Metodologija rada:

    • Diskusija
    • Rad na primjerima
    • Rad u grupama
    • Vrlo interaktivan pristup

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Trajanje: 14:00h - 18:00h

    Kotizacija radionice: 900kn + PDV

    Cijena uključuje:

    • Materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Provođenje radionice u multimedijskoj dvorani
    • Coffee break (2) + snack
    • Uvjerenje

     

    Tino Šokić je predavač - stručnjak za sigurnost koji je u profesionalnim IT vodama već preko 10 godina. Kombinacija pohađanja pravnog fakulteta i osvajanja raznih IT certifikata razvila je veliku ljubav prema kibernetičkoj sigurnosti i svih tehnologija koje nas okružuju kroz prizme sigurnosti i očuvanja privatnosti. Inženjerski duh je izbrusio u jednoj od najvećih hrvatskih tvrtki za gospodarenje i upravljanje autocestama, te kao mrežni i sigurnosni inženjer ima uvid u tehnički aspekt funkcioniranja tehnologija. Također, kao instruktor na vodećoj američkoj web platformi Cybrary.it za edukaciju u svezi kibernetičke sigurnosti i jedan od pokretača najvećeg regionalnog portala za besplatnu edukaciju ucionica.net, upoznat je što krajnjim korisnicma nedostaje, odnosno što im je najbolje za pružiti u pogledu učenja o sigurnosti. Čest je gost na raznim konferencijama i seminarima kao predavač, te na svojim predavanjima pruža znanja koja su odmah primjenjiva i prikazana kroz praktične primjere.

  • 2019-12-19 09:00 - 2019-12-19 16:30 Europe/Zagreb

    Radionice su namijenjene firmama i pojedincima koji žele konkretna i dodatna znanja u području otkrivanja istine, detekcije i prevencije laži i obmane. Izuzetno korisna, praktična i primjenjiva u svim risk aktivnostima, od procjena i obrada šteta, poslovnih pregovora, prodajnih aktivnosti, selekciji kadrova, vođenju ljudi itd.

    Sadržaj modula:

    • Faktori koji utiču na obmanjujuće ponašanje
    • Analiza primjera iz poligrafske prakse
    • Psihopatija laganja
    • Priprema i planiranje intervjua
    • Indicije i verzije u otkrivanju obmana
    • Psihološke osnove iskaza
    • Analiza primjera
    • Tipovi ponašanja
    • Adaptacije
    • Ilustracije
    • Osnove facijalne ekspresije emocija i primjeri iz prakse
    • FACS
    • BASIC pravila detekcije i analize signala
    • Analiza primjera

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2020-01-16 09:00 - 2020-01-16 16:30 Europe/Zagreb

    Želite razgovarati sa šefom i zatražiti veću plaću na osnovi svojih boljih rezulata? Voditelj ste odjela i trebate iskomunicirati da je potrebno otpustiti dvoje zaposlenika? Imate izazovnu situaciju kod kuće i želite zamoliti svoju kolegicu za neku veliku uslugu? Direktor ste koji treba zaposlenicima objaviti da će se smanjivati plaće? To su sve situacije koje se mogu događati u našem radnom okruženju. Kako ih što uspješnije iskomunicirati i postići željeni cilj na dobrobit obje strane, iistrenirat ćete na našoj interaktivnoj radionici.

    Sadržaj modula:

    Što su teški razgovori

    • Koji su razgovori teški
    • Metoda utjecaja na ljude
    • Zbog čega izbjegavamo teške razgovore
    • Najčešći razlozi za izbjegavanje
    • Teških razgovora ima u privatnom, a i u poslovnom životu

    Situacije teških razgovora

    • Kako tražiti povišicu
    • Kako prekinuti vezu
    • Kako isporučiti negativnu kritiku
    • Kako se ispričati
    • Kako otpustiti zaposlenika
    • Kako priznati svoju pogrešku
    • Kako saopčiti lošu ocjenu rada
    • Kako kritizirati loše ponašanje
    • Kako dati pozitivan 'feedback'
    • Kako dati negativan 'feedback'
    • Što DA i što NE
    • Treniranje različitih situacija na konkretnim primjerima, diskusija

    Što će polaznici spoznati na radionici:

    • Spoznati važnost i korist teških razgovora
    • Naučiti metode utjecaja na ljude
    • Provježbati niz zahtjevnih situacija
    • Naučiti što treba koristiti, a što svakako izbjegavati
    • Dobiti niz povratnih informacija na osnovi svojih provedenih konkretnih primjera

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje
    Trenerica Gordana Bauer, MPC Master Trainer

    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2020-01-20 14:00 - 2020-01-20 16:00 Europe/Zagreb

    Radionica je namijenjena svim polaznicima koji sudjeluju u planiranju prodaje, definiranju cijena, izradi strategije poslovanja, postavljanju ciljeva, managementu, marketingu. Vježbe se provode na konkretnim primjerima polaznika. Za razliku od količine kupaca i troškova, cijene se često uzimaju kao zadana konstanta. Autor je na temelju iskustva kompletirao praktični set teorije, trikova, trendova i vježbi kroz koje ćete si omogućiti potpuno novi pogled na pitanje "možemo li i mi početi naplaćivati više"? Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili prvoj ponudi na B2B sastanku postoje metode koje vam mogu dati čvrst oslonac za uspješnu odluku o povećavanju cijena.

    Kratak sadržaj:

    Na treningu ćete naučiti:  

    • Osnove anatomije cijene: u kojoj mjeri je cijena matematika, a u kojoj psihologija?
    • Uloga ciljne publike: ključ problematike cijena leži u tržišnoj segmentaciji i pozicioniranju
    • Cijenovni potencijal: koliko možemo modificirati cijenu, a koliko trebamo podići cijenu
    • Kako prodati višu cijenu: metode komunikacije više cijene koje ne izazivaju revolt

    Određivanje cijena na strateški način omogućava značajno veći stupanj kontrole nad rezultatom prilikom poteza koji tradicionalno nose visoki rizik, na primjer lansiranje novog branda ili ulaska u novo tržište.

    Teški slučajevi:

    • Što kad je konkurencija besplatna
    • Kako prodati generički proizvod po višoj cijeni
    • Što kad je cijene zakonski propisana?

    Konkretne vježbe:

    • Kako segmentirati vlastito tržište
    • Kako i zašto razlikovati konkurente i supstitute
    • "Gerilski" načini podizanja vaše cijene

    Metode rada:

    • Individualne i grupne vježbe
    • PPT prezentacija
    • Diskusija
    • Analiza situacija
    • Razmjena znanja i iskustava

    Trajanje: 2 sata (14.00 do 16.00h)

    Kotizacija radionice: 400,00 kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)

    Filip Fučić
    Filip Fučić je u zadnjih 12 godina kombinirao ekonomska znanja i komunikacijske vještine kroz  tri godine poduzetništva, pet godina vođenja odjela marketinga za B2B poduzeće u IT industriji, nagrađivane poslovne planove i pedesetak konzultantskih poslova na raznim projektima u malim i srednjim poduzećima. Kao magistar struke u ekonomiji (Marketing, Analiza i poslovno planiranje, Trgovina) osim kao marketingaš i analitičar radio je i kao poduzetnik-početnik, autor projekata, istraživač tržišta, dizajner igrara, intrapoduzetnik u tuđem SMB poduzeću, strateški analitičar te kao autor promotivnih tekstova i brošura, event organizator,  imenovatelj proizvoda i autor stotinjak kratkih stručnih članaka za Quora.com. Danas radi kao neovisni konzultant i to najčešće uz teme vezane za marketinšku strategiju, razvoj i lansiranje proizvoda, kriznu komunikaciju, marketinška istraživanja, kreativno pisanje, strateško savjetovanje te prezentacijske, prodajne i pregovaračke vještine.

     

  • 2020-01-21 09:00 - 2020-01-21 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namjenjena svima koji trebaju zainteresirati publiku za svoje ideje, nove projekte,  proizvod ili uslugu. Iako imate iskustva u svom radu, interaktivna radionica će Vam dati dodatne tehnike i spoznaje kako možete još poboljšati svoje sadašnje vještine, potaknuti motivaciju i interes publike na vrlo specifičan način i biti drugačiji od drugih.

    Sadržaj modula:

    Tajne uspješnog javnog nastupa

    • Što je javni nastup, a što prezentacija
    • Tehnike pripreme za javni nastup (vježbe)
    • Kako se opustiti prije nastupa
    • Kako sigurnim nastupom ostaviti dojam
    • Prvih najvažnijih 5 minuta
    • Kako dati interview
    • Na koji način se snaći u nepredvidivim situacijama
    • Intenzivne vježbe

    Vještine samoprezentiranja

    • Čitanje neverbalne komunikacije i uspješno korištenje u samoprezentaciji
    • Kako prezentirati proizvod, kako uslugu, a kako predstaviti sebe (primjeri)
    • Male tajne uspješne samoprezentacije
    • Načini samoprezentacije
    • Kako prevladati tremu
    • Korištenje jezika utjecaja
    • Kako u kratkom roku prepoznati metaprograme sugovornika i uspješno ih koristiti u samoprezentaciji
    • Upoznavanje s glavim strategijama samoprezentacije
    • Simulacije prezentacija s različitim sugovornicima
    • Intenzivne vježbe 

    Što ćemo postići interaktivnom radionicom:

    • Upoznati se s razlikom javnog nastupa i prezentacije
    • Izgraditi znanja i upravljati tehnikama javnog nastupa
    • Polaznici će savladati korake od kojih se sastoji svaka uspješna prezentacija
    • Polaznici će samostalno naučiti pripremati i dorađivati svoje prezentacije s obzirom na vrstu publike
    • Izvježbat će svoje nastupe pred grupom i svatko za sebe dobiti povratne informacije u svrhu unapređenja
    • Naučit će male tajne (metafore, 'začini', alati privlačenja pozornosti, zahtjevna publika...)
    • Polaznici će napraviti svoju prezentaciju koja će im ubuduće koristiti na radnom mjestu

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

     Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffe break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

     

  • 2020-01-28 09:00 - 2020-01-28 16:30 Europe/Zagreb

    Radionica je namijenjena tajniceama ili zaposlenicima u 'back office'-u koji su zaduženi za korespodenciju i efikasnost provođenja poslovnih zadataka u organizaciji. Modul sadrži edukaciju od poslovnog bontona, pisane komunikacije, pravila uredskog poslovanja, pa sve do organizacije posla i komunikacijskih vještina.

    Sadržaj modula:

    Verbalna i neverbalna komunikacija

    • telefonska komunikacija:
    • javljanje i predstavljanje
    • kako razgovarati
    • primanje poruka

    Pisana komunikacija - poslovno pismo

    Poslovni bonton - osnove

    • besprijekorno poslovno ponašanje - pozdravljanje, predstavljanje
    • poslovno odijevanje  
    • uredski bonton - što DA, a što NE raditi u uredu
    • odnosi s nadređenima
    • susreti i posjeti - kako dočekati i ispratiti posjetitelje

    Organizacija vremena

    • kradljivci vremena
    • određivanje prioriteta
    • planiranje zadataka

    Planiranje i organizacija poslovnih događanja (sastanci, konferencije, poslovni ručak, itd.).

    Osnove asertivnog ponašanja

    • kako se zauzeti za sebe
    • Kako s neugodnim posjetiteljima - klijentima

    Što će polaznici naučiti na radionici:

    • osnovne vještine komuniciranja
    • telefonsku i pisanu komunikaciju
    • poslovni bonton
    • planiranje vremena

    Trajanje: 09:00h - 16:30h

    Kotizacija radionice: 1.500kn + PDV

    Broj polaznika je ograničen: do 12

    Cijena uključuje:

    • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
    • Coffee break (2)
    • Ručak u obližnjem restoranu
    • Uvjerenje

    Gordana Bauer, MPC Master Trainer
    Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.