U životu ne dobijete ono što zaslužujete, već ono što komunicirate – jedan je od čuvenih citata osobnog razvoja. Većinom je komunikacija izvor svih nesporazuma, a kako bismo izbjegli nesporazume važno je svladati tehnike asertivne komunikacije. Asertivna komunikacija se nadopunjava na asertivno ponašanje koje bi u poslovnom svijetu trebalo biti svakodnevica. Svakodnevnim korištenjem asertivne komunikacije pozitivno utječete na raspoloženje kolega i suradnika,te ste i sami skloni pronalasku rješenja.
Cilj treninga je dobiti širu sliku zašto je važno asertivno ponašanje i čemu doprinosi, shvatiti da je asertivnost vještina koja se može naučiti, te postići da asertivan način komunikacije postane automatski.
Ova radionica je namijenjena svima koji sudjeluju u komunikaciji i rade s kupcima, vlasnicima i managerima tvrtki, profesionalcima koji žele usavršiti znanja i iskusiti nove tehnike.
Kratak sadržaj modula:
- Što znači asertivno ponašanje
- Stilovi ponašanja u interpersonalnoj komunikaciji
- Vrste i razlike komunikacije
- Asertivna komunikacija
- Tehnike asertivnog komuniciranja
- Što je feedback ili povratna informacija
- Zašto je feedback važan u poslovanju i čemu služi
- Kako primiti i dati konstruktivan feedback
- Kako korporacije feedbackom podižu engagement
Što ćemo postići interaktivnom radionicom:
- Prepoznati ćete stilove svoje interpersonalne komunikacije
- Svladat ćete tehnike asertivne komunikacije
- Osvijestit ćete važnost asertivnosti u poslovanju
- Naučit ćete kako unijeti primjenu u svakodnevnu komunikaciju
- Dobit ćete odgovore na pitanja kako nekim ljudima objasniti da vas nerviraju
- Naučit ćete koristiti JA-TI poruke
- Doznat ćete kako upotrijebiti asertivnu komunikaciju za davanje feedbacka
Trajanje: 1 dan (od 9 do 16:30 h)
Kotizacija: 1.600kn + PDV
Broj polaznika je ograničen: do 10
Cijena uključuje:
- Digitalna skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffe break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Trenerica Gordana Kadoić, mag.oec:
magistrica ekonomije, bavi se poslovnim savjetovanjem iz područja upravljanja tvrtkama i upravljanja prodajom, edukacijama i prodajnim treninzima. Karijeru je započela pred 25 godina i od tada je vezana uz sve oblike prodaje, penjući se po managerskim stepenicama mnogih domaćih i međunarodnih kompanija. S 27 godina preuzima prvu managersku poziciju, a nakon toga svoju karijeru gradi u najvećoj distributerskoj kući u Jugoistočnoj Europi, u Orbicu. Zahvaljujući brandovima Procter&Gamble, Mondelez International, Fructal, Danone, Pringles i mnogim drugim, iskustvo stječe na pozicijama Key account mangera, Brand managera i Business unit managera. Obučavala je mnoge timove i pojedince, prenosila znanja i pripremala suradnike za nove izazove. FMCG industrija i direktna prodaja izbrusili su njezine prodajne, prezentacijske i komunikacijske vještine, a međunarodni angažman u senior management timu u regiji više je nego dragocjeno iskustvo. Danas radi kao poslovna trenerica koja najviše doprinosi razvoju prodaje, prodajnih timova, te razvoju lidera. Njezine edukacije su vrlo interaktivne, a u radu koristi različite tehnike i alate kako bi angažiranost polaznika bila maksimalna.
PRIJAVI SE