EDUKACIJA ZA CALL CENTAR

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Osnove telefonske komunikacije

• Prednosti telefonske komunikacije i telefonske prodaje
• Ograničenja kojima se možemo prilagoditi u telefonskoj prodaji
• Značaj glasa i naglaska dijelova u rečenici (vježbe)
• Intonacija i prenošenje energije putem telefonske komunikacije

Koraci i korisne tehnike telefonskog komuniciranja
• Ključevi psihološke pripreme (3 koraka prije uzimanja slušalice u ruku)
• Koraci u telefonskoj komunikaciji (vježbe prema koracima na konkretnim primjerima polaznika)
• Kada postaviti važno pitanje u ključnom trenutku
• Što treba svakako izbjegavati
• Vrste prezentacija putem telefona
• 4MAT prezentacijska tehnika, prepoznavanje sugovornika na osnovi ove tehnike
• Interaktivne vježbe na osnovi 4MAT prezentiranja
• 5 koraka u 4MAT prezentaciji (vježbe prema koracima)
• Načini zaključivanja prodajnih razgovora putem telefona (vježbe)
• Utvrđivanje dogovora, parafraziranje
• Postkupovna disonancija

Kreiranje konkretne telefonske prezentacije za polaznike

• Zadana prezentacija (razgovornik)
• Na osnovi naučenih alata polaznici zajedno s trenerom izrađuju zadanu prezentaciju koja će im biti nit vodilja u telefonskoj komunikaciji
• Predviđanje najčešćih pitanja, prigovora, izgovora i kako ih rješavati (vježbe)
• Intenzivne vježbe zajednički kreirane telefonske prezentacije
• Davanje feedbacka

Metodologija rada:
• Diskusija
• Rad na primjerima
• Rad u grupama
• Simulacije situacija
• Snimanje kamerom i analize snimki
• Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Kako pronaći idealne klijente i učiniti svoj posao uspješnim

Je li vam se ikada dogodilo da ste izgubili ugovoreni posao ili pak niste uspjeli ispuniti očekivanja klijenta samo zbog neučinkovite komunikacije? Takve su situacije često sastavni dio posla. Stoga je pravo vrijeme da se tvrtke spremno suoče s tim izazovom i...

Važnost edukacije o upravljanju timom u vašoj organizaciji

Koja je najveća razlika između uspješne i propale organizacije? Odgovor je izvrstan tim. Bilo da morate izgraditi tim od nule ili da radite s već postojećim timom, svakako ćete se suočiti s izazovima. Voditelj tima često se mora brinuti o stvarima kao što su...

Zašto su vam potrebne radionice za komunikacijske vještine

Komunikacijski su problemi stvarni. Čak i kada dvije osobe međusobno razgovaraju, može postojati komunikacijski jaz. Mnogi od nas ponekad se znaju osjećati pomalo nelagodno u razgovoru s prijateljima, članovima obitelji i kolegama, a razlog tome su loše...
Pratite nas:
Facebook Logo
Facebook Logo
LinkedIn Logo
Share This