EDUKACIJA CALL CENTRA

ZANIMA ME

Kratak sadržaj radionice:

Osnove telefonske komunikacije

• Prednosti telefonske komunikacije i telefonske prodaje
• Ograničenja kojima se možemo prilagoditi u telefonskoj prodaji
• Značaj glasa i naglaska dijelova u rečenici (vježbe)
• Intonacija i prenošenje energije putem telefonske komunikacije

Koraci i korisne tehnike telefonskog komuniciranja

• Ključevi psihološke pripreme 
• Koraci u telefonskoj komunikaciji 
• Kada postaviti važno pitanje u ključnom trenutku
• Što treba svakako izbjegavati
• Vrste prezentacija putem telefona
• 4MAT prezentacijska tehnika, prepoznavanje sugovornika na osnovi ove tehnike
• Interaktivne vježbe na osnovi 4MAT prezentiranja
• 5 koraka u 4MAT prezentaciji 
• Načini zaključivanja prodajnih razgovora putem telefona 
• Utvrđivanje dogovora, parafraziranje
• Postkupovna disonancija

Kreiranje konkretne telefonske prezentacije

• Zadana prezentacija 
• Na osnovi naučenih alata polaznici zajedno s trenerom izrađuju zadanu prezentaciju koja će im biti nit vodilja u telefonskoj komunikaciji
• Predviđanje najčešćih pitanja, prigovora, izgovora i kako ih rješavati 
• Intenzivne vježbe zajednički kreirane telefonske prezentacije
• Davanje feedbacka

Metodologija rada:

  • Diskusija
  • Rad na primjerima
  • Rad u grupama
  • Simulacije situacija
  • Snimanje kamerom i analize snimki
  • Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

1.500,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

POGLEDAJTE I OSTALE OTVORENE SEMINARE

STRATEGIJA OPTIMIZMA I INTUICIJA KAO ŽIVOTNI KOMPAS

Kratak sadržaj radionice: • optimizam i pesimizam su naučena ponašanja• upoznavanje s korisnim strategijama optimizma• moć pozitivne orijentacije (i zakon privlačenja): naučiti mijenjati fokus s onoga što ne želim, na ono što želim• promjena fokusa sa demotivirajućeg...

PRODAJNE VJEŠTINE

Kratak sadržaj radionice: • Verbalna i neverbalna komunikacija, aktivno slušanje, empatija • Alati za prvi dojam • Pozdrav dobrodošlice, kontakt očima i osmjeh • Komunikacijski alati • Rapor u komunikaciji • Psihologija i profili kupaca • Vještine usklađivnja s...

HR za neHR-ove

Ukoliko radite na poziciji koja je vezana uz kadrovske poslove, razvoj zaposlenika i organizacije ili na poziciji koja je vezana uz vođenje i motivaciju zaposlenika, ova radionica je namijenjena Vama. Na vrlo konkretan način upoznat ćete se sa svim pojmovima vezanim...

TIMSKI RAD I NJEGOVA EFIKASNOST

Kratak sadržaj radionice: • Što je tim? 1 + 1 = 3• Karakteristike uspješnog tima učeće i razvojne organizacije• Collaboration vs. Competition• Model timskog rada - poštivanje različitosti• Osnovna načela timskog rada• Što znači tim, a što grupa ljudi• Kompetencije...

UPRAVLJANJE PROJEKTIMA

Kratak sadržaj radionice: • Faktori koje zadovoljavaju uspješni projekti• Na koji način dobro postaviti cilj projekta (SMART)• Definiranje• Faza planiranja• Faza implementiranja• Faza evaluacije • Voditelj projekta i njegovi zadaci• Tko se sve nalazi u projektnom...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This