EDUKACIJA CALL CENTRA

ZANIMA ME

Kratak sadržaj radionice:

Osnove telefonske komunikacije

• Prednosti telefonske komunikacije i telefonske prodaje
• Ograničenja kojima se možemo prilagoditi u telefonskoj prodaji
• Značaj glasa i naglaska dijelova u rečenici (vježbe)
• Intonacija i prenošenje energije putem telefonske komunikacije

Koraci i korisne tehnike telefonskog komuniciranja

• Ključevi psihološke pripreme 
• Koraci u telefonskoj komunikaciji 
• Kada postaviti važno pitanje u ključnom trenutku
• Što treba svakako izbjegavati
• Vrste prezentacija putem telefona
• 4MAT prezentacijska tehnika, prepoznavanje sugovornika na osnovi ove tehnike
• Interaktivne vježbe na osnovi 4MAT prezentiranja
• 5 koraka u 4MAT prezentaciji 
• Načini zaključivanja prodajnih razgovora putem telefona 
• Utvrđivanje dogovora, parafraziranje
• Postkupovna disonancija

Kreiranje konkretne telefonske prezentacije

• Zadana prezentacija 
• Na osnovi naučenih alata polaznici zajedno s trenerom izrađuju zadanu prezentaciju koja će im biti nit vodilja u telefonskoj komunikaciji
• Predviđanje najčešćih pitanja, prigovora, izgovora i kako ih rješavati 
• Intenzivne vježbe zajednički kreirane telefonske prezentacije
• Davanje feedbacka

Metodologija rada:

  • Diskusija
  • Rad na primjerima
  • Rad u grupama
  • Simulacije situacija
  • Snimanje kamerom i analize snimki
  • Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

1.500,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

POGLEDAJTE I OSTALE OTVORENE SEMINARE

Vječno pitanje: kako izmjeriti edukaciju?

Često nailazimo na ovo pitanje od strane naših klijenata. Edukacija je usluga koju je teško izvagati, primiti u ruke, uživati u njezinim bojama ili osjetiti njezin miris. Mi koji se bavimo ovim poslom razumijemo da se promjene koje čini kvalitetna edukacija,...

Dolazi vrijeme osobnog razvoja u organizacijama

Edukacije iz područje komunikacijskih, voditeljskih, prezentacijskih, prodajnih i drugih vještina uvijek će biti vječno tražene u organizacijama. Komunikacija je ‘evergreen’ tema o kojoj se stalno priča. Ponavljanje i nadograđivanje znanja, nikad dovoljno. Tako...

Zašto je važno poticati zaposlenike na razgovor o privatnom životu

Kao osoba zadužena za upravljanje ljudskim potencijalima, smatrate li da smanjena produktivnost i češći izostanci s posla mogu biti odraz problema u privatnom životu? Nažalost, odgovor je da. Stres koji proizlazi iz loših privatnih odnosa, razvoda, bolesti,...

7 ključnih elemenata za razvoj učinkovite strategije plaća

Što potencijalne zaposlenike najviše privlači vašoj organizaciji? Mnogi bi rekli kultura rada, mjesto rada, atmosfera i slično. No, vjerovali ili ne, za većinu su ljudi učinkovita strategija plaća i izdašan sustav nagrađivanja najvažniji faktori koje razmatraju...
Pratite nas:
Facebook Logo
Facebook Logo
LinkedIn Logo
Share This