COACHING U VOĐENJU

Coaching je danas postao suvremeni i neizbježni alat komunikacije i vođenja, što danas organizacije prepoznaju. Radionica je namjenjena svim polaznicima koji žele poboljšati svoje voditeljske i komunikacijske sposobnosti i na taj način razvijati potencijale svojih kolega.

 

ZANIMA ME

Kratak sadržaj modula:

  • Što je coaching?
  • Voditelj kao coach
  • Osnove uspješnog coachinga
  • Elementi uspješnog coacha
  • Postavljanje ciljeva u razvojnim coaching razgovorima
  • Coaching kao moćna tehnika vođenja
  • Praćenje rada suradnika i tajne individualnog poticanja
  • Kako evaluirati rezultate u coachingu
  • Osobna priprema za razvojni coaching razgovor
  • Neformalni coaching u svakodnevnim situacijama (vježbe)
  • Priprema i vođenje bilješki razvojnih coaching razgovora

Što će polaznici naučiti na interaktivnoj radionici:

  • Upoznati polaznike s tehnikama coachinga
  • Istrenirati polaznike da koriste coaching proces u vođenju, što je nova i vrlo efikasna metoda vođenja

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija po danu radionice:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Trenerica: Tihana Dragičević

Tihana je članica Hrvatske udruge za coaching, EMCC coach, trener, mentor, NLP master i profesor engleskog jezika. Certificirala se u području Situational Leadership®, DISC®, SDI® i Team Coachinga. Trenerica ima veliku strast i iskustvo u coachingu te konstantno radi na razvoju, novim učenjima i spoznajama i kroz Hrvatsku udrugu za coaching. Na zanimljiv način prenosi polaznicima svoj entuzijazam, vlastite zanimljive primjere, prikupljena znanja te kroz motivirajuće interaktivne vježbe uvodi polaznike kroz iskustvo koje je sastavni dio korisne tehnike učenja.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

VJEŠTINE VOĐENJA

Sadržaj radionice:   Komunikacija kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke Što sve čini uspješnu komunikaciju Barijere koje postoje u komunikaciji Na koji način uspješnom komunikacijom razvijati planove Što sve trebamo znati kako bi uspješno...

PROGRAM EDUKACIJE KREIRAN POSEBNO ZA KLIJENTE KOJI IMAJU MALOPRODAJE

Sadržaj:   Pristup i način rada je vrlo specifičan i metodologija je prilagođena za maloprodaje. Specifičnim pristupom, trener koji ima veliko iskustvo u ovom području, utvrđuje potrebe i kreira konkretan način rada, provodi edukaciju voditelja maloprodaje,kao i...

Vođenje ključnih kupaca (KAM)

Sadržaj:   • KAM definicija • Integracijska uloga KAM • Glavni zadaci KAM • Faktori atraktivnosti kupaca • Faktori atraktivnosti dobavljača Financijski pojmovi • Bilanca - Balance sheet • P&L račun dobiti i gubitka • BreakevenPoint • Cash Flow • Marža i Mark Up •...

Uvod u Category Management

Sadržaj:   • ECR (Efikasno upravljanje asortimanom, KPI-s; ideja, ciljevi, misija)• Strateški sustav CM-a (definiranje kategorije, uloge kategorije, analiza katgorije, postavljanje ciljeva, strategije kategorije, taktike kategorije, implementacija i evaluacija•...

Trade Marketing

Sadržaj:   • Razlika između Brand Management-a i Trade Marketinga• Trade marketing metode• Trade promocije (diferencijacija, vidljivost, učestalost kupnje)• Metode• Neto cijene i rabati na fakturi• Consumer promocije• Marketing Mix (4P - asortiman, cijene, pozicije,...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This